veel meer zal het wel niet worden dan dit gerommel zo te zien.. het wordt alweer lichter in het zuiden.quote:
Kun je nagaan hoe hard dat daar tekeer gaat ....quote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef Klonk het volgende:
heilig nijlpaard, ik zie op de radar dat er geen onweer in de buurt is, en toch duidelijk hele diepe ver weg klinkende donders
dat zou beteken dat ik of de buienlijn bij Eindhoven of die uit Midden-Limburg hoor
Bij Eindhoven lijkt het al weer over.......quote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hard dat daar tekeer gaat ....
klopt.. verder naar het noorden hebben ze wellicht meer geluk dan in Eindhovenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef i2Them2 het volgende:
Onweer wat net zuid-Limburg is gepasseerd, activeerd nog steeds. Net als 't onweer in 't zuiden.
lekker hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef Klonk het volgende:
heilig nijlpaard, ik zie op de radar dat er geen onweer in de buurt is, en toch duidelijk hele diepe ver weg klinkende donders
dat zou beteken dat ik of de buienlijn bij Eindhoven of die uit Midden-Limburg hoor
Waar komt dit beeld vandaan?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Bloody_Hell het volgende:
De intensiteit neemt nog steeds toe, dit duurt nog wel effe.
[afbeelding]
zoiets ja, al klinkt een aardbeving anders, ik kan uit ervaring zeggen dat dat meer als een goederentrein klinktquote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker hoorvan die hele diepe dreunen die haast op een aardbeving lijken
![]()
bij het PSV-stadion? 5 km naar het oosten is het droogquote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef hellmondunited het volgende:
nu wel een lekker hoosbuitje
Idd.. hopen dat er nog meer komt..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Bij Eindhoven lijkt het al weer over.......
een aardbeving klinkt anders idd.. een goederentrein is ook goed.. ook uit ervaring, ik woon bij de splitsing van de lijnen naar Venlo en Weertquote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoiets ja, al klinkt een aardbeving anders, ik kan uit ervaring zeggen dat dat meer als een goederentrein klinkt![]()
Jepquote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij het PSV-stadion? 5 km naar het oosten is het droog![]()
Die bliksemradar op die site lijkt me niet helemaal juist. Dan zou 't hier de laatste 10 minuten gigantisch geflitst moeten hebbenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
http://www.mouse-music.com/boltek/index_de.php
Eindhoven ligt dus dik in het roze gebied.. hmm..quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
http://www.mouse-music.com/boltek/index_de.php
aah, hier nu ook neerslag en windquote:Op zondag 25 juni 2006 18:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Jep
dan is het wel erg plaatselijk!
Oosten ziet er erg licht uit, westen juist weer redelijk donker..
echt??quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij het PSV-stadion? 5 km naar het oosten is het droog![]()
ja idd.. beetje wazigquote:Op zondag 25 juni 2006 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die bliksemradar op die site lijkt me niet helemaal juist. Dan zou 't hier de laatste 10 minuten gigantisch geflitst moeten hebben
Nu het echte werk nog...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, hier nu ook neerslag en wind
Jamaar, dat het zo plaatselijk is..quote:Op zondag 25 juni 2006 18:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, oosten wel (nu niet meer trouwens) westen zit jij he
zou best kunnenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel branden in Landgraaf en Kerkrade. Blikseminslagen
ja hoor, absoluut.. op koninginnedag was het centrum blank, terwijl ik hier niet schrikbarend veel water heb gezien, ik ben pas later naar de stad gegaan omdat ik een telefoontje kreeg waarom ik niet wist dat alles blank stond.. whehe..quote:
Flink wat neerslag danquote:Op zondag 25 juni 2006 18:06 schreef JDude het volgende:
De Aa is tijdelijk omgelegd door mijn straat en de dakgoot van de buren houdt het ook al niet meer. Gaat lekker hier.
Dat was echt een grote bende geworden! Veel mensen lieten hun troep maar achter omdat het helemaal nat geregend was.. van matras tot koffiekopjes lagen er voor het oprapen..quote:Op zondag 25 juni 2006 18:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja hoor, absoluut.. op koninginnedag was het centrum blank, terwijl ik hier niet schrikbarend veel water heb gezien, ik ben pas later naar de stad gegaan omdat ik een telefoontje kreeg waarom ik niet wist dat alles blank stond.. whehe..
Jah, dat was een mooie historische dagquote:Op zondag 25 juni 2006 18:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Dat was echt een grote bende geworden! Veel mensen lieten hun troep maar achter omdat het helemaal nat geregend was.. van matras tot koffiekopjes lagen er voor het oprapen..(en nee dat heb ik niet gedaan
)
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, dat was een mooie historische dag![]()
nee hoor, je moet alleen goed luisterenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:10 schreef HyperViper het volgende:
Zo te zien mist het oosten al het gedonder weer
Enschede is hier hemelsbreed nog geen 90 km vandaan (Stadskanaal). Hier is het nu 22.3 graden, maar de bewolking trekt hier wel weer open, de zon begint weer wat te schijnen en je voelt het weer warmer worden...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:10 schreef Funnie het volgende:
enschede zuid, droog, en benauwd nog steeds 28.4 graden.. Zullen we kans maken?
haha.. da's altijd leukquote:Op zondag 25 juni 2006 18:12 schreef JDude het volgende:
Zojuist iets wat leek op een inslag vlakbij.
Vanaf de straat hoorde ik een luide "Whooooo!!!'', blijkbaar een getuige.
Wie is er zo aan 't huilenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:08 schreef SuperBosch het volgende:
Ik heb even een klein filmpje gemaakt. Even uploaden.
http://home.wanadoo.nl/ruben.bosch/onweer.avi
Slechte kwaliteit, maar je hoort als het goed is wel dat het gewoon non-stop dondert.
vet dat gerommel, en die bliksem in beeld.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:08 schreef SuperBosch het volgende:
Ik heb even een klein filmpje gemaakt. Even uploaden.
http://home.wanadoo.nl/ruben.bosch/onweer.avi
Slechte kwaliteit, maar je hoort als het goed is wel dat het gewoon non-stop dondert.
ten ZO van Maastricht is de lucht nu donkerder en klinkt ook gerommel (dichterbij dan dat we vandaag hebben gehad).quote:Op zondag 25 juni 2006 18:16 schreef man_in_love het volgende:
Ik hoor alleen nog in de verte gerommel, klinkt wel steeds aanhoudender...
En het gaat hier nu iets harder waaien. Alleen die lucht hè, die ziet er nog veel te egaal uit!
boven Belgie hangt ook nog e.e.a.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:18 schreef man_in_love het volgende:
Volgens wetteronline trekt het meest actieve gebied ten oosten van Maastricht langs
Helemaal niets van mee te krijgenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef Bloody_Hell het volgende:
Roel, voel jij de donder ook? Hier dondert het af en toe zó hard dat alles trilt
quote:
vet zegquote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Whalesmouth
(btw plaatje is auto-updating)
Waar zit jij?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef Bloody_Hell het volgende:
Roel, voel jij de donder ook? Hier dondert het af en toe zó hard dat alles trilt
Hmm, hemelsbreed 12 km bij mij vandaan... Ik hoor alleen in de verte gerommel... Zal wel achter valkenburg zijn want volgens de radar gaat alles daarlangs...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:24 schreef Bloody_Hell het volgende:
In Elsloo in zuid-limburg, Da's ongeveer 6-8km van waar Roel zit.
is de was al binnen?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
Buitje met wat gerommel in Dordrecht
't is hier nog niet voorbij iigquote:Op zondag 25 juni 2006 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Het gebied is in twee-en gebroken bij Eindhoven
psst, doe je ogen eens openquote:Op zondag 25 juni 2006 18:27 schreef Lips het volgende:
en opeens is het hier pikzwart!
lichte regen en een verre donder, that's all!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:27 schreef Snowsquall het volgende:
Hier in Cuijk(oosten v Brabant) ook nog(steeds) droog, richtin g het westen(Uden) kijkt het wel wat donkerder en het waait wat harder maar het is nog steeds warm met 23ºC
We wachten af op wat komen gaat![]()
Nah, voorbij niet, maar spectaculair zal het niet meer worden. Maar goed, onweer was er tenminstequote:
OMG! dat ging hard!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:27 schreef Lips het volgende:
en opeens is het hier pikzwart!
hmm.. dan zijn het hele zachtequote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef DemonRage het volgende:
Volgens de buienradar zit Eindhoven nu onder de ontladingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |