Nee beetje bewolkt maar geen donkere wolken.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:43 schreef _Denker het volgende:
Vooralsnog is er hier nog niets te merken (Twente).
Kan je dat wat jij nu hebt mijn kant op sturenquote:
vier strikes op de GSM-mast in 1 minuutquote:Op zondag 25 juni 2006 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Begrijp dat 't bij je onweert, indahnesia.com?
quote:
kun je niet filmen?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
KUT 5 !!!
Ik ben echt dik jaloers.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
fuck is.. dat is niet goed voor je hart.. 5 directe inslagen op dezelfde plek.. op nog geen 100 meter hemelsbreed, ik heb er zelfs zicht op.
Foto's, filmpjes willen we zien!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
on-ge-lo-fe-lijk, nóg 1... 6 dus in een paar minuten.![]()
Achgutquote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef Klonk het volgende:
stond net voor een open deur een poging te doen om een foto te maken, toen echt keidichtbij een blikseminslag ofzo, tering, ik sta te trillen van de schrik
vet zeg.. zo heb ik net al 6 inslagen gehad.. daar gaat je adrenaline zeker hard van stromenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef Klonk het volgende:
stond net voor een open deur een poging te doen om een foto te maken, toen echt keidichtbij een blikseminslag ofzo, tering, ik sta te trillen van de schrik
Cuijkquote:Op zondag 25 juni 2006 18:47 schreef Snowsquall het volgende:
Nu regen in Cuijk, geen onweer..
dat dus...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:49 schreef Vjenne_kloet het volgende:
En die kutzeikerds hier dan ook hé.![]()
Ja, er viel regen, en het onweerde ook, maar het was niet heftig.
WEES VERDOMME BLIJ MET WAT JE HEBT GEHAD
JE HOORT MIJ TOCH OOK NIET ZEUREN DAT HIER NOG NIKS IS GEWEEST.![]()
ik ga er zo wonenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:54 schreef Boogyman het volgende:
In Indonesie is dit dagelijkse kost in de regentijd
Spreek uit ervaring, heb er meer dan 5 jaar gewoond.
Wacht maar eens tot het bij je buurman in de 3 meter brede schotel slaat, dan zit je wel rechtop in bed.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga er zo wonenmaar voor Nederlandse begrippen is het toch vrij uitzonderlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |