Check.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:59 schreef AirRaid het volgende:
Zwitserland, oa EK over 2 jaar
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:59 schreef knowall het volgende:
Goh, ben het een keer met golfer eens.![]()
Ik ga voor Zwitserland.
Goed fluiten?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:04 schreef aloa het volgende:
Misschien wordt deze wel, als 1 van de weinige, goed gefloten.
Zwitserland of Oekraine is niet echt boeiend voor de comercie, lijkt mij![]()
tis toch ijdele?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Goed fluiten?
op dit WK?
LOLLERROFLCOPTER![]()
Wat een eidele hoop
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
tis toch ijdele?![]()
p.s. Kan soms best leuk zijn om TS' te bashen he karel?![]()
Yep. Net zoals Die Schweiz het deed tegen Turkiyequote:Op maandag 26 juni 2006 19:58 schreef golfer het volgende:
Omdat het intussen wel overduidelijk is dat de FIFA de scheidsrechters dusdanig heeft geinstrueerd om zo te fluiten dat het voor de FIFA meest commercieel interessante land door moet gaan, vraag ik mij af of Zwitserland of Oekraine vanavond mag doorgaan.
Ik vermoed zelf Zwitserland, want dat is het thuisland van de corrupte FIFA-baas Blatter.![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:45 schreef Mojave het volgende:
leuk zo'n alternatief songfestival
Hoge koers enzoquote:Op maandag 26 juni 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
De FIFA heeft toch gekozen voor de Oekraiense roebels.
Kloon van DIGGER?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:06 schreef BramKVO het volgende:
op het WK 2002 moesten er inderdaad landen doorgaan, nu nog niks in die erge mate meegemaakt.
En begin niet over die penalty van Italie, die moesten 45min onterecht met z'n tienen spelen en waren in 2002 nota bene bestolen tegen Korea, dat toen naar de 1/2 finales gesleept werd.
Nee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kent Bram niet dan.
jij wel Vaduz ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kent Bram niet dan.
en materazi(quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:06 schreef BramKVO het volgende:
En begin niet over die penalty van Italie, die moesten 45min onterecht met z'n tienen spelen
Ik vond het iig geen rode kaart.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 05:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
en materazi() deed zeker weer niks???
Wat heeft dat ermee te maken. Je geeft geen penalty om de historie. Je geeft een penalty omdat er een overtreding is. En die was er gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:06 schreef BramKVO het volgende:
op het WK 2002 moesten er inderdaad landen doorgaan, nu nog niks in die erge mate meegemaakt.
En begin niet over die penalty van Italie, die moesten 45min onterecht met z'n tienen spelen en waren in 2002 nota bene bestolen tegen Korea, dat toen naar de 1/2 finales gesleept werd.
matterazzi moet gewoon al geel krijgen voor dat ie aan de wedstrijd begint.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:06 schreef BramKVO het volgende:
En begin niet over die penalty van Italie, die moesten 45min onterecht met z'n tienen spelen
wat een onzin dat was dik terecht daar is geen twijfel over mogelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:06 schreef BramKVO het volgende:
lekker vooroordeel, door refs die denken zoals jij gaat et voetbal kapot. Materazzi had gewoon z'n reputatie tegen (en ik ben ook niet voor hem) maar dat was nooit een rode kaart. Italie is bestolen !!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:50 schreef AirRaid het volgende:
[..]
matterazzi moet gewoon al geel krijgen voor dat ie aan de wedstrijd begint.
wat een onzin, er zijn heel wat mensen die trecht vinden dat dat geen rood was. Heb gisteren op cafe gekeken, en er zaten veel Australiefans, en ze zeiden allemaal dat rood een erg zware sanctie is.quote:
Zat dat lekker?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:09 schreef BramKVO het volgende:
Heb gisteren op cafe gekeken
Gestrekt been is rood, dat is geen zware sanctie, dat is gewoon de regel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:09 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wat een onzin, er zijn heel wat mensen die trecht vinden dat dat geen rood was. Heb gisteren op cafe gekeken, en er zaten veel Australiefans, en ze zeiden allemaal dat rood een erg zware sanctie is.
Serieus zou me nix verbazen als Ghana keihard wordt aangepakt door de scheids vanavondquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:33 schreef DeeBee het volgende:
alvast de voorspellingen voor vanavond:
onterechte rode kaart(en) voor Ghana, waarschijnlijk in combinatie met uitgelokte strafschop
...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |