Dat is altijd lekker.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef Tiemie het volgende:
Ik kreeg de aanvullende beurs van de afgelopen 2 jaar met terugwerkende kracht terug, heb me vandaag geijk maar een auto gekocht.
Ik kreeg nu ¤ 4.461,10 (das incl. maandelijkse bijdrage deze & vorige maand)quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker.![]()
Hoeveel geld ging het om?
Potdome, dat is wel erg lekker hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:18 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ik kreeg nu ¤ 4.461,10 (das incl. maandelijkse bijdrage deze & vorige maand)en daar komt nog een jaar bij ofzo
Ib-groep heeft 3 jaar geleden ten onrechte besloten dat ik er geen recht op had enzo..
Altijd stipt om half één, op de aangegeven dag. Postbankquote:22-09-2006 192321900
INFORMATIE BEHEER GROEP
STUDIEFINANCIERING
SEPTEMBER 2006
626,26
Zoveelquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Altijd stipt om half één, op de aangegeven dag. Postbank!
Ik dacht dat ik veel kreeg met 380 euroquote:Op zaterdag 23 september 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Altijd stipt om half één, op de aangegeven dag. Postbank!
Met 380 eur leen je ook of niet?quote:Op zondag 24 september 2006 11:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel kreeg met 380 euro
Heb je een lening ofzo?
Uitwonend neem ik aan...quote:Op zondag 24 september 2006 14:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Met 380 eur leen je ook of niet?
ik ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here. Ik wil m'n eerste stufi!.
en als je pas na een jaar erachter kwam dat je recht hebt op een aanvullende beurs, en het dus dan ook pa aanvraagt, heb je dan ook recht op uitbetaling met terugwerkende kracht? of doen ze dat dan niet?quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef Tiemie het volgende:
Ik kreeg de aanvullende beurs van de afgelopen 2 jaar met terugwerkende kracht terug, heb me vandaag geijk maar een auto gekocht.
neequote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef bxie het volgende:
[..]
en als je pas na een jaar erachter kwam dat je recht hebt op een aanvullende beurs, en het dus dan ook pa aanvraagt, heb je dan ook recht op uitbetaling met terugwerkende kracht? of doen ze dat dan niet?
en gefeli![]()
nee zo werkt dat niet, je moet 't wel aangevraagd hebben.quote:Op zondag 24 september 2006 15:57 schreef bxie het volgende:
[..]
en als je pas na een jaar erachter kwam dat je recht hebt op een aanvullende beurs, en het dus dan ook pa aanvraagt, heb je dan ook recht op uitbetaling met terugwerkende kracht? of doen ze dat dan niet?
en gefeli![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |