Wat mij betreft wel: zo heb zelf 'Battle of Evermore' van Led Zeppelin in mijn top 10 staan. Overigens heb ik Queensryche onlangs nog op Arrow Classic Rock gezien: deden ze eigenlijk alles met een zangeres. Of dat nou Pamela Moore was, daar wil ik vanaf zijn. Ik heb nog een DVD van Operation Livecrime waarop ze wel te zien is, maar we zijn inmiddels enkele jaren en vooral kilo's verder. En dat geldt trouwens ook voor Geoff Tate: die lijkt wel op Meat Loaf tegenwoordig....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef Mark het volgende:
Mag ik Queensryche - Suite Sister Mary als duet tellen? Officieel is het natuurlijk gewoon een band-nummer, maar de bijdrage van Pamela Moore maakt er imho wel een duet van.....
Je hoort Tom Araya echt wel, hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:46 schreef ranja het volgende:
ook niet Slayer & Ice T aangezien voor zover ik weet IceT de enige vocalist op dat nummer is...
Naar mijn mening zijn dat toch echt duetten, hoor. En, zoals de TS al stelt, als je echt vind dat ze niet mogen ontbreken, mogen ze ertussenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:01 schreef Knip het volgende:
M.I. mogen Simon and Garfunkel dan eigenlijk ook niet meedoen.
Herb doet alleen maar trompetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:52 schreef HmmMikeyMike het volgende:
9 Janet Jackson & Herb Alpert - Diamonds
duet is voor mij 2 zangstemmen, niet 1 stem en 1 instrument. Bovendien zit er ook nog drums enzo bij. Dat nou teovallig zijn naam op de hoes staat...quote:
Dan valt voor jou Lilly was here van D. Stewart & C. Dulfer dus ook af?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:28 schreef ranja het volgende:
[..]
duet is voor mij 2 zangstemmen, niet 1 stem en 1 instrument. Bovendien zit er ook nog drums enzo bij. Dat nou teovallig zijn naam op de hoes staat...
Twijfelgeval. De instrumenten doen daar de zangpartij eigenlijk....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:31 schreef peaceman het volgende:
Dan valt voor jou Lilly was here van D. Stewart & C. Dulfer dus ook af?
Helemaal mee eens. Daarom heb ik zelf inderdaad alleen gelegenheidsduetten in m'n top 10. Maar wat anderen doen, moeten ze zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:21 schreef Funkytrip het volgende:
Ik vind dat een duetten toernooi over gelegenheidsduetten moet gaan. Alle bandjes van 2 personen zouden dus afvallen. Is wel zo eerlijk.Hoe kun je nu Acda & de Munnik enzo vergelijken met een one-hit-combinatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |