Ik zag het net op teletekst ineens langskomen en dit stukje komt van http://www.backstreetboys.com/news.html?n=1387 . Helaas...zal dit dan toch echt het einde van BSB betekenen en was 12 Oktober het laatste concert van ze ooit in Nederland ?quote:LATEST NEWS
--------------------------------------------------------------------------------
Statement to our fans from the Backstreet Boys regarding Kevin Richardson departure from the group:
“Earlier this year, after much soul searching, Kevin Richardson came to us and told us that he had decided to leave the group and pursue other interests. He gave his blessing to continue the music without him.
We have no intention of replacing Kevin, and the door will always be open for him to return to the Backstreet Boys. We wish him the all the best in his future endeavors.
This weekend we are returning to the studio to begin the follow-up to Never Gone, and will see you later this year with a new album.”
Nick Carter, Howie Dorough, Brian Littrell and AJ McLean
Statement from Kevin Richardson
“After 13 years of what can only be described as a dream come true, I have decided that it is time to leave the Backstreet Boys. It was a very tough decision for me but one that was necessary in order to move on with the next chapter of my life. Howard, Brian, Alex and Nick will always be my little brothers and have my utmost love and support. I would like to thank the Backstreet fans for all the beautiful memories we have shared together and look forward to including you in the next phase of my life. I wish my brothers continued success and look forward to their new album.”
Kevin
Ze zijn ook nu nog bij elkaar hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef Logitik het volgende:
Waren ze nog bij elkaar dan ?
Ja, lijkt mij ook een wereldbaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:07 schreef spacemangraig het volgende:
Je zou op je 33ste maar in een boyband zitten, jezus.
dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef Logitik het volgende:
Waren ze nog bij elkaar dan ?
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef tong80 het volgende:
Mijn god, Wie moet nu de nummers playbacken ?
Zeg het dan goed, muts!quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg het dan goed, muts!
het is houdjebekdichtboys!![]()
je bedoelt dat mensen zich hier druk om maken?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
Dit is nog erger dan de verloren wedstrijd tegen Portugal!!!!
Nee, ik doelde toch echt op het afscheid van ons aller Kevin.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
je bedoelt dat mensen zich hier druk om maken?![]()
Kun je deze klap nog wel aan, Bupaquote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik doelde toch echt op het afscheid van ons aller Kevin.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
SOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEE
AJ is nu alweer 3,5 'clean' dat zou wel een lelijke trap na zijn als ie er nu pas uitgaat omdat AJ toen aan de coke/drugs/hasj/alles/alcohol/oid wasquote:Op zondag 25 juni 2006 23:50 schreef PeRi het volgende:
OMG echt? Jeetje. Hij had destijds ook weg willen gaan uit BSB toen AJ verslaafd was, heel openhartig interview bij Oprah gegeven later. Maar dat zal wel nu niks meer mee te maken hebben.
Nee hier zal het deze keer idd niet om gaan denk ikquote:Op maandag 26 juni 2006 00:40 schreef PeRi het volgende:
I know, maar het hele gedoe zat m toen heel erg hoog. En wie weet, terugvallen kan altijd. Maar dat zal wel niet aan de issue zijn.
Als je even zou lezen had je kunnen zien dat de rest gewoon doorgaat. Jammer voor jou dusquote:Op maandag 26 juni 2006 21:32 schreef diertjuh het volgende:
Kevin wat doe je
...
Maaruh boeiend. Weer een 'popgroep' minder.
ja mevrouw de fan, dat heb ik wel gelezen. Dus niet jammer voor mij. Uiteindelijk stoppen ze toch allemaal. Jammer voor jou dan, omdat ze dan dat ene kleine puntje missen. Dus dan wordt het al snel niks meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als je even zou lezen had je kunnen zien dat de rest gewoon doorgaat. Jammer voor jou dus
Er komt iig nog een cd uit, dus die hebben de fans dan toch maar weer mooi binnenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja mevrouw de fan, dat heb ik wel gelezen. Dus niet jammer voor mij. Uiteindelijk stoppen ze toch allemaal. Jammer voor jou dan, omdat ze dan dat ene kleine puntje missen. Dus dan wordt het al snel niks meer.
Mijn reactie was eigenlijk ook niet serieus bedoeld.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:49 schreef ivetje het volgende:
[..]
Er komt iig nog een cd uit, dus die hebben de fans dan toch maar weer mooi binnen
En ga toch niet overal zo serieus op in zeg...diestaat er niet voor nix hoor.
Tja dat kan. Ik hoor alleen wel vaak dat mensen BSB nix vinden maar bv. the call of Larger than life weer wel goed vinden (beetje de up-tempo nummers dus)quote:Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mijn reactie was eigenlijk ook niet serieus bedoeld.![]()
Ach bsb kan best goede muziek maken. Maar het is niet meer mijn ding.
Vroeger vondt ik ze nog top, maar nu niet meer zo. Al waren larger than life en the call wel een goede nummers. oja en ook "show me the meaning of being lonely". Het album Black & blue was een goed album. Vindt ik danquote:Op maandag 26 juni 2006 23:18 schreef ivetje het volgende:
[..]
Tja dat kan. Ik hoor alleen wel vaak dat mensen BSB nix vinden maar bv. the call of Larger than life weer wel goed vinden (beetje de up-tempo nummers dus)
Ik vind zelf de up-tempo nummers een stuk beter dan de rustigere. Hoewel show me the meaning ook wel erg mooi is, zeker als je bedenkt dat dit nummer is geschreven voor (als ik me niet vergis) de dood van 1 van de managers ofzo. Er is iig iemand dood gegaan en toen is dit nummer daarvoor geschrevenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Vroeger vondt ik ze nog top, maar nu niet meer zo. Al waren larger than life en the call wel een goede nummers. oja en ook "show me the meaning of being lonely". Het album Black & blue was een goed album. Vindt ik dan
Ik weet niet of het de manager was. Maar in die clip van 'show me the meaning of being lonely' komt diegene wel voor. En het gaat ook een beetje over de zus van Howie die overleden is ofzo.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind zelf de up-tempo nummers een stuk beter dan de rustigere. Hoewel show me the meaning ook wel erg mooi is, zeker als je bedenkt dat dit nummer is geschreven voor (als ik me niet vergis) de dood van 1 van de managers ofzo. Er is iig iemand dood gegaan en toen is dit nummer daarvoor geschreven![]()
Owja!! die was ik alweer vergetenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de manager was. Maar in die clip van 'show me the meaning of being lonely' komt diegene wel voor. En het gaat ook een beetje over de zus van Howie die overleden is ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |