wie niet?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
Alleen om zijn kop moet ik al lachen.![]()
En Egbers wist niet hoe snel hij het gesprek moest afkappen.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Willem :
'De Duitsers zijn niet allemaal veranderd.'
Ik wist dat dit topic er gewoon was.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Willem :
'De Duitsers zijn niet allemaal veranderd.'
En hoe netjes Egbers dat ook formuleerdequote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef SNArky het volgende:
[..]
En Egbers wist niet hoe snel hij het gesprek moest afkappen.
Ja, in het gewone voetbal forum is er een , Tong heeft ook voor een wktopic gezorgd.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik wist dat dit topic er gewoon was.![]()
![]()
Wim is OK!![]()
En zonder die pro ajax Jack v Gelder, dat scheelt, nou ik het zo type is Babs ook niet ajaxgeil.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zonder Barbara erbij komt Willem weer los
30 jaar eerder.quote:
Een bombardement van de geallieerden.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
Heel zijn familie is namelijk bij een borbardement om het leven gekomen in Breskens.
een bombardement dat nooit nodig was geweest als die kutduitsers thuis waren geblevenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een bombardement van de geallieerden.
Ah... nooit geweten..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef raptorix het volgende:
In the summer of 1944 the German 15th army was fleeing northward from the Calais-area to Holland. On September 11 the allies bombed this army near the ferryterminal at Breskens. The warned citizens had fled the town, but the father and brother of Willem, Lo and Izaak van Hanegem, went back to get some supplies. They went for hiding in a shelter, which was hit. Lo, protected and saved the life of a baby, thereby lost his own life. Overall, 199 civilians were killed. Van Hanegem has said that his father's death gave him extra motivation every time he played Germany.
Daar zit een punt van waarheid in doch levenslang rancune ontlenen aan het verleden. Wat schiet je daarmee op?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
een bombardement dat nooit nodig was geweest als die kutduitsers thuis waren gebleven
Dat is waar, behalve als je vader tijdens dat bombardement omkwam en daarmee ook nog eens jouw leven redde.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar zit een punt van waarheid in doch levenslang rancune ontlenen aan het verleden. Wat schiet je daarmee op?
Totdat het jou overkomt, dan begrijp je zoiets ineens heel wat meer lijkt me.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daar zit een punt van waarheid in doch levenslang rancune ontlenen aan het verleden. Wat schiet je daarmee op?
a)is dit voetbal en staat dat los van een oorlog in het verleden en b)levenslang rancune hebben daar komt uiteindelijk alleen maar ellende van zoals het verleden ook heeft uitgewezen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef BVO het volgende:
Totdat het jou overkomt, dan begrijp je zoiets ineens heel wat meer lijkt me.
er staat a baby, niet dat het Willem was.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef hyhyjbl het volgende:
Dat is waar, behalve als je vader tijdens dat bombardement omkwam en daarmee ook nog eens jouw leven redde.
vind het beide lachen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:32 schreef Mark het volgende:
[..]
er staat a baby, niet dat het Willem was.
Willem is natuurlijk zwaar OKHoor liever zijn anti-Duitsland tirades dan Gerard Cox met zijn Amsterdam-fobie
Inderdaad. Tegenwoordig moeten we genoegen nemen met Bryan Royquote:
hij had zich de lul uit de broek gelachenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Was hij maar bij de wedstrijd van duitsland![]()
Om dezelfde reden dat we Van Marwijk en Arie Haan niet meer zien?quote:
Ik weet niet hoe je zit Halfgedraaidequote:Op maandag 10 juli 2006 12:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat voor een auto rijd Willem eigenlijk? Ik denk namelijk geen Duitse of zit ik helemaal verkeerd?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |