ik heb afgelopen maart een inslag gehad in een transformator, op 10 meter afstand van waar ik zat op mijn verandaquote:Op zondag 25 juni 2006 18:55 schreef Boogyman het volgende:
[..]
Wacht maar eens tot het bij je buurman in de 3 meter brede schotel slaat, dan zit je wel rechtop in bed.
Nee, dam ben je meteen goed wakker, maar als dan ook de stroom, en dus de airci stil ligt, kun je je lol op.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb afgelopen maart een inslag gehad in een transformator, op 10 meter afstand van waar ik zat op mijn verandaook niet prettig
Hier ook nietquote:Op zondag 25 juni 2006 18:57 schreef tonks het volgende:
Nog niks hier!
Lees mij maar eens terug, ik had 6 inslagen in de GSM-mast in 4 minuten... op 100 meter afstandquote:Op zondag 25 juni 2006 18:57 schreef hellmondunited het volgende:
wheheh tering man, hoezo krijgen we nikshad de stekker er maar ff uitgetrokken want er was hier zeker 4,5 x dik ingeslagen in de buurt dit ging echt hard!
verrassend met dit weerquote:Op zondag 25 juni 2006 18:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, Valkenswaard heeft wateroverlast, en er is ergens een boom omgevallen.. nah..
wooooowquote:Op zondag 25 juni 2006 18:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lees mij maar eens terug, ik had 6 inslagen in de GSM-mast in 4 minuten... op 100 meter afstand.. damn.. adrenaline
nog een beetje magertjes vind ikquote:Op zondag 25 juni 2006 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Check regio Brabant Zuid en Oost op http://www.pd5hw.nl/p2000/ , indahnesia.com
heb ik niet, ik kan alleen laten zien wáár de bliksem 6 keer insloeg, ik had niets voorbereidquote:Op zondag 25 juni 2006 18:59 schreef Sjizzel het volgende:
foto's!!
echt ongelofelijk dit..quote:Op zondag 25 juni 2006 18:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wooooowff vorige topic erbij pakken dan
Een aardbeving heeft dat effect ook, je bent gedesoorienteerd eerst en dan schijt je zowat in je broek.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wooooowff vorige topic erbij pakken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |