Bij die Fransman ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:55 schreef Falco het volgende:
Kamelenteen! Bij die rechtse Italiaanse!
Tsja, das wel enigszins curieusquote:
Marina Romoli en Eleonora Patuzzo, inderdaadquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:55 schreef Rudieh het volgende:
wie zijn die Italiaanse dames?
wil ik wel eens een stukkie mee fietsen
Marina Romoli (2e) & Eleonora Patuzzo (3e)quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:55 schreef Rudieh het volgende:
wie zijn die Italiaanse dames?
wil ik wel eens een stukkie mee fietsen
je bent uiteraard niet de enigstequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:21 schreef Rudieh het volgende:
mooi zo, bedankt
ben vanaf nu meteen fan
zo snel gaat dat bij mij
Logisch. Phonak stopt ermee na dit jaar, en iShares, die het eerst zou overnemen, heeft daar geen zin meer in. Het is dus nog maar de vraag of er volgend jaar nog een ploeg is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:18 schreef Jeroen_M het volgende:
Een leegloop dreigt bij Phonak. Elmiger heeft al getekend bij AG2R en Grabsch wil ook al weg.
Vooralsnog heeft iShares gewoon een driejarig contract, dus aan geen zin hebben de werknemers denk ik niet al te veel boodschap.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Logisch. Phonak stopt ermee na dit jaar, en iShares, die het eerst zou overnemen, heeft daar geen zin meer in. Het is dus nog maar de vraag of er volgend jaar nog een ploeg is.
Dat is dan wel een raar verhaal, want eind juni meldden ze nog dat iShares een 3 jarig contract heeft getekend. Blijkbaar geldt het algemeen geldend recht niet in het wielrennen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:53 schreef Bartoli het volgende:
iShares, a division of Barclay Bank, was scheduled to take over as the main sponsor. USA Cycling President Jim Ochowicz, who works for Barclays as an investment consultant and is also a paid consultant to Rihs' ARcycling AG, was tipped to manage the team, but according to Blick magazine, the company has backed out of the deal.
After iShares withdrew, Rihs worked feverishly to find a new sponsor in order to save the jobs of the riders and other employees of the ARcycling AG, but without success. Rihs has scheduled a press conference next Tuesday morning to make a formal announcement on Phonak's future.
lijk erop dat Ereinion gelijk heeft geen Ishares en dus geen ploeg meer![]()
Da's ook nogal logisch natuurlijk, want een geschorste renner, dat schiet niet op.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef Venga het volgende:
Toen Menchov zijn contract verlengde vlak voor de Tour en 1 dag later werd genoemd op de Fuentes-lijst meldde Rabo gelijk dat de contractverlenging van Menchov niet door zo gaan in geval van doping
We willen de vrouwenquote:
Unibetquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:23 schreef Bartoli het volgende:
En Unibet in de PT komaan zeg dan nog liever Barloworld. Al denk ik dat Unibet wel de betere papieren heeft. Of is de UCI nog van plan het aantal PT teams tot 18 te verlagen
Wel oplettenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
We willen de vrouwen![]()
[..]
UnibetOok al die klimmende Spanjaarden waren nergens te bekennen in Burgos. En hun superrenner VDB hebben ze ook al ontslagen....
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel oplettenDie waren al gepost: Wielrennen 31: Boogerd makkelijk herkenbaar in de Tour
Als jij zegt Barloworld zeg ik Skilquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:23 schreef Bartoli het volgende:
En Unibet in de PT komaan zeg dan nog liever Barloworld. Al denk ik dat Unibet wel de betere papieren heeft. Of is de UCI nog van plan het aantal PT teams tot 18 te verlagen
Selle Italia was vorig jaar toch ook in de running? Die doen het over het algemeen best aardig in de Italiaanse wedstrijden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:23 schreef Bartoli het volgende:
Tis ook Wk junioren natuurlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
!
Wel een beetje jong allemaal![]()
Denk het ook.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:48 schreef mbn het volgende:
[..]
Selle Italia was vorig jaar toch ook in de running? Die doen het over het algemeen best aardig in de Italiaanse wedstrijden.
Al lijkt mij persoonlijk terug gaan naar 18 ploegen de beste optie. Ik denk dat als ze dat doen en een aantal wedstrijden van het programma schrappen dat de ProTour nog best te redden valt.
Meer wildcards ...!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:48 schreef mbn het volgende:
[..]
Al lijkt mij persoonlijk terug gaan naar 18 ploegen de beste optie. Ik denk dat als ze dat doen en een aantal wedstrijden van het programma schrappen dat de ProTour nog best te redden valt.
Een cyclo koers neem ik aan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:52 schreef -skippybal- het volgende:
Volgend jaar een 1.2 koers: Rutland-Melton CiCLE Classic
Met 12 stroken van dit niveau:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
!
17/18 jaar is niet eens zo gek jong itt mijn leeftijd en die van jou gezien je profielquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
!
Wel een beetje jong allemaal![]()
Nopes. Een 1.2 koers in de continentale blabla van de UCIquote:
nog geen fansite dus begin maar alvastquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:02 schreef Rudieh het volgende:
heeft die Marina Romali al een fansite?
*start Dreamweaver alvast op*
Zo heb je ook een koers in denemarken (1.1) die over zo'n wegen gaat. Ze noemen het ook wel de kleine Parijs-Roubaixquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nopes. Een 1.2 koers in de continentale blabla van de UCI![]()
Die is ook wel apart jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zo heb je ook een koers in denemarken (1.1) die over zo'n wegen gaat. Ze noemen het ook wel de kleine Parijs-RoubaixGeloof dat het de GP Herning is
Maar Iran en nog een aantal wazige landen kunnen gelukkig daarom wel een ploeg samenstellen (zoeken eerder...)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:36 schreef Bartoli het volgende:
Luxemburg is dus genaaid
Tsja je kan je beter op het continentale circuit gaan toespitsen als je op WK een degelijk ploeg wil opstellen met op zijn minst 6 rennersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar Iran en nog een aantal wazige landen kunnen gelukkig daarom wel een ploeg samenstellen (zoeken eerder...)![]()
Hebben we dit jaar dan al iemand uit Iran, Brazilië of Burkina Faso gezien dan ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:50 schreef Ereinion het volgende:
Wat een onzin. De enige die Luxemburg genaaid heeft is Luxemburg zelf. De regels zijn dit jaar verbeterd, als Kirchen en Joachim ook maar 1 puntje gehaald zouden hebben, dan mochten ze met drie starten. Luxemburg mag met 1 man starten, maar dat komt omdat ze op 1 man na ook allemaal zeer matig gepresteerd hebben.
Pagliariniquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hebben we dit jaar dan al iemand uit Iran, Brazilië of Burkina Faso gezien dan ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |