we need guidancequote:
u know teh drill !!quote:
Weet je hoe groot dat Fok! isquote:
Ik roep zulke dingen natuurlijk niet als het niks met SC te maken heeft.... Duh... En dat is het wel hoor....quote:
jajaquote:Op zondag 25 juni 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik roep zulke dingen natuurlijk niet als het niks met SC te maken heeft.... Duh... En dat is het wel hoor....
Voetbal
doelt ze op mokster?quote:
bestel ze!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef Aarti het volgende:
hmmmm ik vind dat ik wel een pizza heb verdiend
Als je toch bezig bent, denk ook even aan mijquote:Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef Aarti het volgende:
hmmmm ik vind dat ik wel een pizza heb verdiend
Geen idee, vraag het haar eensquote:
mm is al richting tv voor voetbal denk ikquote:
Okee, en nu?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, denk ook even aan mij
Ik denk altijd aan iedereen, waarna ik alles gierig in mn eentje opkaanquote:Op zondag 25 juni 2006 20:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, denk ook even aan mij
Niet al te veel ontzien, want dan moet je um weer trainen enzo ... insmeren, warmhouden, warme waterstraal erop als je je spier eens extra wil verwennenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:53 schreef Aarti het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips om binnen een paar dagen van een verrekte spier af te kunnen komen?
Ik doe nu : insmeren, warmhouden. Wat kan ik nog meer doen?
never mind, battlenet is weer crapquote:Op zondag 25 juni 2006 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens ouderwets diablo'en
Tis dat ik niet in de buurt benquote:Op zondag 25 juni 2006 20:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan iedereen, waarna ik alles gierig in mn eentje opkaan![]()
quote:Medium pizza met dunne bodem
tandoori kip
spaanse peper
![]()
Had ie maar een vak moeten lerenquote:Arme bezorger dat hij nu tijdens De Wedstrijd moet gaan rijden![]()
ik heb geen waterstraal bij de handquote:Op zondag 25 juni 2006 20:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet al te veel ontzien, want dan moet je um weer trainen enzo ... insmeren, warmhouden, warme waterstraal erop als je je spier eens extra wil verwennen
Ik voelde me echt schuldigquote:Op zondag 25 juni 2006 20:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Tis dat ik niet in de buurt ben![]()
[..]!!
[..]
Had ie maar een vak moeten leren
Als het pijn doet ontlasten, maar wel een beetje blijven gebruiken, is mij altijd verteld.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb geen waterstraal bij de hand![]()
Maar moet ik nou rust houden of juist een beetje rekken?
9 maanden bij de fysio gelopen, en hem een beetje de kunst afgekeken, maar ik heb er niet voor geleerd ofzoquote:En heb je er uberhaupt verstand van, of babbel je gewoon maar wat![]()
Hmm toch een beetje lichtjes rekken danquote:Op zondag 25 juni 2006 21:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Als het pijn doet ontlasten, maar wel een beetje blijven gebruiken, is mij altijd verteld.
[..]
9 maanden bij de fysio gelopen, en hem een beetje de kunst afgekeken, maar ik heb er niet voor geleerd ofzo![]()
Heb je nog een toetje geplanned?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:02 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ach, de damp van die lekkere pizza zal mn tranen drogen![]()
neuh, niet zo een trek in vandaagquote:
Wat hap je liefquote:
Nieuwe visual shit, "express editions" zijn gratis he! Afhankelijk van wat je wil (bijv .NET appjes maken) kun je met de gratis versie gewoon toe.quote:Kut Visual Studio beta, kan ik weer alles deinstalleren omdat dat ondertussen de betaperiode is verstreken. Zucht, zo moet ik wel via illegale wegen aan software komen, legaal is onmogelijk
pieter post is weer op nickelodeon,quote:
Daar ben ik al achter, but thanks anywayquote:Op zondag 25 juni 2006 21:32 schreef soylent het volgende:
[..]
Nieuwe visual shit, "express editions" zijn gratis he! Afhankelijk van wat je wil (bijv .NET appjes maken) kun je met de gratis versie gewoon toe.
dat is normaal, denk ikquote:Op zondag 25 juni 2006 21:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
is het normaal dat ik de bibbers krijg nu ik te horen heb gekregen van Mar dat hij niet aankomende week maar volgende week weer wilt gaan werken![]()
Ik moet er nog echt niet aan denken en daarbij ik werk in het ziekenhuis waar Thijs overleden is![]()
bier daarintegenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
Voetbal is stom.
nu nog geen voetbal en het is allemaal primaquote:
En dvd's!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:33 schreef werty het volgende:
[..]
pieter post is weer op nickelodeon,
en van pingu zijn een heleboel spelletjes
(ben ik achtergekomen)
Anders ga jij lekker in Portugal wonen als je daar zo blij om bentquote:
Oh, wat een prachtige reactie! Meer, meer, meer!quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Anders ga jij lekker in Portugal wonen als je daar zo blij om bent
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:58 schreef Q. het volgende:
Kunnen we ons weer bezig houden met belangrijke dingen, zoals bier drinken.
portugal verdient het, veel beter gespeeldquote:Op zondag 25 juni 2006 23:01 schreef melismay het volgende:
Ik ben echt veel en veel te geirriteerd om nu hier rond te hangen
Ik ben echt blij dat die klote oranje fans morgen chagerijnig in de trein zitten.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
portugal verdient het, veel beter gespeeld
portugees lijkt me beter (van _arual_)quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat die klote oranje fans morgen chagerijnig in de trein zitten.
Ik denk dat ik mijn Oranje shirt morgen maar aan doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |