Foutquote:
Er is geen weeralarm afgegeven, alleen een waarschuwing.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:16 schreef Klonk het volgende:
afgezien van wat ''beperkte overlast'' in Brabant, tot nu toe nergens reden gezien waarom het KNMI dat weeralarm heeft afgegeven..
Inderdaad...hier recht voor 't huisquote:Op zondag 25 juni 2006 21:22 schreef cygnusx het volgende:
Jezus!!! ineens hiero (nijverdal/overijssel) 5 flitsen achter elkaar. en daarna een enorme donder.
dat geluid is heel vreemd, ook een keer gehad. Toen ging de huistelefoon heel hard piepenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:12 schreef i2Them2 het volgende:
Hier net 1 seconde na de flits een "electrisch"geluid, toen een stilte en toen een donder. in de buurt in geslagen.
Hier nog ietsie verderop denk ik (noetsele).quote:Op zondag 25 juni 2006 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad...hier recht voor 't huis![]()
Kruidenwijk-Noord
op die reggesteyn heb ik gezetenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:25 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Hier nog ietsie verderop denk ik (noetsele).
Ik kan vanaf hier de school reggesteyn noetsele zien. waar een bliksemmast op staat die normaal alles binnen een fucking halve kilometer wel opvangt ofzo
idd.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
op die reggesteyn heb ik gezeten![]()
ging ECHT hard zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |