Dat had ik ook. Voor de uni zou ik minder krijgen dan m'n VWO. Toen werd er gerotzooid met allerlei bedragen terugbetalen en weer terugkrijgen (zowel voor mn VWO-tijd als nu voor de uni) en nu snapt niemand er meer iets van...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef alors het volgende:
Ik krijg voor het HBO minder dan voor de HavoIs dat nou raar of niet?
Ja ik kom er nu achter dat ik ook geen aanvullende beurs heb aangevraagd, en dat zou nogal wat schelen, dus ik ga me daar maar even in verdiepen...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Voor de uni zou ik minder krijgen dan m'n VWO. Toen werd er gerotzooid met allerlei bedragen terugbetalen en weer terugkrijgen (zowel voor mn VWO-tijd als nu voor de uni) en nu snapt niemand er meer iets van...
OT:
Vandaag weer! Heb nog zowaar een klein budget over om boodschappen te doen![]()
Hier meelezen en jou stiekem pestenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef nozem het volgende:
Het blijft typisch. Juist op de momenten dat ik mijn geld hard nodig heb wordt het niet netjes om 12 uur gestort. Anders altijd wel. Wat doen die lui daar bij de postbank?
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier meelezen en jou stiekem pesten.
Hier het zelfdequote:Op maandag 24 juli 2006 12:43 schreef nozem het volgende:
Het blijft typisch. Juist op de momenten dat ik mijn geld hard nodig heb wordt het niet netjes om 12 uur gestort. Anders altijd wel. Wat doen die lui daar bij de postbank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |