quote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef Skazminko het volgende:
Hij heeft het prima gedaan, hoeveel wedstrijden heeft hij nou verloren van de circa 25 als bondcoach?
Ja, en de belangrijkste verliest die.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef Skazminko het volgende:
?![]()
Hij heeft het prima gedaan, hoeveel wedstrijden heeft hij nou verloren van de circa 25 als bondcoach?
Bek houwe.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef existenz het volgende:
Domme overtreding zorgde dat we de man meer situaties niet uit konden spelen, slechte dekking voor de 1-0 en Portugal had een goede verdediging. Van Basten treft geen blaam.
Nee, elk toernooi dezelfde coach is een succesformule. Svenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:00 schreef Thrilled het volgende:
fuck toch es op met die coaches ontslaan, elk wk / ek een andere coach, nee dat is lekker positief, daar komen we ergens mee ja...
idd. halve finale EK, en marco presteert dit. Ik heb geen behoefte aan een coach die op zo'n manier een team leidt. Jammer dat Guus al een baan heeft.quote:
quote:
achtste finale met een jong elftal als dit! Ik ben zeer benieuwd naar de toekomst. Er waren hier maar een paar spelers die al ooit op het wereldtoernooi stonden! Zeik toch een eind op man!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:00 schreef kollie het volgende:
[..]
8e finale uitgeschakeld worden is een schande voor Nederland. Optyfen dus met de bondscoach. Zelfs Advocaat heeft het beter gedaan.
Nederland had gewoon pech man.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:01 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ja, en de belangrijkste verliest die.
Ja, als ie er in was gegaan wel. Maar hij ging er niet in. Dus moet hij gewoon geslachtofferd worden. Samen met Portugal, Kuyt, Sneijder en v/d Vaart.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:04 schreef Skazminko het volgende:
Nederland had gewoon pech man.
Als die bal onderkant lat erin was gegaan, zou de wedstrijd gekanteld zijn, en hadden jullie marco de hemel in geprezen.
preciesquote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Het land met zo'n beetje de beste spitsen ter wereld (V Nistelrooy, Mackaay, Kluivert, Huntelaar) en op het moment dat er gescoord moet worden staan er Kuyt en VoH. Wat een joker is die Van Basten
pRECIES :d !quote:Op zondag 25 juni 2006 23:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Bek houwe.v Basten moet op het moment gewoon uitgezeken worden. Das traditie.
![]()
ik zie de stoet met boeren en hooivorken al richting Den Haag vertrekkenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef Ultrawuft het volgende:
Wat nou zeiken op van basten, in de fik moet die portugese ambassade
Het liefst zie ik Nederlandse F16s over Portugal vliegen en het land in nemen. Maar zelfs de ambassade zie ik niet eens in de fik gaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef Ultrawuft het volgende:
Wat nou zeiken op van basten, in de fik moet die portugese ambassade
Niks scheids. De scheids is voorspelbaar. Wanneer je daar niet op in speelt, dan ben je gewoon geen professionele voetballer en hoor je niet op dit toneel te staan.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef Jorie het volgende:
Marco heeft geen fout gemaakt. Het lag aan de scheids en aan het niet scoren van het Nederlands elftal. Portugal heeft 1 kans gehad en die schieten ze erin. Nederland heeft meer kansen gehad en die schieten ze er niet in!
Kuyt deed wat hij kon, Sneijder speelde goed en tja.. Van der Vaart had ik ook niet in laten vallen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:05 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ja, als ie er in was gegaan wel. Maar hij ging er niet in. Dus moet hij gewoon geslachtofferd worden. Samen met Portugal, Kuyt, Sneijder en v/d Vaart.
Ja maar ALS bestaat niet, dus we zeiken Marco nu gewoon afquote:Op zondag 25 juni 2006 23:04 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nederland had gewoon pech man.
Als die bal onderkant lat erin was gegaan, zou de wedstrijd gekanteld zijn, en hadden jullie marco de hemel in geprezen.
Naar het WK moet je met het beste elftal, niet met een jong elftal. En dan zeker niet VoH en Kuijt laten spelen als we RvN, Makaay en de rest hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef existenz het volgende:
[..]
achtste finale met een jong elftal als dit! Ik ben zeer benieuwd naar de toekomst. Er waren hier maar een paar spelers die al ooit op het wereldtoernooi stonden! Zeik toch een eind op man!
Ik vond deze wedstrijd sowieso een wanvertoning. Man oh man, 17, 18 19? Ik ben de tel zelfs kwijt, voor elke scheet gaf die kerel maar een kaart.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Niks scheids. De scheids is voorspelbaar. Wanneer je daar niet op in speelt, dan ben je gewoon geen professionele voetballer en hoor je niet op dit toneel te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |