Kim Kirchen is kampioen van Luxemburg geworden.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:52 schreef maril het volgende:
das dan een groot voordeel, als ze maar geen schleck in hem zien, hoewel wie is er kampioem van luxemburg geworden?
De geruchten dat Langeveld naar Rabobank zou gaan zijn er inderdaad al maanden.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:20 schreef PLAE@ het volgende:
Er wordt al maaaaaaaaaaanden onderhandeld. natuurlijk![]()
??quote:Op zondag 25 juni 2006 19:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De geruchten dat Langeveld naar Rabobank zou gaan zijn er inderdaad al maanden.
quote:Thomas Dekker toch niet naar Tour
**Thomas Dekker heeft in overleg met de
Rabo-ploegleiding van en zijn trainer
Cecchini besloten niet naar de Tour de
France te gaan.Dekker,die zijn debuut
in de Ronde van Frankrijk zou maken,is
niet in topvorm.Rabobank heeft Bram de
Groot,die de Tour al vier keer eerder
reed,als Dekkers vervanger aangewezen.
Verstandig. Als hij zo slecht in vorm is, dan wordt de Tour één grote marteling voor zo'n jonge renner. Kan hij zich beter op het najaar richten.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://teletekst.nos.nl/tekst/671-01.html
[..]
is het ergens terug te zien op internet?quote:
Jammer, moeten we een jaartje langer wachten voordat hij in de Tour gaat rijden.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://teletekst.nos.nl/tekst/671-01.html
[..]
gozer, ik heb t over onderhandelingen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld, en op nog veel meer plaatsen.
ik ben benieuwd.quote:Greg LeMond zegt in een interview dat Lance Armstrong hem be-
dreigd heeft. In 2001 uitte LeMond zijn
bedenkingen bij de samenwerking tussen
Armstrong en de Italiaanse arts Michele
Ferrari, genoemd in veel dopingzaken.
"Lance heeft mijn leven, mijn vrouw en
mijn zaak bedreigd", zegt LeMond. "De
grootste dreiging was dat hij tien men-
sen zou vinden die zouden getuigen dat
ik epo heb gebruikt."
LeMond neemt ook geen blad voor de mond
over de UCI, die volgens hem de doping-
problemen niet aanpakt: "Het hele sys-
teem is corrupt."
Ik kan die krant niet serieus nemen als het om Armstrong gaat.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:59 schreef PLAE@ het volgende:
Een week voor de tour komt 'l equipe morgen met een interview met Lemond
[..]
ik ben benieuwd.
Dat ze die niet bij Quickstep houden en na volgend jaar ploegleider maken.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Na Nuyens zou ook Knaven naar Cofidis gaan.
Garate mag hem nog 1 jaar extra houdenquote:Op maandag 26 juni 2006 07:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
wie is nu spaans kampioen, nog een jaar de winnaar van vorig jaar, want ik hoorde dat er gestaakt is.
Tuurlijk, geef gewoon toe dat je er doorheen zat, of dat je die trui niet hoefde...quote:Wereldkampioen Tom Boonen werd derde, maar ontgoocheld was hij niet. "Helemaal niet. Het is maar koers, hé." Voor het eerst rijdt Boonen het BK uit.
"Ik heb de inspanning niet geschuwd. Ik reed eerst alleen naar de kopgroep en dan naar de drie leiders. Toen Vansummeren aanviel, kreeg Kevin Van Impe het gat niet toe. Hij had toen ook al veel werk moeten opknappen. Iedereen keek natuurlijk naar mij."
"Toen Eeckhout vertrok dacht ik dat het goed zat, maar ik trapte de verkeerde versnelling en stond stil. Wat ik vind van de vroege aanval van Steegmans? Redelijk dom. Hij ondergroef met die aanval de hele Lotto-tactiek."
Hij zal er wel doorgezeten hebben, hij was wel heel sterk maar heeft ook veel krachten moeten verspillen.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef gewoon toe dat je er doorheen zat, of dat je die trui niet hoefde...
Dat zijn we wel gewend van Tom 'ik voelde dat ik had kunnen winnen' Boonenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tuurlijk, geef gewoon toe dat je er doorheen zat, of dat je die trui niet hoefde...
De beelden bewijzen wel keer op keer dat hij gelijk heeft met zijn "uitvluchten".quote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
quote:VALKENBURG (ANP) - Leon van Bon keert volgend seizoen terug bij de wielerformatie van Rabobank.
De 34-jarige wielrenner tekent voor een jaar. Van Bon reed in het begin van zijn profcarričre al vijf seizoenen voor Rabobank. Zes jaar geleden vertrok hij. Dit seizoen staat hij onder contract van het Belgische Davitamon-Lotto. Hij rijdt voor die ploeg niet in de Ronde van Frankrijk.
ik weet niet zo of hij wel zo goed is als Dekker in die rol, die is toch wat mondiger heb ik altjd het idee.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:14 schreef Art_Core het volgende:
Van Bon terug? Pima. Mooie opvolger voor Dekker.
Een Belg zeker?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:32 schreef Postlezer het volgende:
Cofidis heeft weer een renner aangetrokken, namelijk de 24 jarige Steven De Decker waar ik nog nooit van gehoord heb overigens.
Of ze willen gewoon een hoop Nederlanders en Belgen daar om straks het verplichte ProTour-programma in de Benelux af te werken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:42 schreef Postlezer het volgende:
[..]
ja, wordt stilaan een belgenploegje daar.
ik wordt schijtziek van die popups van Ilead...ter info, je kan je site voor 1 euro per maand hosten tegenwoordig..quote:
en waarom zou Rabo daar dan boos over zijn? Hij heeft geen overwinning gestolen of zoiets..quote:Op maandag 26 juni 2006 23:08 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ik hoorde op de radio een gerucht dat ie een contract bij een andere ploeg zou hebben getekend en dat rabo daar boos over was. mja geruchten he.
En Mattan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Of ze willen gewoon een hoop Nederlanders en Belgen daar om straks het verplichte ProTour-programma in de Benelux af te werken.
Aan de andere kant hebben ze wel vaker van die Belgische enclaves gehad (Peers, De Wolf, VDB, Planckaert).
daar gaat het toch ook niet om. Het zou er alleen omgaan dat Langeveld naast Rabo ook een aanbieding van Milram heeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:23 schreef kawotski het volgende:
[..]
en waarom zou Rabo daar dan boos over zijn? Hij heeft geen overwinning gestolen of zoiets..
Slaat die opmerking niet op Thomas Dekker? Zo intrepeteerde ik hem in combinatie met de post ervoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:23 schreef kawotski het volgende:
[..]
en waarom zou Rabo daar dan boos over zijn? Hij heeft geen overwinning gestolen of zoiets..
uhm ik doelde eigenlijk op Thomas Dekker, dat ie daarom niet mee naar de tour mocht. dat hoorde ik op de radioquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:23 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ging over Dekker jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:17 schreef mbn het volgende:
[..]
Slaat die opmerking niet op Thomas Dekker? Zo intrepeteerde ik hem in combinatie met de post ervoor.
quote:Alexandre Vinokourov, who some describe as 'collateral damage' of the Operaciķn Puerto affair at the Tour de France, is not giving up. Speaking to L'Equipe, the 32 year-old said that he had plans to "take over the team [of Manolo Saiz] completely on the long run. This is going to be our team," Vinokourov said, meaning that he wanted to make it a Kazakh outfit altogether.
The sponsors of his home country want to buy the team of its current Spanish managers. "Two years from now, I will probably be directeur sportif of the team," said 'Vino'. "We made a mistake in the beginning of June, when Astana became the new sponsor for Liberty Seguros. We should have bought the company shares from Saiz then - that would have been the only thing to save the team at the start in Strasbourg. But I couldn't think straight at the time; I had to prepare myself for the Tour!"
On Saiz, Vinokourov said, "I don't want to judge before having all the information, but I understand better now that there was a kind of war between him and the Tour organisers. He has to retire from the sport now; he has to disappear, we shouldn't see him anymore altogether. Maybe he can find happiness working in a small cycling shop."
The Kazakhstani hasn't given up in his own future though - he wants to have another go at the Tour de France next year. "It was perhaps my last chance to win the Tour, and they stole it from me," added Vinokourov. "It was hard; we hoped for a salvation gesture from the Tour until the very last minute. Now I'm very tired." He will take a two-weeks break, before preparing to for the World Championships in Salzburg. "But I still think that I might have a chance on a Tour win next year. I'll be back, that's for sure."
Je moet maar durven in deze tijdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dario Cioni heeft getekend bij Davitamon, hij zou ook nog een ploegleider meenemen.
kans best groot dat Remmbo deze ronde wintquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef -skippybal- het volgende:
Gister de tweede etappe in de Ronde van Oostenrijk die gewonnen is doorrrrrrrrrrrr...... *tromgeroffel*: FABIO BALDATO!!! 38 jaar alweer
!!
Nummer 2 wasssssssss....... *tromgeroffel* REMMERT WIELINGA!!!!
Dan moet 'ie wel weer mee naar de Ronde van Duitsland. Dauphine-Tour herrineringenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kans best groot dat Remmbo deze ronde wint![]()
Ooit komt er een tijd dat je spijt hebt van dit soort posts.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef -skippybal- het volgende:
Gister de tweede etappe in de Ronde van Oostenrijk die gewonnen is doorrrrrrrrrrrr...... *tromgeroffel*: FABIO BALDATO!!! 38 jaar alweer
!!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ooit komt er een tijd dat je spijt hebt van dit soort posts.Volgend jaar als Wielinga 5 ritten + eindklassement van de Giro, de Dauphine, 14 ritten + eindklassement Tour de France en tot slot het WK tijdrijden en het gewone WK heeft gewonnen.
Let jij maar eens op, meneer de scepticus.quote:
Ik ben benieuwd wat Remmert vandaag kan over de Kitzbuhelerhornquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef -skippybal- het volgende:
!!
Vorig jaar was daar nog een sneeuwstormquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Remmert vandaag kan over de Kitzbuhelerhorn
Zie hier het profiel:
[afbeelding]
Wat een berg.![]()
quote:TRANSFER NEWS FROM EUROSPORT PORTUGAL: Silver medallist in Athens Olympics, Sergio Paulinho is joining his fellow compatriot Jose Azevedo at Discovery Channel from 2007. The news was confirmed by Paulinho himself.
Paulinho staat toch ook op de lijst...quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:55 schreef Bartoli het volgende:
Daarnaast gaat Sergio Paulinho naar Discovery Channel in 2007 volgens de Eurosport Live-Ticker.
[..]
daar staan volgens mij renners op die er niet op horen te staan. Fuentes zegt toch zelf ook vandaag in een interview tegen Cardena Ser (Spaans radio station) dat ze selectief namen noemen maar niet allemaal. En dat er renners met hem in verband worden gebracht die helemaal niet bij hem komen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Paulinho staat toch ook op de lijst...
ene Vaitkus? Die rijdt heus niet slecht. Buiten Frankrijk en Litouwen weinig bekend maar heeft zeker potentieel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:06 schreef Bartoli het volgende:
Luis Leon Sanchez van Astana naar Discovery Channel. Discovery heeft ook ene Vaitkus aangetrokken.
ja en won een rit in de Giro en werd verleden jaar geklopt door Veneberg in de Scheldeprijs. Zeker een renner met potentieel. Dat woord ene is idd een verkeerde woordkeuze van mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ene Vaitkus? Die rijdt heus niet slecht. Buiten Frankrijk en Litouwen weinig bekend maar heeft zeker potentieel.
Ach, laat die jongen ook eens een slechte dag hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:55 schreef Bartoli het volgende:
Remmert kon niks vandaag op die berg.
Feit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:57 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
en maar roepen dat ie de beste klimmer van Nederland is
quote:125 Fabio Baldato (Ita) Team Tenax Salmilano 27.28
126 Remmert Wielinga (Ned) Quick Step-Innergetic
127 Adam Homolka (Cze) Team Swiag Teka
128 Jean-Marc Marino (Fra) Credit Agricole
129 Mark Scanlon (Irl) AG2R Prevoyance
130 Erki Pütsep (Est) AG2R Prevoyance
131 David Pavlicek (Cze) Team Plast-Recycling-Austria
132 Graeme Brown (Aus) Rabobank
133 Petr Herman (Cze) Aposport Krone Linz
134 Frantisek Rabon (Cze) T-Mobile Team
135 Thorsten Schmidt (Ger) Team Wiesenhof Akud
136 Harald Starzengruber (Aut) Elk Haus-Simplon 27.32
137 Patrick Riedesser (Aut) Team Vorarlberg
138 Corey Sweet (Aus) Team Wiesenhof Akud 27.33
139 Matthew Wilson (Aus) Unibet.com
Tomas Vaitkusquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ene Vaitkus? Die rijdt heus niet slecht. Buiten Frankrijk en Litouwen weinig bekend maar heeft zeker potentieel.
Kunnen die hem nu wel betalen, of heeft Filippo z'n belachelijke salaris-eis wat laten zakken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:20 schreef Bartoli het volgende:
Pozzato gaat wss naar Liquigas nu. Hij wil bij een ploeg kopman worden in de klassiekers en niet steeds 3e keus zijn na Boonen en Paulus de boskabouter
Ik las ergens dat hij zelfs minder ging verdienen dan nu bij QS.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kunnen die hem nu wel betalen, of heeft Filippo z'n belachelijke salaris-eis wat laten zakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |