quote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef Skazminko het volgende:
Hij heeft het prima gedaan, hoeveel wedstrijden heeft hij nou verloren van de circa 25 als bondcoach?
Ja, en de belangrijkste verliest die.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef Skazminko het volgende:
?![]()
Hij heeft het prima gedaan, hoeveel wedstrijden heeft hij nou verloren van de circa 25 als bondcoach?
Bek houwe.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef existenz het volgende:
Domme overtreding zorgde dat we de man meer situaties niet uit konden spelen, slechte dekking voor de 1-0 en Portugal had een goede verdediging. Van Basten treft geen blaam.
Nee, elk toernooi dezelfde coach is een succesformule. Svenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:00 schreef Thrilled het volgende:
fuck toch es op met die coaches ontslaan, elk wk / ek een andere coach, nee dat is lekker positief, daar komen we ergens mee ja...
idd. halve finale EK, en marco presteert dit. Ik heb geen behoefte aan een coach die op zo'n manier een team leidt. Jammer dat Guus al een baan heeft.quote:
quote:
achtste finale met een jong elftal als dit! Ik ben zeer benieuwd naar de toekomst. Er waren hier maar een paar spelers die al ooit op het wereldtoernooi stonden! Zeik toch een eind op man!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:00 schreef kollie het volgende:
[..]
8e finale uitgeschakeld worden is een schande voor Nederland. Optyfen dus met de bondscoach. Zelfs Advocaat heeft het beter gedaan.
Nederland had gewoon pech man.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:01 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ja, en de belangrijkste verliest die.
Ja, als ie er in was gegaan wel. Maar hij ging er niet in. Dus moet hij gewoon geslachtofferd worden. Samen met Portugal, Kuyt, Sneijder en v/d Vaart.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:04 schreef Skazminko het volgende:
Nederland had gewoon pech man.
Als die bal onderkant lat erin was gegaan, zou de wedstrijd gekanteld zijn, en hadden jullie marco de hemel in geprezen.
preciesquote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Het land met zo'n beetje de beste spitsen ter wereld (V Nistelrooy, Mackaay, Kluivert, Huntelaar) en op het moment dat er gescoord moet worden staan er Kuyt en VoH. Wat een joker is die Van Basten
pRECIES :d !quote:Op zondag 25 juni 2006 23:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Bek houwe.v Basten moet op het moment gewoon uitgezeken worden. Das traditie.
![]()
ik zie de stoet met boeren en hooivorken al richting Den Haag vertrekkenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef Ultrawuft het volgende:
Wat nou zeiken op van basten, in de fik moet die portugese ambassade
Het liefst zie ik Nederlandse F16s over Portugal vliegen en het land in nemen. Maar zelfs de ambassade zie ik niet eens in de fik gaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef Ultrawuft het volgende:
Wat nou zeiken op van basten, in de fik moet die portugese ambassade
Niks scheids. De scheids is voorspelbaar. Wanneer je daar niet op in speelt, dan ben je gewoon geen professionele voetballer en hoor je niet op dit toneel te staan.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef Jorie het volgende:
Marco heeft geen fout gemaakt. Het lag aan de scheids en aan het niet scoren van het Nederlands elftal. Portugal heeft 1 kans gehad en die schieten ze erin. Nederland heeft meer kansen gehad en die schieten ze er niet in!
Kuyt deed wat hij kon, Sneijder speelde goed en tja.. Van der Vaart had ik ook niet in laten vallen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ja, als ie er in was gegaan wel. Maar hij ging er niet in. Dus moet hij gewoon geslachtofferd worden. Samen met Portugal, Kuyt, Sneijder en v/d Vaart.
Ja maar ALS bestaat niet, dus we zeiken Marco nu gewoon afquote:Op zondag 25 juni 2006 23:04 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nederland had gewoon pech man.
Als die bal onderkant lat erin was gegaan, zou de wedstrijd gekanteld zijn, en hadden jullie marco de hemel in geprezen.
Naar het WK moet je met het beste elftal, niet met een jong elftal. En dan zeker niet VoH en Kuijt laten spelen als we RvN, Makaay en de rest hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef existenz het volgende:
[..]
achtste finale met een jong elftal als dit! Ik ben zeer benieuwd naar de toekomst. Er waren hier maar een paar spelers die al ooit op het wereldtoernooi stonden! Zeik toch een eind op man!
Ik vond deze wedstrijd sowieso een wanvertoning. Man oh man, 17, 18 19? Ik ben de tel zelfs kwijt, voor elke scheet gaf die kerel maar een kaart.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Niks scheids. De scheids is voorspelbaar. Wanneer je daar niet op in speelt, dan ben je gewoon geen professionele voetballer en hoor je niet op dit toneel te staan.
Inderdaad, die kerel, die moeten ze ontslaan. Ik heb hem twee dingen vandaag goed zien doen. Zelfs een bal dood leggen is al teveel gevraagd.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:09 schreef AlohaXa het volgende:
Kuyt is kut
Alleen maar naar het resultaat kijken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:09 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ja maar ALS bestaat niet, dus we zeiken Marco nu gewoon af
Ach we zijn verliefd op spelers die hun best doen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:15 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Inderdaad, die kerel, die moeten ze ontslaan. Ik heb hem twee dingen vandaag goed zien doen. Zelfs een bal dood leggen is al teveel gevraagd.![]()
EK's zijn voor fags.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
De laatste drie kampioenschappen kwamen we tot de halve finale.
En nu...
Nou ja, goed dat de KNVB zich voor het WK al voldoende heeft ingedekt door te zeggen dat ze eigenlijk pas willen vlammen op het EK 2008.![]()
![]()
Mathijssen speelde dramatisch, dus terecht dat die gewisseld werd!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:18 schreef Showtime het volgende:
Van Basten heeft de wedstrijd in de tweede helft uit handen gegeven.
Nederland begon het eerste kwartier in de tweede helft met de man meer situatie (11 tegen 10) zeer sterk met veel doelkansen (Cocu o.a. op de lat). Je weet dat de scheidsrechter snel geel geeft, de tegenstander heeft al rood en je hebt 2 spelers met een gele kaart. Boularouz en Van Bommel.
De fouten van Van Basten
1: Wanneer de tegenstander al rood heeft gehad wissel je spelers met een gele kaart. Boularouz er dus uit voor Heitinga en Van Bommel er uit voor Van der Vaart.
2: In een man meer situatie moet je eigen spel blijven spelen niet aanpassen aan de tegenstander, kortom geen verdediger eruit voor een aanvallende middenvelder zoals Van Basten deed. (Mathijssen haalde hij er uit voor Van der Vaart)
3: In het eerste kwartier van de tweede helft creeerde Nederland veel kansen, draait je team goed wissel dan niet en wacht op de goal. Na de wissel van Van Basten bleven de kansen een lange tijd uit.
Conclusie: In de tweede helft heeft Van Basten de wedstrijd uit handen gegeven.
Sterkte kwartier was het begin van de eerste helft totdat Van Basten zijn spel ging aanpassen op de man meer situatie.
So the fuck what? Ook al was het Jezus Christus himself.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef UnrealMarc het volgende:
Al met al vind ik dat we Van Basten wel moeten respecteren, hij is Nederlands beste speler ooit vind ik....
Hij durft het in ieder geval aan om bondcoach proberen te zijn, niet zoals Johan Cruyff, die liever wat dom ouwehoert in de voor- tussen en nabeschouwing.
Tsja, ze willen ook goede resultaten boeken bij het Blokjesvoetbal 2007 in Urk.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Alleen maar naar het resultaat kijken.
Je spreekt jezelf nu een beetje tegen, vind je ook nietquote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef Skazminko het volgende:
?![]()
fuck het EK.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:16 schreef crrrN het volgende:
Hij blijft, het doel was altijd toch al EK 2008 worden, het WK kwam er tussendoor zei hij eerst. Ofzo.
Hij had Mathijssen er wel uit kunnen halen maar eerst de spelers met gele kaarten (Boularouz en Van Bommel) en gewoon in dezelfde formatie blijven spelen. Door een extra middenvelder (Van der Vaart) werd het veel te druk in dat gebied waardoor de kansen uitbleven.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef peaceman het volgende:
Hij had alleen Van der Vaart niet in moeten brengen.
Tja achteraf was dat wellicht beter geweest. Maar als Boulah of Van Bommel de 1-1 gemaakt had, was je lovend geweest over het feit dat ie ze had laten staan...quote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hij had Mathijssen er wel uit kunnen halen maar eerst de spelers met gele kaarten (Boularouz en Van Bommel) en gewoon in dezelfde formatie blijven spelen. Door een extra middenvelder (Van der Vaart) werd het veel te druk in dat gebied waardoor de kansen uitbleven.
Het zijn van die standaard situaties die je in principe aan zit komen. Onbegrijpelijk dat Van Basten zich liet verleiden tot deze fouten.
Sneijder speelde uitstekend!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef cwk het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar waar lag t aan? Spits + Middenveld. Met Davids, Seedorf en Huntelaar waren we 10 keer sterker geweest. Nu speelt fucking Wesley 'pure aanvallende middenvelder' Sneijder als een soort veredelde '4'.
precies... ik mistte dus ook Davids of Seedorf. Mensen zeiken wel altijd over die twee spelers maar toen die er in stonden waren we wel echt sterk. Zo'n Sneijder is veel te onervaren en hij leert ook niks bij, wordt niet sterker in een wedstrijd, houdt geen overzicht... is helemaal niks.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef cwk het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar waar lag t aan? Spits + Middenveld. Met Davids, Seedorf en Huntelaar waren we 10 keer sterker geweest. Nu speelt fucking Wesley 'pure aanvallende middenvelder' Sneijder als een soort veredelde '4'.
Als we iemand niet gemist hebben was het Huntelaar wel, Huntelaar is een afmaker en we hebben misschien net 2 ballen gehad in het hele WK die hij zou kunnen afmaken...quote:Op zondag 25 juni 2006 23:25 schreef devv05 het volgende:
Hij moet inderdaad ontslagen worden. Omdat hij Huntelaar niet meegenomen heeft. DE man die we vandaag misten.
2 kleine kleuters in het middenveld. De supertrage v/d Vaart en de scheelpoot Sneijder.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef cwk het volgende:
Dat zijn de enige twee waar ik het mee eens ben. Die had ik er ook graag bij gehad. Zeker in deze wedstrijd. Die twee kunnen geweldig stoken en zelf alleen maar tegen geel aanlopenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
precies... ik mistte dus ook Davids of Seedorf. Mensen zeiken wel altijd over die twee spelers maar toen die er in stonden waren we wel echt sterk. Zo'n Sneijder is veel te onervaren en hij leert ook niks bij, wordt niet sterker in een wedstrijd, houdt geen overzicht... is helemaal niks.
Kun je nagaan hoeveel beter hij zou zijn als hij in een aanvallende rol zou mogen acteren.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
precies... ik mistte dus ook Davids of Seedorf. Mensen zeiken wel altijd over die twee spelers maar toen die er in stonden waren we wel echt sterk. Zo'n Sneijder is veel te onervaren en hij leert ook niks bij, wordt niet sterker in een wedstrijd, houdt geen overzicht... is helemaal niks.
Ja, dat is waar. Maar dat heeft ie in deze wedstrijd meer kunnen/mogen doen dan eerder.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:26 schreef cwk het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel beter hij zou zijn als hij in een aanvallende rol zou mogen acteren.
Tuurlijk had ik de longen uit mijn lijf gebruld wanneer 1 van hun gescoord hadden. Maar dat had niet afgedaan van het feit dat ik in de rust al hoopte dat hij beide spelers met een gele kaart zou wisselen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:24 schreef peaceman het volgende:
Tja achteraf was dat wellicht beter geweest. Maar als Boulah of Van Bommel de 1-1 gemaakt had, was je lovend geweest over het feit dat ie ze had laten staan...
Volgens mij wel want Sneijder heeft alleen balverlies geleden en maar een gevaarlijk schot gehad. Gelukkig heb je meer verstand van muziekquote:Op zondag 25 juni 2006 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb ik een andere wedstrijd gezien? Hij was samen met Ooijer de beste man op het veld....
![]()
Dat was zijn enige logische wissel. Ik ben geen van van Mr Intikker, maar ondanks dat kan je het toch wel met me eens zijn dat RvN een slechtere invaller is voor de laatste 15 minuten dan VoH.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Vennegoor of Hesselink kiezen boven Van Nistelrooy was toch wel de grootste grap.
Ja! Wat een domme beslissing, zeg!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Vennegoor of Hesselink kiezen boven Van Nistelrooy was toch wel de grootste grap.
Hij had Huntelaar mee moeten nemen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat was zijn enige logische wissel. Ik ben geen van van Mr Intikker, maar ondanks dat kan je het toch wel met me eens zijn dat RvN een slechtere invaller is voor de laatste 15 minuten dan VoH.
idd, 8e finale.... een schande is het.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
De laatste drie kampioenschappen kwamen we tot de halve finale.
En nu...
Nou ja, goed dat de KNVB zich voor het WK al voldoende heeft ingedekt door te zeggen dat ze eigenlijk pas willen vlammen op het EK 2008.![]()
![]()
Sneijder?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb ik een andere wedstrijd gezien? Hij was samen met Ooijer de beste man op het veld....
![]()
Ik ben het ook wel met je eens dat ik die ook wel gewisseld had, maar ja, 2 wissels zo snel... en een zwakke Mathijssen laten staan?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef Showtime het volgende:
[..]
Tuurlijk had ik de longen uit mijn lijf gebruld wanneer 1 van hun gescoord hadden. Maar dat had niet afgedaan van het feit dat ik in de rust al hoopte dat hij beide spelers met een gele kaart zou wisselen.
Hoe kan je spelers met gele kaarten in een man meer situatie bij zo een (kaarten) gekke scheidsrechter na rust laten staan. Dan roep je de onheil op je af.
Sneijder heeft zeker beter gespeeld dan jij nu doet voorkomen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Volgens mij wel want Sneijder heeft alleen balverlies geleden en maar een gevaarlijk schot gehad. Gelukkig heb je meer verstand van muziek![]()
Zware onzin. Vandaag waren er diverse 'Huntelaar-momenten'. Kuyt die alleen op de keeper afging of die net een fractie te laat was om de bal in te tikken. Met KJH hadden die ballen er gewoon ingelegen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Als we iemand niet gemist hebben was het Huntelaar wel, Huntelaar is een afmaker en we hebben misschien net 2 ballen gehad in het hele WK die hij zou kunnen afmaken...
Hij speelde wellicht iets beter dan de rest van zijn wedstrijden. Zegt genoeg hoop ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben het ook wel met je eens dat ik die ook wel gewisseld had, maar ja, 2 wissels zo snel... en een zwakke Mathijssen laten staan?
[..]
Sneijder heeft zeker beter gespeeld dan jij nu doet voorkomen.
Mathijssen en Van der Vaart waren slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |