Dan is het een prima aankoop jaquote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is ook puur voor op vakantie![]()
klein om mee te nemen en genoeg geluid![]()
dat is ook geen filmpje dudequote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer dat het fimpje in de OP het niet doet
[afbeelding]
wel gezien dudequote:Op zondag 25 juni 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders bekijk je de PI ff dude
[afbeelding]
Mja, met zulke hoge OP-nummers kun je vaak niet meer kiezen eh....quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
wat doet die lelijke -ik-ben-lid-van-de-troscompas auto hier?
Alles paletti hier.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke dan dude!
Alles goed met Ome Tjab?
[afbeelding]
ik bedoelde de volvoquote:Op zondag 25 juni 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, met zulke hoge OP-nummers kun je vaak niet meer kiezen eh....
[afbeelding]
ik verveel mequote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders herken ik je niet man
[afbeelding]
quote:
PS? Pfärdestärke?quote:Gisteren mijn 'nieuwe' PS pomp binnengekregen en de dikte van de klepsteelplaatjes berekend die in de supra moeten.
Als dat klaar is, is mijn project helemaal klaar.
Daar kom je best overheenquote:op het werk is het nog kut, weer reorganisatie.
Maar ik heb er al 3 overleefd in 7 jaar tijd dus ik zie wel
Redelijk, redelijk.... woensdag afstuderenquote:
Hermy ook alles ok?
Als je vijftig bent, en je je vrouw al ingeruild hebt voor een mooi blondje, dan wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lul nietPrachtige wagen
[afbeelding]
Nee een Panda is lekkerquote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je vijftig bent, en je je vrouw al ingeruild hebt voor een mooi blondje, dan wel.
ovloVquote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tis heulemaal geen sportcabrio tis gewoon een cabrio....
En gewoon niet fucking met Ovlov ja![]()
Er is niks mis met de performance van een diesel. Maar een cabrio koop je om te posen. En dan neem je toch geen dieselquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jah und? Het blijft een brandstof voor schepen en vrachtwagens
[afbeelding]
precies!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jah und? Het blijft een brandstof voor schepen en vrachtwagens
[afbeelding]
mams die besteld?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
De C70 is trouwens wel pas leverbaar in februari / maart![]()
[afbeelding]
Als je met een straalmotor LeMans wint wil dat toch niet zeggen dat het de ideale voortstuwer voor auto's isquote:Op zondag 25 juni 2006 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat heeft audi zojuist toch bewezen dat dat niet zo is
Wel stom om dat ding in die koude periode uit te brengen of zie ik dat nou verkeerdquote:Op zondag 25 juni 2006 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Dat zie je heel goedquote:Op zondag 25 juni 2006 17:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel stom om dat ding in die koude periode uit te brengen of zie ik dat nou verkeerd![]()
Ik heb gewoon een hekel aan diesel.quote:
Ik heb ook een grafhekel aan dieselquote:Op zondag 25 juni 2006 17:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan diesel.
Geef mij maar een benzinemotor en dan bij voorkeur 1tje die pas begint te leven bij 7000+ rpm
Gewoon een twin turbo zodat hij altijd leeftquote:Op zondag 25 juni 2006 17:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan diesel.
Geef mij maar een benzinemotor en dan bij voorkeur 1tje die pas begint te leven bij 7000+ rpm
PS= Powersteering.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
PS? Pfärdestärke?
En klaar klaar.... je bent nooit klaar met zo'n ding toch
[..]
ah paps heeft hem besteld voor mams?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mams heeft niets te zeggen![]()
[afbeelding]
Ahhhhhhhhquote:Op zondag 25 juni 2006 17:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
PS= Powersteering.
stuurbekrachtgingspomp.
Dat bedoel ik maarquote:En klaar is hij nooit. klopt.
moet nog spuiten, grotere turbo en ic, en de safc moet er ook nog in, die ligt ook al 4 maand klaar
een supra?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
tjab, je raadt nooit wat ik gekocht heb!
ik ben nog steeds jaloersquote:Op zondag 25 juni 2006 17:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
PS= Powersteering.
stuurbekrachtgingspomp.
En klaar is hij nooit. klopt.
moet nog spuiten, grotere turbo en ic, en de safc moet er ook nog in, die ligt ook al 4 maand klaar
naja 5000 danquote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb ook een grafhekel aan dieselAl leveren ze 1000 pk
Benzine![]()
Maar 7k rpm vind ik wel heel veel
[afbeelding]
Mja, ik vind die V-tec brommertjes fucking nerveus manquote:Op zondag 25 juni 2006 17:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
naja 5000 dan
het gaat er gewoon om dat je in het begin het gevoel hebt dat er 5 pk inzit....
totdat de hel los breekt (zoals die oude F1 gevallen)
HEEEEERLIJK
het is dat die PI er staat maar anders...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer dat ze onder je reet vandaan roesten
[afbeelding]
Het is alleen leuk op het circuit.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik vind die V-tec brommertjes fucking nerveus manGeef mij maar een turbo... lekker koppel
[afbeelding]
Vandaar dat ik de PI er maar bij heb gedaanquote:Op zondag 25 juni 2006 17:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is dat die PI er staat maar anders...![]()
I hope not?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maja, het blijft ook een "oudere" auto dus er zal als dat allemaal klaar is wel weer iets stuk gaan.... Niet?
Ik wil ook wel eens op het circuit knallen jaquote:Op zondag 25 juni 2006 17:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het is alleen leuk op het circuit.
maar ja, daar ben ik het liefst ook 24/7
(ben er nooit, maar goed, je snapt het id..)
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de PI er maar bij heb gedaanJe weet toch wel dat ik het niet meen
[afbeelding]
toch niet weer een reno ?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zegt iemand met een burgerlullenwagen 1e klas
[afbeelding]
Ik hoop het natuurlijk ook voor je van nietquote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
I hope not?
Een 0km blok is brandnieuw. dus dat mag niet kapot.
andere dingen kunnen wel kapot natuurlijk, maar die kunnen ook kapot bij elke andere willekeurige auto (fusee kogels, remschijven/blokken weet ik veel)
met de nieuwe velgen (17") en banden (toyo proxes) moet het best flink regenen voordat er ook maar iets grip verloren gaat.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop het natuurlijk ook voor je van nietAan de motor lijkt me iig dat je de komende jaren geen onderhoud meer hebt
Ik doelde idd meer op de andere dingen, maja, dat heb je idd bij iedere auto
Moet je niet gaan glijden met dit weer?
[afbeelding]
waarom?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ergerderderderder denk ik dat jij het vindt
[afbeelding]
Getver, da's ook niet leuk danquote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
met de nieuwe velgen (17") en banden (toyo proxes) moet het best flink regenen voordat er ook maar iets grip verloren gaat.
misschien zo nog wel even rijden ja. goed idee
Ik vind het ook een geweldige bak jaquote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom?
Het is toch een prachtige auto.
mooi leer, schakel aan het stuur, nog een 4 bak ook.
zelfs een open dak!
foto's?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
met de nieuwe velgen (17") en banden (toyo proxes) moet het best flink regenen voordat er ook maar iets grip verloren gaat.
misschien zo nog wel even rijden ja. goed idee
Wel jammer dat ie stuk isquote:Op zondag 25 juni 2006 17:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het ook een geweldige bak ja![]()
[afbeelding]
Ach, daar wen je wel aanquote:Op zondag 25 juni 2006 17:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie stuk is
maar goed..
Ik hoop dat ze voglende week klaar is, dan ga ik heeeerlijk toeren
Ik ben bang van welquote:Op zondag 25 juni 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, daar wen je wel aan
Toeren
[afbeelding]
Nerdquote:Op zondag 25 juni 2006 17:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
shit, ik zit over de 10k posts heen
Ik wacht nog even op het onweerquote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
Tommy
SjoeweSadist
Huugje
[afbeelding]
Je laat die gasten bij je op de hoek bezorgen?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:43 schreef Sjoewe het volgende:
De hemel is opengebroken
Tijd voor de pizza
[afbeelding]
OMGquote:Op zondag 25 juni 2006 17:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik laat die gasten van m'n hoek bij mn ouders bezorgen![]()
[afbeelding]
Dat is "de pizza van de week" ?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ja ach, ik wacht met smart op het verregende berbertje dat straks aankomt slippen met mn pizza vleesberg
[afbeelding]
Afbellen en tijdens het voetbal laten bezorgenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:53 schreef Sjoewe het volgende:
Kut! Het klaart op. Afbellen of accepteren?
[afbeelding]
Ja en de u-boat van die zaadlul wordt ook met de aflevering groterquote:Op zondag 25 juni 2006 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geouwehoer in oranje shirts nu man
[afbeelding]
Ik dacht dat ik de enige was die het opvielquote:Op zondag 25 juni 2006 18:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja en de u-boat van die zaadlul wordt ook met de aflevering groter![]()
Kansloze mongool.
[afbeelding]
De kroon lijkt ook wel een gewoon de dop van een veldflesquote:Op zondag 25 juni 2006 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die het opviel
Wat een unit eh
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
De kroon lijkt ook wel een gewoon de dop van een veldfles
[afbeelding]
" Sate?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo groot is ook gewoon TE lelijk
Ik ga de ongekend slimme mensjes van de kip-toko eens lastigvallen met moeilijke vragen en een dikke bestelling![]()
[afbeelding]
Hij is zeker lelijk jaquote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo groot is ook gewoon TE lelijk
Ik ga de ongekend slimme mensjes van de kip-toko eens lastigvallen met moeilijke vragen en een dikke bestelling![]()
[afbeelding]
Ja die heb ik dus ook, maar nee het is niet echt iets voor mij.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
Heerlijke chill set man die op Full Spectrum.
Ik zal binnenkort wel weer wat harde setjes op de FTP voor je zetten
[afbeelding]
Om 16:00 begonnen hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 18:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nouja, nu al klaar met de bbq?![]()
[afbeelding]
Behalve als het daar net zo'n hoere weer is als dat het hier isquote:Op zondag 25 juni 2006 18:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dus? Die duren dan tot minimaal 21:00 s'avonds
Je msn is stuk btw
[afbeelding]
Ik kan F1 toch niet missenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dus? Die duren dan tot minimaal 21:00 s'avonds
Je msn is stuk btw
[afbeelding]
Het is nog droog, maar ik zie het somber in. Ik denk dat het binnen nu en 5 minuten gaat beginnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Behalve als het daar net zo'n hoere weer is als dat het hier is
Daar heb je een bosje E-z Ups voorquote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Behalve als het daar net zo'n hoere weer is als dat het hier is
Hier zeikt het al vanaf uurtje of 14:00 ofzoquote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is nog droog, maar ik zie het somber in. Ik denk dat het binnen nu en 5 minuten gaat beginnen.
oquote:Op zondag 25 juni 2006 18:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan F1 toch niet missen
Ja, ik kom zo misschien even online. Mijn laptop wordt even gefixt.
volgens mij alleen op batterijen, tenzij die ook direct op de lader kan werken.....quote:Op zondag 25 juni 2006 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is het een prima aankoop ja![]()
Werkt'ie ook op batterijen?
Hoeveel MB heb je op je kaartje in je telefoon...?
[afbeelding]
ik zag ergens een kever te koop staan... maar je kreeg er een las apparaat kado bij... geeft toch geen vertrouwenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Best duur zo'n Tig lasapparaat als je een klassieker wil opknappen
ja kun je gewoon op rekenen natuurlijk als je een ouder auto van 1000 a 2000 euro koopt...quote:Op zondag 25 juni 2006 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zag ergens een kever te koop staan... maar je kreeg er een las apparaat kado bij... geeft toch geen vertrouwen![]()
ik heb er 1 van een gig besteld. Binnenkort ook maar dat navigatie gedoe regelen, heb me de tyfus gezocht met m'n stratenboek in Woerden gisterenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij alleen op batterijen, tenzij die ook direct op de lader kan werken.....
heb 1gig kaartje en 1 van 512mb
1gig is alleen mp3 en een paar filmpjes, 512 is dagelijk gebruik met een paar mp3 en navigatie en dergelijke
dat lassen zie ik niet zo zitten eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja kun je gewoon op rekenen natuurlijk als je een ouder auto van 1000 a 2000 euro koopt...
dan moet je echt wel aan het lassen
Nog erger, ik bestelde dus Sate. Alles oké.quote:
Da's wel lekker dan jaquote:Op zondag 25 juni 2006 18:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij alleen op batterijen, tenzij die ook direct op de lader kan werken.....
heb 1gig kaartje en 1 van 512mb
1gig is alleen mp3 en een paar filmpjes, 512 is dagelijk gebruik met een paar mp3 en navigatie en dergelijke
Ook dit zie ik helemaal voor mequote:Op zondag 25 juni 2006 18:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat lassen zie ik niet zo zitten eigenlijk
ik heb liever dat ik onderdelen moet vervangen ofzo maar dat plaatwerk lijkt me helemaal niks![]()
Mwa ook dat lijkt me toch wel leuk om te doen hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 18:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat lassen zie ik niet zo zitten eigenlijk
ik heb liever dat ik onderdelen moet vervangen ofzo maar dat plaatwerk lijkt me helemaal niks![]()
American Chopper styl0quote:Op zondag 25 juni 2006 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
En Tig lassen is om bodywork te doen wel beste manier, alleen kost zo'n ding ook nog eens 1000 euro 2e hands
ik weet echt 0,0 van lassenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook dit zie ik helemaal voor me
[afbeelding]
navi wil je straks niet meer zonder, werkt erg lekkerquote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb er 1 van een gig besteld. Binnenkort ook maar dat navigatie gedoe regelen, heb me de tyfus gezocht met m'n stratenboek in Woerden gisteren![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
American Chopper styl0
[afbeelding]
[afbeelding]
ben benieuwdquote:Op zondag 25 juni 2006 19:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
navi wil je straks niet meer zonder, werkt erg lekker
Ze ploffen wel altijd lekkerquote:Op zondag 25 juni 2006 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Hondagoeie motoren maken die jongens toch eh
OMFG, dus nu had je gewoon kipquote:Op zondag 25 juni 2006 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog erger, ik bestelde dus Sate. Alles oké.
Tyft ze de kip op de plaat enzo, patat erin, alles klaar..... ehhhhh....
"meneer"
(wat nu weer denk ik...) "ja"
"De satésaus is op"
""
[afbeelding]
Je bedoelt dat je lui bentquote:Op zondag 25 juni 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee![]()
moet ik zo nog doen, maar ik voel me echt gaar![]()
Bovenin ook?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja zie aan de radar dat limburg de meeste shit over zich heen krijgt
Ja ik weet dat je in het noorden van limburg woontquote:
Ja maar daar werk ik dus niet aan meequote:Op zondag 25 juni 2006 19:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
OMFG, dus nu had je gewoon kip
[afbeelding]
quote:
quote:Ik bied te koop aan :
Een stoere kever die technisch in perfecte staat is volgens een tankstation in hilversum !
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik denk dat ik bij de volgende keer tanken ook gelijk mijn auto laat keuren![]()
We grijpen even in.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk de hele tijd dat die gast Sjoewe is: [08.07.2006] Sensation Black 2006 Deel 2
Dezelfde icoontjes is
Ook je holland icoon?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:52 schreef Hugster het volgende:
Er is ook een gast die mijn icoon gejat heeft
[afbeelding]
Ja juist dezequote:Op zondag 25 juni 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook je holland icoon?
[afbeelding]
Wat heb jij met tinypic?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
jou icoon doet het even niet bij mij
maar tis idd not done![]()
ik heb geen ideequote:Op zondag 25 juni 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heb jij met tinypic?
[afbeelding]
pfff gelukkig ik ben niet alleenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
Tinypic werkt bij mij ook maar voor de helft. Af en toe wel, af en toe niet.
gothsletquote:Op zondag 25 juni 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
http://members.home.nl/r3con/Miekie/
http://members.home.nl/r3con/
Anders vraag je Kasta even of hij nog in het netwerk van z'n oude werkgever kan inloggen
[afbeelding]
Er knippert onder in je balk een oranje blokje!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
Tinypic werkt bij mij ook maar voor de helft. Af en toe wel, af en toe niet.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:59 schreef Sjoewe het volgende:
De evo staat nu hendig sjiek op Audiofuhrer geparkeerd
[afbeelding]
Kweetni, hij doet zo over de topquote:Op zondag 25 juni 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom een aansteller...?
[afbeelding]
Niet meegekregenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetni, hij doet zo over de top
Zijn uitspraken over anderen vind ik ook een beetje jammer nadat hij wereldkampioen was...
ik durf wel maar ik kijk nietquote:Op zondag 25 juni 2006 20:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Voetbal durf ik niet te kijken eigenlijk
ben bang voor de afloop
Hey die domme dozen heb ik er ook op gezetquote:Op zondag 25 juni 2006 21:38 schreef zappa29 het volgende:
Weer een drukke dag gehad vandaag![]()
[afbeelding]
hehe, dacht al dat ik jou daar had zien rondlopenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey die domme dozen heb ik er ook op gezet![]()
Makkelijk te herkennen aan het citroën forum shirt jaquote:Op zondag 25 juni 2006 21:45 schreef zappa29 het volgende:
[..]
hehe, dacht al dat ik jou daar had zien rondlopen![]()
De enige legale straatracetrack ligt anders sinds een paar jaar in Drachtenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelfs in dat hopeloze stukje land mag je geen racebaan aan leggen in nederland
rechtuit-branden toch?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
De enige legale straatracetrack ligt anders sinds een paar jaar in Drachten
ja. Maar ik ben hier regalmatig ook getuige van het uittesten van crossauto's in de straat en in de weiland voor huis hoorquote:
Die linker blonde was inderdaad niksquote:Op zondag 25 juni 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is die blonde met dat spijkerrokkie btw een lelijk hok
Die andere was wel schattig... alleen haar vrined was er de hele tijd bij, en dat was zoeen van het type die Hugster tot dwerg doet verbleken
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Jij had zeker een rood jassie aan, blond stekeltjeshaar?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:58 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Die linker blonde was inderdaad niks
Groepsfoto![]()
[afbeelding]
shit ik had daar kunnen wezenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:58 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Die linker blonde was inderdaad niks
Groepsfoto![]()
[afbeelding]
Nope, maar ik zal wel een paar keer ergens op de achtergrond staanquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij had zeker een rood jassie aan, blond stekeltjeshaar?
ik ben ze nu aan het uppen, pass zo de link wel efkesquote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Nope, maar ik zal wel een paar keer ergens op de achtergrond staan![]()
Plak een alfa badge op die suzuki das veel vetterquote:
Het ding rijdt nietquote:Op zondag 25 juni 2006 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Plak een alfa badge op die suzuki das veel vetter![]()
Het verschil tussen dat hok en een alfa 155 zie je toch niet![]()
Zeg heb je er al ingezeten stieken en zo met je lippen op elkaar brrrrmmmmmmmmmpppppppp gedaan?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ding rijdt nietEn over een weekje ook nog niet. En ik heb geen zin om van Gennep naar Zandvoort te duwen
Ik vind wel dat we mogen winnen van die scheenschoppersquote:Op zondag 25 juni 2006 22:25 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Nog 20 minuutjes, dan zij we er gelukkig weer vanaf voor 4 jaar![]()
Nah, dat is rekken van 't lijdensproces. We kunne er beter nu gelijk uitvliegen ipv tijdens de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we mogen winnen van die scheenschoppers
Ik gun het Figo gewoon nietquote:Op zondag 25 juni 2006 22:28 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Nah, dat is rekken van 't lijdensproces. We kunne er beter nu gelijk uitvliegen ipv tijdens de volgende wedstrijd.
Iemand al een oranje mega-wuppie kopen?![]()
Nog een paar minuutjes en 't is voorbijquote:Op zondag 25 juni 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg ik heb dat WK subfourm neit voor niks uit mn AT gehaald hoor
Ah gelukkig, mijn auto staat er ook bijquote:Op zondag 25 juni 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
hier de foto's van de Opel meet
iemand een oranje mega-wuppie, leuk voor over 4 jaar?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
Boeeeeeeeeeeee.
Welke?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:55 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ah gelukkig, mijn auto staat er ook bij![]()
idd, kut portugezen en kut scheidsquote:Op zondag 25 juni 2006 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
OMFG de meeste kutte voetbal wedstrijd ooit, wat een onsportieve kutboel.
[afbeelding]
oh dus daar had je wel tijd voor!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
OMFG de meeste kutte voetbal wedstrijd ooit, wat een onsportieve kutboel.
[afbeelding]
Over deze wedstrijd had zelfs jij je als vredesliefende hippie kunnen opwinden.quote:
Ik had ook tijd, maar doordat Sjoewe niet kon automatisch geen zinquote:Op zondag 25 juni 2006 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JA, DAAR HAD IE WEL TIJD VOOR JA. EN ZIN. JA.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik had ook tijd, maar doordat Sjoewe niet kon automatisch geen zin
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |