Dan is het een prima aankoop jaquote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is ook puur voor op vakantie![]()
klein om mee te nemen en genoeg geluid![]()
dat is ook geen filmpje dudequote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer dat het fimpje in de OP het niet doet
[afbeelding]
wel gezien dudequote:Op zondag 25 juni 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders bekijk je de PI ff dude
[afbeelding]
Mja, met zulke hoge OP-nummers kun je vaak niet meer kiezen eh....quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
wat doet die lelijke -ik-ben-lid-van-de-troscompas auto hier?
Alles paletti hier.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke dan dude!
Alles goed met Ome Tjab?
[afbeelding]
ik bedoelde de volvoquote:Op zondag 25 juni 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, met zulke hoge OP-nummers kun je vaak niet meer kiezen eh....
[afbeelding]
ik verveel mequote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders herken ik je niet man
[afbeelding]
quote:
PS? Pfärdestärke?quote:Gisteren mijn 'nieuwe' PS pomp binnengekregen en de dikte van de klepsteelplaatjes berekend die in de supra moeten.
Als dat klaar is, is mijn project helemaal klaar.
Daar kom je best overheenquote:op het werk is het nog kut, weer reorganisatie.
Maar ik heb er al 3 overleefd in 7 jaar tijd dus ik zie wel
Redelijk, redelijk.... woensdag afstuderenquote:
Hermy ook alles ok?
Als je vijftig bent, en je je vrouw al ingeruild hebt voor een mooi blondje, dan wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lul nietPrachtige wagen
[afbeelding]
Nee een Panda is lekkerquote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je vijftig bent, en je je vrouw al ingeruild hebt voor een mooi blondje, dan wel.
ovloVquote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tis heulemaal geen sportcabrio tis gewoon een cabrio....
En gewoon niet fucking met Ovlov ja![]()
Er is niks mis met de performance van een diesel. Maar een cabrio koop je om te posen. En dan neem je toch geen dieselquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jah und? Het blijft een brandstof voor schepen en vrachtwagens
[afbeelding]
precies!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jah und? Het blijft een brandstof voor schepen en vrachtwagens
[afbeelding]
mams die besteld?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
De C70 is trouwens wel pas leverbaar in februari / maart![]()
[afbeelding]
Als je met een straalmotor LeMans wint wil dat toch niet zeggen dat het de ideale voortstuwer voor auto's isquote:Op zondag 25 juni 2006 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat heeft audi zojuist toch bewezen dat dat niet zo is
Wel stom om dat ding in die koude periode uit te brengen of zie ik dat nou verkeerdquote:Op zondag 25 juni 2006 17:06 schreef hermandeperman het volgende:
De C70 is trouwens wel pas leverbaar in februari / maart![]()
[afbeelding]
Dat zie je heel goedquote:Op zondag 25 juni 2006 17:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel stom om dat ding in die koude periode uit te brengen of zie ik dat nou verkeerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |