In dat geval kijk ik de komende paar dagen geen voetbal meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:15 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
Serieus zou me nix verbazen als Ghana keihard wordt aangepakt door de scheids vanavondHoe goed ze ook zullen spelen (en hebben gespeeld), de FIFA wil koste-wat-het-kost Brazilie door hebben naar de 1/4-finale.
Heb serieus het gevoel dat Ghana vanavond keihard zal worden genaaid (in dat geval ga ik niet meer naar de rest van de wk-wedstrijden kijken)
en regels zijn er om altijd toegepast te worden zeker ? In de geest vd match was dat geen rode kaart. Dan zijn er al veel ergere tackles gebeurd die rood mochten krijgen (Bouhlarouz en Deco als voorbeelden)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Gestrekt been is rood, dat is geen zware sanctie, dat is gewoon de regel.
Kom op, dat gestrekte been was ook heel gestrekt in de geest van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:20 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en regels zijn er om altijd toegepast te worden zeker ? In de geest vd match was dat geen rode kaart. Dan zijn er al veel ergere tackles gebeurd die rood mochten krijgen (Bouhlarouz en Deco als voorbeelden)
In de ganse match werd Italie nooit bevoordeeld, niet enkel die rode kaart ook kaarten voor Zambrotta en Gatuso die nooit gingen gegeven geweest zijn indien de ref echt voor Italie zou fluiten.
Trouwens toen Guus met Korea op corrupte wijze doorging in 2002 hoorde ik hier bitter weinig mensen over zeuren ... Toen Belgie flagrant bestolen werd tegen Brazilie evenmin ... Maar ja het is Italie natuurlijk hé, dus laten we daar maar wel over zeuren ...![]()
Ho even zeg. Krijg je je gelijk niet en ga je maar weer zeuren over 'toen dit toen dat'. Die tackle van Materazzi was niet op de bal, wel op de enkel, met twee benen vooruit waarvan een gestrekt. Dat is ten allen tijde rood. Als ie een andere keer niet wordt gegeven, is het DAN fout. Nu was het goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:20 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en regels zijn er om altijd toegepast te worden zeker ? In de geest vd match was dat geen rode kaart. Dan zijn er al veel ergere tackles gebeurd die rood mochten krijgen (Bouhlarouz en Deco als voorbeelden)
In de ganse match werd Italie nooit bevoordeeld, niet enkel die rode kaart ook kaarten voor Zambrotta en Gatuso die nooit gingen gegeven geweest zijn indien de ref echt voor Italie zou fluiten.
Trouwens toen Guus met Korea op corrupte wijze doorging in 2002 hoorde ik hier bitter weinig mensen over zeuren ... Toen Belgie flagrant bestolen werd tegen Brazilie evenmin ... Maar ja het is Italie natuurlijk hé, dus laten we daar maar wel over zeuren ...![]()
Toch hoop ik op Brazilie en Spanjequote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:42 schreef DeTolk het volgende:
Brazillie en Frankrijk mogen vandaag winnen
Ik denk dat ze Frankrijk uitkiezen als winnaar, dat is dan weer makkelijker voor Brazilie in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:56 schreef Suijk het volgende:
Vanavond is wel een lastige keuze voor de FIFA denk ik.
Het ziet er naar uit dat ik weer gelijk had.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:57 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ze Frankrijk uitkiezen als winnaar, dat is dan weer makkelijker voor Brazilie in de kwartfinale.![]()
Spanje kreeg wel een penalty.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik weer gelijk had.
Thuisland minimaal halve finale om het toernooi commercieel interessant te houden inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
Vrijdag moet Duitsland natuurlijk wel winnen om het scenario van de FIFA te blijven volgen.![]()
De schijn een beetje ophouden he!quote:
Precies. En daarna die acteerprestatie van Henry natuurlijk wel belonen met een beslissende vrije trap.quote:
Wanneer is de laatste x dat dat niet gebeurde, EK of WK? 94?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Thuisland minimaal halve finale om het toernooi commercieel interessant te houden inderdaad.![]()
Oververdiendquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:00 schreef BramKVO het volgende:
wat zitten hier een pak calimero's zeg. Frankrijk oververdiend door tegen Spanje niks op aan te merken. Brazilie scoorde wel uit buitenspel maar kort ervoor werd Ronaldo es onterecht afgevlagd ook. De arbitrage is over het algemeen niet goed, maar nog geen enkel land is in een match zo flagrant bevoordeeld geweest.
Anders kun je ook beginnen dat NL min. 1 penalty moest tegen gehad hebben tegen Ivoorkust. Bij de Ivorianen voelden ze zich toen ook bestolen.
Het begrip humor zegt jou niet veel, he?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:00 schreef BramKVO het volgende:
wat zitten hier een pak calimero's zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |