tja.. alsquote:Op zondag 25 juni 2006 20:01 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Als dat roze nou oranje was geweest, en tussen rode en blauwe een witte strook![]()
tijdens de bui waaide het stevig, nu is het weer rustig.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:03 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoor veel verhalen over veel regen en onweer, maar hoe hard waait het bij jullie?
Hier nu aardig wat regen en wat donders op de achtergrond, maar qua wind stelt 't weinig voor.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tijdens de bui waaide het stevig, nu is het weer rustig.
West valt tegenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:06 schreef clauwheee het volgende:
Wordt nu wel donker in stad Groningen.
dat is echt héél vetquote:Op zondag 25 juni 2006 20:05 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm tof... een frame uit een filmpje dat ik geschoten heb laat een positive streamer zien die vlak bij mij de lucht in schoot:
[afbeelding]
Hmmm, dan gaan we wat beleven hierquote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef indahnesia.com het volgende:
tijdens de bui waaide het stevig, nu is het weer rustig.
Groningen oost?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:08 schreef Houniet het volgende:
oost: donker/regen en stevige wind
Wow...... wees maar blij dat die geen bliksem heeft aangetrokken.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:05 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm tof... een frame uit een filmpje dat ik geschoten heb laat een positive streamer zien die vlak bij mij de lucht in schoot:
[afbeelding]
o jee, hopelijk staat ie goed vast met van die lange stalen pennenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hmmm, dan gaan we wat beleven hier:
[afbeelding]
ik dacht dat het vanmiddag looos ging, viel me dat ff tegen..quote:Op zondag 25 juni 2006 20:12 schreef Drugshond het volgende:
qua noodweer e.d. denk ik dat het allemaal wel los zal lopen.
wat is een positieve streamer?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:05 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
osnabrück: 5cm hagelquote:Op zondag 25 juni 2006 20:12 schreef Drugshond het volgende:
qua noodweer e.d. denk ik dat het allemaal wel los zal lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |