Enschede is hier hemelsbreed nog geen 90 km vandaan (Stadskanaal). Hier is het nu 22.3 graden, maar de bewolking trekt hier wel weer open, de zon begint weer wat te schijnen en je voelt het weer warmer worden...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:10 schreef Funnie het volgende:
enschede zuid, droog, en benauwd nog steeds 28.4 graden.. Zullen we kans maken?
haha.. da's altijd leukquote:Op zondag 25 juni 2006 18:12 schreef JDude het volgende:
Zojuist iets wat leek op een inslag vlakbij.
Vanaf de straat hoorde ik een luide "Whooooo!!!'', blijkbaar een getuige.
Wie is er zo aan 't huilenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:08 schreef SuperBosch het volgende:
Ik heb even een klein filmpje gemaakt. Even uploaden.
http://home.wanadoo.nl/ruben.bosch/onweer.avi
Slechte kwaliteit, maar je hoort als het goed is wel dat het gewoon non-stop dondert.
vet dat gerommel, en die bliksem in beeld.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:08 schreef SuperBosch het volgende:
Ik heb even een klein filmpje gemaakt. Even uploaden.
http://home.wanadoo.nl/ruben.bosch/onweer.avi
Slechte kwaliteit, maar je hoort als het goed is wel dat het gewoon non-stop dondert.
ten ZO van Maastricht is de lucht nu donkerder en klinkt ook gerommel (dichterbij dan dat we vandaag hebben gehad).quote:Op zondag 25 juni 2006 18:16 schreef man_in_love het volgende:
Ik hoor alleen nog in de verte gerommel, klinkt wel steeds aanhoudender...
En het gaat hier nu iets harder waaien. Alleen die lucht hè, die ziet er nog veel te egaal uit!
boven Belgie hangt ook nog e.e.a.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef man_in_love het volgende:
Volgens wetteronline trekt het meest actieve gebied ten oosten van Maastricht langs
Helemaal niets van mee te krijgenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef Bloody_Hell het volgende:
Roel, voel jij de donder ook? Hier dondert het af en toe zó hard dat alles trilt
quote:
vet zegquote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Whalesmouth
(btw plaatje is auto-updating)
Waar zit jij?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef Bloody_Hell het volgende:
Roel, voel jij de donder ook? Hier dondert het af en toe zó hard dat alles trilt
Hmm, hemelsbreed 12 km bij mij vandaan... Ik hoor alleen in de verte gerommel... Zal wel achter valkenburg zijn want volgens de radar gaat alles daarlangs...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:24 schreef Bloody_Hell het volgende:
In Elsloo in zuid-limburg, Da's ongeveer 6-8km van waar Roel zit.
is de was al binnen?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
Buitje met wat gerommel in Dordrecht
't is hier nog niet voorbij iigquote:Op zondag 25 juni 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Het gebied is in twee-en gebroken bij Eindhoven
psst, doe je ogen eens openquote:Op zondag 25 juni 2006 18:27 schreef Lips het volgende:
en opeens is het hier pikzwart!
lichte regen en een verre donder, that's all!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:27 schreef Snowsquall het volgende:
Hier in Cuijk(oosten v Brabant) ook nog(steeds) droog, richtin g het westen(Uden) kijkt het wel wat donkerder en het waait wat harder maar het is nog steeds warm met 23ºC
We wachten af op wat komen gaat![]()
Nah, voorbij niet, maar spectaculair zal het niet meer worden. Maar goed, onweer was er tenminstequote:
OMG! dat ging hard!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:27 schreef Lips het volgende:
en opeens is het hier pikzwart!
hmm.. dan zijn het hele zachtequote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef DemonRage het volgende:
Volgens de buienradar zit Eindhoven nu onder de ontladingen
Weer net op tijdquote:
Zelfgemaakte flitsquote:Op zondag 25 juni 2006 18:32 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met special effectsRegen dus hier in Zwijndrecht.
Je hebt een vierkante bol-bliksemquote:Op zondag 25 juni 2006 18:32 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nederlands elftal shirt anquote:Op zondag 25 juni 2006 18:32 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke kant kijk jij op? Ik heb m'n raam op het oosten en kan nog wel een stuk richting het zuiden kijken, maar daar is het niet echt donker.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
te-ring wat wordt het snel donker.. dit is best eng
Dordrechtquote:Op zondag 25 juni 2006 18:32 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
is dit vanuit je huis? zoja, mooi uitzichtquote:Op zondag 25 juni 2006 18:32 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga mijn camera maar in het vet zetten tot de volgende bui...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het meeste lijkt voor zuid-Limburg nu wel voorbij.
ZZW idd.. maar het donkere is eigenlijk al boven me.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Welke kant kijk jij op? Ik heb m'n raam op het oosten en kan nog wel een stuk richting het zuiden kijken, maar daar is het niet echt donker.
ZW misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |