Niet zeiken, zuipen knulquote:Op maandag 26 juni 2006 00:39 schreef Eilanden het volgende:
Nee een Hools met Wuppies is veeeeel beter dan een Hools met Oranje![]()
idd,over het algemeen vonden de Engelsen de scheids kut,de Nederlanders divers en is Portugal terecht door.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich kloppen al die reacties. Altijd wel mooi om te zien hoe niet-Nederlanders over Nederland denken, zeker vandaag.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,over het algemeen vonden de Engelsen de scheids kut,de Nederlanders divers en is Portugal terecht door.
Some guys did.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
Op zich heb ik trouwens weinig met het Nederlands elftal maar ik denk dat als ik direct na de wedstrijd zo'n kloteportugees tegen gekomen zou zijn ik me prima vermaakt hebben....
Russen zijn OK. Ze maken van die lekkere warme bontjassenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een willekeurige Rus will do the same trick DG.
Ik denk dat als ik nu in Duitsland zou zijn ik een nachtje of wat gratis een hotel aangeboden gekregen zou hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Some guys did.![]()
Kwam de kroeg uit en er liepen nogal veel bebloede mensen, waaronder een met portugees shirt. en een agentje...
Nu toch wel 'spijt' dat ik niet mee was naar Duitsland in de pouleronde.
Whehe, the same, the same.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik nu in Duitsland zou zijn ik een nachtje of wat gratis een hotel aangeboden gekregen zou hebben
Twijfel nog,OF naar de pub in Eindhoven OF naar Gelsenkirchen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Whehe, the same, the same.
Maargoed nu maar in de pub samen met de engelsen die portugezen verrot schelden![]()
![]()
Dat kan alleen nog maar in de finale nu volgens mijquote:Op maandag 26 juni 2006 01:39 schreef Superheld het volgende:
Ik ga alleen nog als het Engeland-Duitsland wordt.![]()
en de Engelsen tegen de Portugezenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef Superheld het volgende:
Kan wel kloppen, ken de schema's niet uit mijn kop.
Maargoed, zal wel niet gebeuren, aangezien dat de Duitsertjes er wel uit zullen vliegen tegen Argentinie.
Hoop het niet, laat ze er dan maar uit vliegen in de halve finalequote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en de Engelsen tegen de Portugezen
hehe grappig plaatjequote:
Schijnen Allochtonen toch wat minder last van te hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
Op zich heb ik trouwens weinig met het Nederlands elftal maar ik denk dat als ik direct na de wedstrijd zo'n kloteportugees tegen gekomen zou zijn zou ik me prima vermaakt hebben....
ITV ging 5 minuten over Robben tekeer. Z'n geduik nu, z'n kut wedstrijd, z'n geduik in de poule, z'n geduik in de PL, z'n gele kaart 2 jaar terug tegen Portugal wegens herhaaldelijk duiken....quote:Op maandag 26 juni 2006 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,over het algemeen vonden de Engelsen de scheids kut,de Nederlanders divers en is Portugal terecht door.
Mja, het is niet altijd de beste die wint, hoe graag men dat ook wilt. Portugal was ietsjes beter met de kansen omgegaan en om Cruijff aan te halen: Je moet er altijd nog één meer inleggen dan je tegenstander.quote:
Ik ken dat ja.. hier ook al.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:08 schreef Suijk het volgende:
Shit zeg. Op mijn werk is ook het merendeel van die voetbal sufkutten.
'Het is maar een spelletje', 'Ach, er komen wel meer WK's', 'Het was wel gezellig, alles oranje' en meer van dat gerelativeer. Flikker toch op.
Bah.
Koffie.
Ja dat is het gewoon... volgende keer weer in oranjequote:Op maandag 26 juni 2006 09:05 schreef clauwheee het volgende:
Ow en het kwam door de shirtjes. We hadden in Oranje moeten spelen
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:26 schreef SCH het volgende:
Ben lekker aan het mailen met een vriend die in Portugal woont - daar zijn ze nog bozer op de scheids dan hier en vinden ze niet dat zeveel verkeerd hebben gedaan
Tja je hebt van die dagenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
De morgen raakt met de minuut slechter.
Eerst worden mijn interviews niet beoordeeld omdat "de richtlijnen niet voldoende zijn", wat inhoud dat tegenleesverslagen niet in orde zijn. Dat zijn dus verslagen van mensen die mijn interviews hebben gelezen en die beoordelen. Niet toereikend staat daarbij. WAT HEB IK DAARMEE TE MAKEN?!
Vervolgens kijk ik mijn tentamen van vanmorgen na. 5.4.
Dat ze allemaal de graf krijgen...
Dat is behoorlijk klotequote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Kutschool. Einde verhaal dit he. Kan ik van die grafschool af.
Tering! Is er geen hoop meerquote:Op maandag 26 juni 2006 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuck Fuck Fuck Fuck
@*%^()!@#*&%^!#)*&$^![]()
![]()
Jij bent niet de enige, gedeelde smart is halve smart..quote:
ik heb gisteravondblauwgescholdenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Als advocaat Rvn buiten de basis had gehouden was hij door alles en iedereen afgekankerd. Nu hoor je er nagenoeg niemand over. Van basten oprotten
daarom verdiend boula eenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
kutwedstrijd, ben je een keer beter verlies je, zie je wel daar heb je niks aan
\
hoogtepunt was een huilende Ronaldo
Shit Clau! Dat klinkt serieus! Sterkte voor jou en Noca!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:08 schreef clauwheee het volgende:
Zandmannetje
Hier ook weinig leuke verhalen. Paps kan sinds hij vanochtend wakker is geworden ineens niks meer..Straks komt de dokter en gaan ze hem onderzoeken..
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:04 schreef clauwheee het volgende:
ik ga wel de hele dag Hup Guus roepen, alleen al voor die Italiaanse collega van me...
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:08 schreef clauwheee het volgende:
Zandmannetje
Hier ook weinig leuke verhalen. Paps kan sinds hij vanochtend wakker is geworden ineens niks meer..Straks komt de dokter en gaan ze hem onderzoeken..
Glenn herkent dat dus ook, St George's Cross, 3 Lions, Engeland shirt, hij weet het allemaal al keurig te benoemenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
mijn Engeland vlaggetjes hangen er nog
Ai, da's pas een katerquote:Op maandag 26 juni 2006 12:08 schreef clauwheee het volgende:
Kan natuurlijk meevallen, hij heeft wel teveel van zichzelf gevraagd de laatste tijd. Maar ik schrik altijd gelijk zo. Kom niet aan mijn paps!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Shit Clau! Dat klinkt serieus! Sterkte voor jou en Noca!![]()
Ai, hopelijk valt alles mee, Sterkte in ieder gevalquote:Op maandag 26 juni 2006 12:08 schreef clauwheee het volgende:
Zandmannetje
Mijn vader heeft ook een tijdje gesukkeld met zijn gezondheid en we moesten ook een paar keer 's nachts nar het ziekenhuis en elke keer schrik je toch weer.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kan natuurlijk meevallen, hij heeft wel teveel van zichzelf gevraagd de laatste tijd. Maar ik schrik altijd gelijk zo. Kom niet aan mijn paps!
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoop dat Engeland ver komt, te beginnen met die Portugezen flink klop te geven.
Die willen nog revanche voor 2 jaar geleden waar het scheidsrechterlijke drama de naam Urs Meier droeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoop dat Engeland ver komt, te beginnen met die Portugezen flink klop te geven.
Damm dat is vervelendquote:Op maandag 26 juni 2006 12:08 schreef clauwheee het volgende:
Zandmannetje
Ja dat was wel een mooi gezicht ja! Maar voor de restquote:Op maandag 26 juni 2006 12:09 schreef rubbereend het volgende:
kutwedstrijd, ben je een keer beter verlies je, zie je wel daar heb je niks aan
\
hoogtepunt was een huilende Ronaldo
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat was wel een mooi gezicht ja! Maar voor de rest
Ik stond echt te trillen toen jij dat sms-je stuurde.... had hem bijna tegen de muur gegooid.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]nu denkt iedereen dat ik een pro Portugal smsje heb gestuurd
Precies,hij had Robben eruit moeten halen,Kuijt naar rechts,Perzik naar links en Horseface in de spits moeten zetten.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Als advocaat Rvn buiten de basis had gehouden was hij door alles en iedereen afgekankerd. Nu hoor je er nagenoeg niemand over. Van basten oprotten
Jep, ik zei precies hetzelfde gisteren.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,hij had Robben eruit moeten halen,Kuit naar rechts,Perzik naar links en Horseface in de spits moeten zetten.
Pcies,tijd dat het clubvoetbal weer begintquote:Op maandag 26 juni 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach het leven is nu weer blauw-wit voor mij. Volgende week lekker naar de eerste training.
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach het leven is nu weer blauw-wit geel-zwart voor mij. Volgende week lekker naar de eerste training.
Arme jongen, nu al voor het leven getekendquote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
![]()
Glenn het heeft scanderen van I-TA-LIA! al perfect onder de knie
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Nou het valt mee. Nou ja, niks ergs op het eerste oog. Meerdere blokkades in zn rug en moet een week plat met valium en pijnstillers (beetje veel die combi naar mijn idee maar ok). Als het donderdag niet beter is moet ie naar het ziekenhuis. Het zijn zn nieren gelukkig niet.
Dat is wel een prettige opluchtingquote:Op maandag 26 juni 2006 13:06 schreef clauwheee het volgende:
Nou het valt mee. Nou ja, niks ergs op het eerste oog. Meerdere blokkades in zn rug en moet een week plat met valium en pijnstillers (beetje veel die combi naar mijn idee maar ok). Als het donderdag niet beter is moet ie naar het ziekenhuis. Het zijn zn nieren gelukkig niet.
Ook goede morgen! euh.. middagquote:Op maandag 26 juni 2006 13:29 schreef VoreG het volgende:
kutportugezen
Ik ben er nog steeds razend over. Tyfusportugezen met dat eeuwige gejankquote:
En dan zeggen ze dat die Duitsers geen lieverdjes zijn.. maar die Portugezen kunnen er ook wat van..quote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds razend over. Tyfusportugezen met dat eeuwige gejank
[afbeelding]
Zuivere speeltijd 49 minuten.
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja waar ze die 6 min ook vandaan haalde...quote:Op maandag 26 juni 2006 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]die 6 minuten blessure tijd waren alleen al al het geouwehoer rond die ene rode kaart
doe maar 41, er waren namenlijk maar 49 (NEGENENVEERTIG) minuten zuivere speeltijd.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja waar ze die 6 min ook vandaan haalde...Minimaal 10
quote:Johan Cruijff zal op 22 juli aanstaande gaan spelen in de afscheidswedstrijd van Dennis Bergkamp.
In de eerste helft van het testimonial zullen de huidige teams van Ajax en Arsenal tegen elkaar spelen. In de tweede helft zullen de ploegen geleidelijk worden vervangen door oud-spelers van de twee clubs. Behalve Cruijff zullen bij de Amsterdammers ook bondscoach Marco van Basten en Richard Witschge hun opwachting maken.
De afscheidswedstrijd voor Bergkamp is tevens het openingsduel van het nieuwe Emirates Stadium van Arsenal.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:07 schreef Suijk het volgende:
Goed gedaan Eend. Je bent soms nog wel nuttig.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:07 schreef Suijk het volgende:
Goed gedaan Eend. Je bent soms nog wel nuttig.
diep triestquote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie jij zijn adres niet in het systeem? Zo ja er zelf ff langs gaanquote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef appelsientje het volgende:
Zooo net ff een zeeeer boze klant aan de lijn gehad.
Hij gaat mee ff opzoeken hierterwijl ik er niks aan kan doen, dus vaarwel
Oja dat is een goed ideequote:Op maandag 26 juni 2006 14:51 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zie jij zijn adres niet in het systeem? Zo ja er zelf ff langs gaan![]()
Vertel meerquote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef appelsientje het volgende:
Hij gaat mee ff opzoeken hierterwijl ik er niks aan kan doen, dus vaarwel
kom dan meteen bij mij langs !!quote:
ff kijken of ik niet teveel zeg, maar hij is al 3 maanden bezigquote:
Sandje...wat loop je toch te schreeuwen jochiequote:Op maandag 26 juni 2006 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
GODVERDOMMMEEEEEE
Komt er donderdag een man met jachtgeweer het gebouw binnenlopen:quote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ff kijken of ik niet teveel zeg, maar hij is al 3 maanden bezigen het is volgens mij ook onze fout.
Hij wil een leidinggevende spreken, maar dat gaat niet en tja
Mooi dat ik woensdag weg ga hier
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:05 schreef rubbereend het volgende:
de Fok tourmanager heeft een hoolsafdeling, wachtwoord is "voetbal"
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Komt er donderdag een man met jachtgeweer het gebouw binnenlopen:
" HEEE !!!! . IK BEN OP ZOEK nAAR DAT PAK VRUCHTENSAP!, WAAR IS DAT UITSCHOT! '
Is ie der alquote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef appelsientje het volgende:
Hij gaat me ff opzoeken hierterwijl ik er niks aan kan doen, dus vaarwel
Klopt, staat ook in de regeltjesquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef appelsientje het volgende:
Die tourmanager hoe zat dat ook weer.. ? Je kan toch spelers wisselen tijdens de tour?
Ben ik ook voor. Gewoon een klokker langs de lijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:31 schreef popolon het volgende:
49 minuten.
Twee keer 30 minuten zuivere speeltijd invoeren, ben je meteen van dat tijdrekken af.
Altijd al voorstander van geweest.
Neequote:
Die moeten over een uurtje geloof ikquote:Op maandag 26 juni 2006 15:39 schreef popolon het volgende:
Ze deugen niet!
p.s. Digger, is Australie al door?
Ik ben ook een keer bedreigd dat ie me wel op zou wachtenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:34 schreef appelsientje het volgende:
Neeteleurstelling zeg.... zo'n grote mond en dan gewoon niet komen opdagen... pfff
![]()
Ja idd.. echte sukkels zijn dat gewoon, maar goed werktijd zit eropquote:Op maandag 26 juni 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer bedreigd dat ie me wel op zou wachten
Lachertje die gasten![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:01 schreef Bjoro het volgende:
pfoe...is het al 17:00 u ?
Totdat ie je wel met een mes staat op te wachten, wat me 2 jaar geleden overkwam tijdens het afsluiten van de winkel ( ik en 2 collega's op donderdagavond. ) Alles gelukkig goed afgelopen, kwam net een grote groep stappers aanlopenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer bedreigd dat ie me wel op zou wachten
Lachertje die gasten![]()
In Zuid-Hollandquote:Op maandag 26 juni 2006 16:01 schreef DeTolk het volgende:
Netjes Aardrijkskunde.
Waar ligt Portugaal?
z-h ergens onder pernisquote:Op maandag 26 juni 2006 16:01 schreef DeTolk het volgende:
Netjes Aardrijkskunde.
Waar ligt Portugaal?
Jij bedoelt Poortugaal?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:01 schreef DeTolk het volgende:
Netjes Aardrijkskunde.
Waar ligt Portugaal?
quote:'t Wereldje van maandag 26 juni
26/6/2006 16:00
• Slogan op de bus: 'Nederland op weg naar huis.'
Raymond Sapakoly
• Nederlandse selectie: 'Wat nou een tas vol schaamte?! We gingen tenminste ten onder in een kleurrijk duel.'
Kasper Faber
• Nederland Maniche-depressief....
Gerrit Kooistra
• Figo: 'Ik wilde Van Bommel een kusje geven.'
Rabin den Hoed
• Luis Figod
Tom Kleuver
• Portugal had zeker 102 redenen om van ons te winnen?
Sander Blom
• Verbeek vervangt Advocaat. Advocaat: 'Wat is dat nou voor wissel?'
Arjen Bauwhuis
• 'Het was een zwarte dag met veel gele en rode kaarten.' Al die kleuren lijken verdacht veel op de Duitse vlag.
Ferry Nauta
• Wuppie kopen? Leeuwenhose dan? Hoedje misschien?
Pjotr Boekhoff
• Portugal-Nederland mede mogelijk gemaakt door Hallmark.
Fred Jansen
• Vandaag is rood, de kleur van zijn kaarten.
Erwin Kruitbosch en vele anderen
• Beckham kotsmisselijk van Engelse pers.
Jannes Abbingh
• Zuid-Korea terug naar roots. Hiddink: halve finale. Advocaat: groepsfase niet gehaald. Verbeek : niet gekwalificeerd.
Marcel Bosch
quote:
Wat je zegt.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:52 schreef JaWi het volgende:
Om de een of andere reden kan dat hele wk me geen hol meer schelen nu, van mij mag het voetbalseizoen beginnen.
Net schoenen, slippers en zonnebril gekocht, ben helemaal klaar voor Spanje.
Nee, had al wat ik zocht. Ben nu wel compleetquote:Op maandag 26 juni 2006 17:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat je zegt.
Nog in Den Bosch geweest trouwens.
Iemand liet zijn 'hond' even los, toen waren ze vrij snel wegquote:Op maandag 26 juni 2006 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet eraf getikt?
Nee dat ontbrak nog aan het hele circusquote:Op maandag 26 juni 2006 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die hebben we gister niet in één keer gehad
http://forum.fok.nl/topic/876166/3/50#39248064quote:Op maandag 26 juni 2006 17:44 schreef pascalheister het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/wuppiekill/
ik weet wel dat ze het totaal aantal kaarten van 4 jaar geleden al voorbij zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 18:11 schreef Superheld het volgende:
Rood, rood, rood...
Is er ooit zoveel rood op een toernooi gegeven?
Levert dat nog een beetje geld op ??quote:Op maandag 26 juni 2006 18:12 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij niet. In dit tempo komt het gemiddelde op 1 rood per wedstrijd. (Ik voorspelde 11 rood ofzo)
Nee idd...quote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef Suijk het volgende:
Ik wil die kut italianen nooit meer horen over de scheidsen.
Precies.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:51 schreef Suijk het volgende:
Ik wil die kut italianen nooit meer horen over de scheidsen.
en dan zeggen ze dat de nederlandse scheidsrechters slecht zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 18:52 schreef TerroRobbie het volgende:
En weer een wedstrijd verpest door zo'n incapabele scheids.
Het begint er echt op te lijken. Ik meen het.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef golfer het volgende:
Blatter heeft van te voren een lijstje landen doorgegeven die door moeten gaan en de scheidsrechters houden zich daar keurig aan.
die aap die Lucic geel/rood gaf op aangeven van podolski en er zo fijn bij glimlachtequote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat hebben we nu allemaal al.
Poll die 3 x geel geeft.
Ivanov die de gekste kaarten geeft bij Frankrijk - Zwitserland en daardoor de wedstrijd verpest.
Ivanov die hetzelfde kunstje nog even flink overdoet bij NL-Italie
Medina die voor een overduidelijke schwalbe een penalty geeft die Australie - Italie beslist.
Argentinie die 3x scoort uit niet buitenspel positie maar toch buitenspel.
Goed bezig die arbitrage
Iemand nog aanvulligen?
Nee tuurlijk niet, wat denk jij nouquote:
Lekkerquote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef clauwheee het volgende:
Om van te kotsen echt waar. Ik ben ook klaar met dit WK. Bah. En wie zegt dat dieItalianen
het hebben verdiend om watvoor reden dan ook, dan neem ik diegene NOOIT meer serieus.
Bah.
Gatver.
Kots.
Zo.
Perenijsje, iemand?
Ik geef er lekker helemaal niets omquote:
Is er geen snackbar open danquote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef VoreG het volgende:
Kut ik eet pizza
Het is echt ongelooflijk dit, corrupt tyfus wk
Ik heb wel wat anders te doen dan in een hoekje te staan..... Dit moet gevierd wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, wat denk jij nou![]()
dndiek ga alsjeblieft in een hoek staan, je heel hard schamen.
NL -Italiequote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat hebben we nu allemaal al.
Poll die 3 x geel geeft.
Ivanov die de gekste kaarten geeft bij Frankrijk - Zwitserland en daardoor de wedstrijd verpest.
Ivanov die hetzelfde kunstje nog even flink overdoet bij NL-Italie
Medina die voor een overduidelijke schwalbe een penalty geeft die Australie - Italie beslist.
Argentinie die 3x scoort uit niet buitenspel positie maar toch buitenspel.
Goed bezig die arbitrage
Iemand nog aanvulligen?
Doe wat je niet laten kunt. Daar was gisteren niet tegenop te modden, maar wat niet wegneemt dat het niet genoteerd wordt.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook dan ga ik hem wel in het WK forum (of een ander willekeurig forum) uitschelden, Suijk. Daar mag het namelijk gewoon wel.
Beleidje
Ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op maandag 26 juni 2006 19:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders te doen dan in een hoekje te staan..... Dit moet gevierd worden
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
Ik vind dndiek ook nogal sneu, kun je daar ook niet wat tegen doen Suijk?
Gaat niet alleen over gisteren. Maar in nagenoeg elk subforum komt dat woord dagelijks voorbij. En blijkbaar is VBL het enige forum waar dat niet toegestaan word.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt. Daar was gisteren niet tegenop te modden, maar wat niet wegneemt dat het niet genoteerd wordt.
Als je weet dat we het niet willen, waarom doe je het dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaat niet alleen over gisteren. Maar in nagenoeg elk subforum komt dat woord dagelijks voorbij. En blijkbaar is VBL het enige forum waar dat niet toegestaan word.
Op de brandstapel ermeequote:Op maandag 26 juni 2006 19:14 schreef golfer het volgende:
De tagliatelli met roomsaus en tilapia die wij gaan eten straks wordt niet geboycot, ondanks het Italiaanse tintje er aan.![]()
Ik wilde woensdag een pizza gaan halen, maar ik eet wel een droge boterhamquote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef VoreG het volgende:
Kut ik eet pizza
Het is echt ongelooflijk dit, corrupt tyfus wk
Dan blijf ik niet lang fan van Oranje hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Waren onze groentjes maar zo uitgenast.
Topvoetbal SCH, daar hoort dat allemaal bij. Dat begrijpen ze in landen als Argentinië, Italië, Spanje, Portugal en Duitsland nu eenmaal vaak net iets beter.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan blijf ik niet lang fan van Oranje hoor.
Ik houd WEL van voetbal.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Topvoetbal SCH, daar hoort dat allemaal bij. Dat begrijpen ze in landen als Argentinië, Italië, Spanje, Portugal en Duitsland nu eenmaal vaak net iets beter.
Ga jij Deco nou maar ophemelenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Topvoetbal SCH, daar hoort dat allemaal bij. Dat begrijpen ze in landen als Argentinië, Italië, Spanje, Portugal en Duitsland nu eenmaal vaak net iets beter.
Haquote:Op maandag 26 juni 2006 20:40 schreef popolon het volgende:
Tschüss Holland, viel Spass beim heim fliegen!
[afbeelding]
http://www.holland-is-raus.de/
Schrijven ze nu hun eigen taal ook al fout in een website?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:40 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ik tel er al een paar.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Schrijven ze nu hun eigen taal ook al fout in een website?
Ik kan er ook wel om lachen. Maar zorg dan in ieder geval dat je 'ist' ipv 'is' schrijft. Nu is het duidelijk dat er gewoon een paar gefrustreerde hollanders achter zitten.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik tel er al een paar.
Maar goed, dit soort dingen kan ik nog wel geinig vinden. Als je hier niet tegen kunt moet je maar nooit meer voetbal kijken.
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:40 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Dat kan helemaal niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wou zeggen en dat plaatje van vliegtuig met caravan is ook al zo oud als de stoommachine.
Ik mag Argentijnen veel minder dan Duitsers.quote:
Die jammer genoeg nog minstens een half uur doorgaat.quote:
Ik heb intussen al weer 2 tijdschriften uitgelezen tijdens deze wedstrijd.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:03 schreef SCH het volgende:
Leuke wedstrijd om een boek bij te lezen
Wat een josti-site.quote:
Ressian?quote:Stop the ressian referee
'De keeper en de angst voor de strafschop.'quote:Op maandag 26 juni 2006 23:03 schreef SCH het volgende:
Leuke wedstrijd om een boek bij te lezen
Jaquote:Op maandag 26 juni 2006 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Fijne penalserie ja...
Hoorde ik nou "Ohne Holland fahren wir nach Berlin" vanaf de tribunes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |