aah, hier nu ook neerslag en windquote:Op zondag 25 juni 2006 18:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Jep
dan is het wel erg plaatselijk!
Oosten ziet er erg licht uit, westen juist weer redelijk donker..
echt??quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij het PSV-stadion? 5 km naar het oosten is het droog![]()
ja idd.. beetje wazigquote:Op zondag 25 juni 2006 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die bliksemradar op die site lijkt me niet helemaal juist. Dan zou 't hier de laatste 10 minuten gigantisch geflitst moeten hebben
Nu het echte werk nog...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, hier nu ook neerslag en wind
Jamaar, dat het zo plaatselijk is..quote:Op zondag 25 juni 2006 18:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, oosten wel (nu niet meer trouwens) westen zit jij he
zou best kunnenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel branden in Landgraaf en Kerkrade. Blikseminslagen
ja hoor, absoluut.. op koninginnedag was het centrum blank, terwijl ik hier niet schrikbarend veel water heb gezien, ik ben pas later naar de stad gegaan omdat ik een telefoontje kreeg waarom ik niet wist dat alles blank stond.. whehe..quote:
Flink wat neerslag danquote:Op zondag 25 juni 2006 18:06 schreef JDude het volgende:
De Aa is tijdelijk omgelegd door mijn straat en de dakgoot van de buren houdt het ook al niet meer. Gaat lekker hier.
Dat was echt een grote bende geworden! Veel mensen lieten hun troep maar achter omdat het helemaal nat geregend was.. van matras tot koffiekopjes lagen er voor het oprapen..quote:Op zondag 25 juni 2006 18:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, absoluut.. op koninginnedag was het centrum blank, terwijl ik hier niet schrikbarend veel water heb gezien, ik ben pas later naar de stad gegaan omdat ik een telefoontje kreeg waarom ik niet wist dat alles blank stond.. whehe..
Jah, dat was een mooie historische dagquote:Op zondag 25 juni 2006 18:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Dat was echt een grote bende geworden! Veel mensen lieten hun troep maar achter omdat het helemaal nat geregend was.. van matras tot koffiekopjes lagen er voor het oprapen..(en nee dat heb ik niet gedaan
)
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, dat was een mooie historische dag![]()
nee hoor, je moet alleen goed luisterenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:10 schreef HyperViper het volgende:
Zo te zien mist het oosten al het gedonder weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |