Nee, maar de sfeer is er over het algemeen tig keer beter dan in de gemiddelde discotheek.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef tonks het volgende:
Dus je bent homo?
Hahaha dus jij komt OOK voor de bimeidenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef CannaTime het volgende:
Dacht ik gisteren leuk een avondje te kunnen gaan stappen in de gaypalace, hangt er heel de godganse avond een homo om me heen. SNAP JE DAN GODVERDOMME NIET DAT ALS IK JE BOOS AAN KIJK DAT JE OP MOET ROTTEN! Ik kom daar voor de bisexuele wijven en het liefst wil ik er 2 in me nest, niet zo'n vieze afgeleefde kerel! Niks tegen homo's overigens, zijn vaak toffe gasten![]()
Denk je dat zo'n opmerking indruk maakt ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:44 schreef tonks het volgende:
"Nee mam ik ga er alleen heen voor de meiden!!"
Denial!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:43 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Nee, maar de sfeer is er over het algemeen tig keer beter dan in de gemiddelde discotheek.
Jij komt uit Groningen dus je hebt al geen recht van spreken, ga maar in een hoekje zitten huilen en kijk hoe homo's de wereld overnemen.quote:
Ja man, soms zitten ze elkaar helemaal af te lebberen, probeer jij je lul maar omlaag te houden danquote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef Gebleekte het volgende:
Zijn daar echt veel geile bimeiden?
Serieus?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:55 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Ja man, soms zitten ze elkaar helemaal af te lebberen, probeer jij je lul maar omlaag te houden dan![]()
Maar écht veel ook weer niet, je moet wel goed zoeken natuurlijk![]()
Ik weet niet waar jij komt, maar je komt overduidelijk op de verkeerde plekken. Toevallig een zus die zo is en daarom gefrustreerd?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:07 schreef Rio het volgende:
Van die afgeleefde potten met gemilimeterd haar en een tuinbroek.
Dan komt er vast wel weer een Duitser met een snorretje die daar een stokje voor steekt ofzo.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Jij komt uit Groningen dus je hebt al geen recht van spreken, ga maar in een hoekje zitten huilen en kijk hoe homo's de wereld overnemen.
Nee hoor. Ik val gewoon niet op kaalgeschoren wijven die liever een vent geweest waren. Kun je ook niks aan doen hoor. En bovendien ga je er blijkbaar goed mee om. Hou dat vast he!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij komt, maar je komt overduidelijk op de verkeerde plekken. Toevallig een zus die zo is en daarom gefrustreerd?
Welkom in 2006, het is overigens een discotheek...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:22 schreef Genjuro het volgende:
een zelfrespecterende man die als hetero naar een homobar gaat...
yeah right
Ik werk liever in een coffeeshop dan dat ik op zaterdag de kranten rond moet brengen op m'n 20e (zie profiel renz0r), maar ieder z'n voorkeur...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef renz0r het volgende:
Werkt in een coffeshop...gaat naar de gaypalaca...Heb het met je te doen
Amen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:12 schreef Jerruh het volgende:
ik vind de gay palace niet super geweldig, de meeste mensen die er komen, zijn erg jong of oud en niet mijn publiek, maar ik vind het wel van respect getuigen als hetero's chill naar een kroeg of discotheek gaan die voor homo's zijn, puur omdat ze tenminste niet zomaar trappen in het bepaalde beeld of angst dat er heerst.
Ga je nu inspelen op mijn gevoel? Dat lukt je namelijk nietquote:Op zondag 25 juni 2006 19:13 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Kun je nu begrijpen hoe heterovrouwen zich voelen als jij de hele avond om ze heen hangt. Misschien heb je er van geleerd.
ook datquote:Op zondag 25 juni 2006 19:13 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Kun je nu begrijpen hoe heterovrouwen zich voelen als jij de hele avond om ze heen hangt. Misschien heb je er van geleerd.
Ik zat op zo soort reactie te wachten, vooral die next doet het hemquote:Op zondag 25 juni 2006 19:07 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Ik werk liever in een coffeeshop dan dat ik op zaterdag de kranten rond moet brengen op m'n 20e (zie profiel renz0r), maar ieder z'n voorkeur...
En jij vind het nodig om een eigen semi-cu2 website te hebben (die overigens spuug en spuuglelijk is) met daarop informatie over jou en je onboeiende kutleven, dus ga niet zeggen dat je met me te doen hebt, het is eerder andersom.
Next.
En ik ook op zo'n verkapt-ik-ben-uitgedissed-post.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik zat op zo soort reactie te wachten, vooral die next doet het hem![]()
Boeiend! De hoofdzaak is nog altijd dat het vol homo's zit.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:03 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Welkom in 2006, het is overigens een discotheek...
CRAP! Waarom zou ik niet tussen homo's mogen staan, hun zijn toch ook mensen? Hou toch eens op met dat zwart-wit gebeuren, ga in het grijze gebied zitten! Maar ik vermoed dat jij nooit verder komt dan de lokale kroeg.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Boeiend! De hoofdzaak is nog altijd dat het vol homo's zit.
En nee ik ben geen homo-hater, ze mogen doen wat ze willen, maar een verstandige hetero gaat nooit in zoon bar of discotheek binnen, ook al zijn de geruchten waar dat er ook veel lekkere wijfjes zitten die daar speciaal naartoe gaan om niet lastig gevallen te worden.
Jij noemt dat 2006, ik noem dat gezond verstand
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef CannaTime het volgende:
Dacht ik gisteren leuk een avondje te kunnen gaan stappen in de gaypalace, hangt er heel de godganse avond een homo om me heen. SNAP JE DAN GODVERDOMME NIET DAT ALS IK JE BOOS AAN KIJK DAT JE OP MOET ROTTEN! Ik kom daar voor de bisexuele wijven en het liefst wil ik er 2 in me nest, niet zo'n vieze afgeleefde kerel! Niks tegen homo's overigens, zijn vaak toffe gasten![]()
Kansloos? Bron?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:44 schreef D1 het volgende:
[..]
Ook al ben je kansloos, je zorgt wel voor zondagmiddag vermaak![]()
![]()
Op elk gebied een straatje verder dan wat jij gewend bent.quote:
je mag er wel staan, maar open er dan in godsnaam geen topic over in de KLB dat er een je stront omhoog wilt duwen in de darkroom, je zoekt het gewoon zelfquote:Op zondag 25 juni 2006 19:43 schreef CannaTime het volgende:
[..]
CRAP! Waarom zou ik niet tussen homo's mogen staan, hun zijn toch ook mensen? Hou toch eens op met dat zwart-wit gebeuren, ga in het grijze gebied zitten! Maar ik vermoed dat jij nooit verder komt dan de lokale kroeg.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:40 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Wel leuk voor de statistieken van je site![]()
Snotneusquote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef D1 het volgende:
[..]
Op elk gebied een straatje verder dan wat jij gewend bent.
Maar ga vooral door snotneus, je bent vermakelijk...
zeg eens in welke coffeeshop je staat en we zien wie er geraaktquote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Snotneus![]()
Moet je in m'n gezicht zeggen, kijken of je nog zo stoer doet.
that would be a good id... why?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens si het wel tof dat je gewoon naar een homokroeg gaat, en ik denk dat iedereen dat minstens eens gewoon nou moeten proberen.
Omdat er over die kroegen veel onterechte vooroordelen zijn.quote:
volgens jij probeer je gewoon reclame te maken om wat nieuw vlees in de kuip te krijgenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat er over die kroegen veel onterechte vooroordelen zijn.
Misschien is het inderdaad beter als types zoals jij maar wegblijven.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:01 schreef Genjuro het volgende:
[..]
volgens jij probeer je gewoon reclame te maken om wat nieuw vlees in de kuip te krijgenDarkrooms en kerels die kussen zijn al reden genoeg voor een hetero om er afschuw van te krijgen
Ik moet me beledigd voelen denk ik, maar ik bezie het eender als complimentquote:Op zondag 25 juni 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad beter als types zoals jij maar wegblijven.
Voel je vooral niet beledigd, maar het blijkt wel dat jij ook al je oordeel klaar hebt, ongeacht of het gegrond is of niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Ik moet me beledigd voelen denk ik, maar ik bezie het eender als compliment![]()
je noemt er net eentje op.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:01 schreef Genjuro het volgende:
[..]
volgens jij probeer je gewoon reclame te maken om wat nieuw vlees in de kuip te krijgen
Darkrooms en kerels die kussen zijn al reden genoeg voor de meeste hetero's om er afschuw van te krijgen, ik weet niet welke "vooroordelen" er dan niet waar zijn...
dat kan ook eerder aan jouw disrespect voor anderen liggen dan aan de club zelf...quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Ik moet me beledigd voelen denk ik, maar ik bezie het eender als compliment![]()
Trouwens ben je niet de eerste die dat tegen mij zei, een vriend van me werkt als barman in de Red&Blue en zei dat ik het er geen 10 minuten zou kunnen volhouden
Niet echt, ik respecteer homo's zolang ze me niet lastig vallen, wat nog maar 1 keer gebeurd is en toen eerder voor de grap (hoop ik), en ik heb geen probleem met mensen die het zijn(buiten de overdreven verwijfde, maar dat is nog een minderheid). Ik ben al enkele keren meegevraagd naar een homodiscotheek door de beste "vriendin" van mn toekomstige schoonmoeder, maar ik heb altijd al beleefd bedankt.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat kan ook eerder aan jouw disrespect voor anderen liggen dan aan de club zelf...
Niet iedereen staat daar nonstop met elkaar te bekken hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 20:19 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Niet echt, ik respecteer homo's zolang ze me niet lastig vallen, wat nog maar 1 keer gebeurd is en toen eerder voor de grap (hoop ik), en ik heb geen probleem met mensen die het zijn(buiten de overdreven verwijfde, maar dat is nog een minderheid). Ik ben al enkele keren meegevraagd naar een homodiscotheek door de beste "vriendin" van mn toekomstige schoonmoeder, maar ik heb altijd al beleefd bedankt.
Tussen een bende kerels staan die met elkaar staan te bekken vind ik gewoon te walgelijk voor woorden, dat is mijn mening, daarmee dat ik ze mijd als kiespijn.
je zegt het zelf: je wilt niet tussen een bende bekkende kerels zitten. WIE ZEGT DAT HOMOKROEGEN BESTAAN UIT ZALEN MET ALLEEN MAAR BEKKENDE MANNEN? DAt is dus het grote vooroordeel waarmee jij zit. en ja, er zijn inderdaad wel jongens die met elkaar zoenen, in welke kroeg zie je tegenwoordig geen bekkende stelletjes of zoenende mensen. maar zoals jij het zegt, vind ik behoorlijk erg overdreven, bijna dramaqueenachtig.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:19 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Niet echt, ik respecteer homo's zolang ze me niet lastig vallen, wat nog maar 1 keer gebeurd is en toen eerder voor de grap (hoop ik), en ik heb geen probleem met mensen die het zijn(buiten de overdreven verwijfde, maar dat is nog een minderheid). Ik ben al enkele keren meegevraagd naar een homodiscotheek door de beste "vriendin" van mn toekomstige schoonmoeder, maar ik heb altijd al beleefd bedankt.
Tussen een bende kerels staan die met elkaar staan te bekken vind ik gewoon te walgelijk voor woorden, dat is mijn mening, daarmee dat ik ze mijd als kiespijn.
Gast, homos zijn geen raar soort. Zij neuken mannen waar wij vrouwen neuken. Niet bang zijn, gewoon hoi zeggen, en alles komt goed.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:19 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Daar zul je voor moeten reizen broekje... Gewoon je uurtjes maken in de coffeeshop, en uiteindelijk heb je het geld voor een ticket...quote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Snotneus![]()
Moet je in m'n gezicht zeggen, kijken of je nog zo stoer doet.
Dat is dus wel een verschil, zo'n optocht en de binnenkant van een homokroeg.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef MeneerSjon het volgende:
Ik zou zelf nooit naar zo'n bar toe gaan. Als ik foto's van die gayoptochten van gister met allemaal vage kerels zie, dan snap ik niet dat je dat als hetero daadwerkelijk gaat lopen opzoeken.
Je weet wel dat toegeven dat je voor bi-meiden komt eigenlijk betekent dat je voor bi-mannen komt. Je moet de code's alleen even weten, anders sta je zo voor gek, zoals nu.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef CannaTime het volgende:
Jij bent ook triest bezig.. Kijk eerst naar je eigen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef renz0r het volgende:
Werkt in een coffeshop...gaat naar de gaypalaca...Heb het met je te doen
Eigen wat?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:10 schreef dr-phil het volgende:
[..]
Jij bent ook triest bezig.. Kijk eerst naar je eigen......
Eigenlijk wel raar ja dat er een nicht je probeert te versieren als je in een Gaytent rondloopt, waar haalt 'ie het gore lef vandaan om dat te proberen zeg, gadverdamme, je zou er spontaan van naar een hetero tent gaan om daar bisexuele chickies te gaan versierenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef CannaTime het volgende:
Ik noem het potten. Er zijn namelijk ook lekkere potten (I know it's hard to believe).quote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef Genjuro het volgende:
[..]
veel lekkere wijfjes zitten die daar speciaal naartoe gaan om niet lastig gevallen te worden.
Jij noemt dat 2006, ik noem dat gezond verstand
Het is jammer dat ze op het nieuws alleen de halfnaakte homo's dansend op een kar laten zien. Verder was het gewoon een leuke dag vol muziek en bier.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef MeneerSjon het volgende:
Ik zou zelf nooit naar zo'n bar toe gaan. Als ik foto's van die gayoptochten van gister met allemaal vage kerels zie, dan snap ik niet dat je dat als hetero daadwerkelijk gaat lopen opzoeken.
En hoe vaak ben jij al in zo'n homotent geweest dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat er over die kroegen veel onterechte vooroordelen zijn.
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En hoe vaak ben jij al in zo'n homotent geweest dan?.
Nee omdat, ze het maar goed vinden als iedereen aan hun knobbel zit.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
Een voordeel van homotenten is dat er eigenlijk zelden/nooit agressie is.
Of omdat ze zich niet als dronken haantjes hoeven te bewijzen als machootjes voor de dames.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:33 schreef TimC het volgende:
Nee omdat, ze het maar goed vinden als iedereen aan hun knobbel zit.
Maar wel liters poppers snuiven.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of omdat ze zich niet als dronken haantjes hoeven te bewijzen als machootjes voor de dames..
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:33 schreef TimC het volgende:
[..]
Nee omdat, ze het maar goed vinden als iedereen aan hun knobbel zit.
En wat heeft dat met agressie te maken?quote:
Minder iig dan die opgefokte coke-snuivers die je in de heteroscene tegenkomtquote:Op maandag 26 juni 2006 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wat heeft dat met agressie te maken?.
Okay, het stinkt, maar verder heb ik er geen last van als een paar sneue figuren in bepaalde tenten dat doen.
Amen!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of omdat ze zich niet als dronken haantjes hoeven te bewijzen als machootjes voor de dames..
Dus.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:43 schreef CannaTime het volgende:
Nee, maar de sfeer is er over het algemeen tig keer beter dan in de gemiddelde discotheek.
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:03 schreef TimC het volgende:
HIj gebrukit zoenende bi meiden als excuus om het goed te maken dat die naar een gaybar gaat.
Wat is een homo lul?quote:Op zondag 2 juli 2006 04:58 schreef StefanP het volgende:
TS heeft heimelijke verlangens in zijn onderbewustzijn om door een enorme homo lul in zijn reet genomen te worden?
net zoiets als een lesbische kut!quote:
AMEN!quote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb een keer een griet in een bi sexuele tante veranderd naardat ik haar geneukt en gelikt had enzo. vroeg ik haar of ze het niet even met mijn vriendin wou doen.
wou ze weldaarna had ze de smaak te pakken.
dus ik snap de ts wel bi meiden zijn geil.
en neuken als beesten!!!
dat is kiezen tussen twee kwaden (breezah's en homo's) ; niet echt realistisch vergelijkingsmateriaal.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:43 schreef CannaTime het volgende:
[..]
jij mag doen wat je wilt kerel, maar bash niet naar lui die verstandiger zijn en dus niet daar tijd aan gaan verspillen; niet iedereen is een latente homo en heeft dus behoefte aan zulke uitgaansgelegenheden.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:43 schreef CannaTime het volgende:
[..]
CRAP! Waarom zou ik niet tussen homo's mogen staan, hun zijn toch ook mensen? Hou toch eens op met dat zwart-wit gebeuren, ga in het grijze gebied zitten! Maar ik vermoed dat jij nooit verder komt dan de lokale kroeg.
Je ziet homo's als iets kwaads?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat is kiezen tussen twee kwaden (breezah's en homo's) ; niet echt realistisch vergelijkingsmateriaal.
vergelijkbaar met breezah's in o.a. irritatiefactor, alleen erger.quote:
Wow, ze was zeker wel blij dat je haar 'genezen' hadquote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb een keer een griet in een bi sexuele tante veranderd naardat ik haar geneukt en gelikt had enzo. vroeg ik haar of ze het niet even met mijn vriendin wou doen.
en neuken als beesten!!!
hoezo, stel jij je ook kandidaat dan.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:26 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Wow, ze was zeker wel blij dat je haar 'genezen' had.
Mocht dit inderdaad waar zijn, Hulde!quote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef CecilBDemented het volgende:
en neuken als beesten!!!
ben jij er zoeentje, die loopt te fappen op de "fantastische (fantasie) verhalen" van anderen?quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef CannaTime het volgende:
Weet je, het boeit me geen kanker of een stel mbo-ers mij kansloos vind. Deze semi-intellectuelen denken dat ze het later ver zullen schoppen, maar de waarheid is dat ze nooit meer dan een gemiddeld inkomen zullen hebben, een spuuglelijke leaseauto van de zaak krijgen (bij voorkeur renault) en met een beetje pech krijgen ze nog kinderen ook, je weet wel, van die oerlelijke baby's waarvan je twijfelt of ze die niet beter hadden kunnen laten zitten in de baarmoeder van je geliefde.
Daar zit je dan later, met al je idealen en al je zorgen, gefeliciteerd alvast! Laat mij maar lekker in een coffeeshop staan, daar ben ik 10x gelukkiger dan in een één of ander gaar kutbedrijf waar je je helemaal uit de naad werkt voor de baas! En ja, ik ga zo nu en dan eens naar discotheken waar homo's komen, so what? Kruip eens onder je steen vandaan en ga kijken wat er allemaal te ontdekken valt in deze wereld, je zou je er nog eens over verbazen! En lekker boeiend of ik snuif met mijn moeder, daar zit jij toch niet mee? Of wel soms? En tot slot wil ook nog ff kwijt dat ik durf te zweren dat ik meer meisjes tegelijk geneukt heb jij in je hele sexcarriére!
Next!
Zoveel frustratie... Je moet je niet zo hard in je kont genomen voelen... We kunnen er ook niet aan doen dat je zo "speciaal" voor ons bentquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef CannaTime het volgende:
Weet je, het boeit me geen kanker of een stel mbo-ers mij kansloos vind. Deze semi-intellectuelen denken dat ze het later ver zullen schoppen, maar de waarheid is dat ze nooit meer dan een gemiddeld inkomen zullen hebben, een spuuglelijke leaseauto van de zaak krijgen (bij voorkeur renault) en met een beetje pech krijgen ze nog kinderen ook, je weet wel, van die oerlelijke baby's waarvan je twijfelt of ze die niet beter hadden kunnen laten zitten in de baarmoeder van je geliefde.
Daar zit je dan later, met al je idealen en al je zorgen, gefeliciteerd alvast! Laat mij maar lekker in een coffeeshop staan, daar ben ik 10x gelukkiger dan in een één of ander gaar kutbedrijf waar je je helemaal uit de naad werkt voor de baas! En ja, ik ga zo nu en dan eens naar discotheken waar homo's komen, so what? Kruip eens onder je steen vandaan en ga kijken wat er allemaal te ontdekken valt in deze wereld, je zou je er nog eens over verbazen! En lekker boeiend of ik snuif met mijn moeder, daar zit jij toch niet mee? Of wel soms? En tot slot wil ook nog ff kwijt dat ik durf te zweren dat ik meer meisjes tegelijk heb geneukt dan jij in je hele sexcarriére bij elkaar!
Next!
Ben je nog niet uitgewoond in de darkroom?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:55 schreef Xenwolfie het volgende:
IK WOON IN DE GAYPALACE
JAquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:09 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Ben je nog niet uitgewoond in de darkroom?
Moet je je homo-bewijs laten zien bij de ingang dan of zo?quote:ben blij dat er ook gelegenheden zijn die hetero's en faghags weigeren!
Tonkiaans.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:44 schreef tonks het volgende:
"Nee mam ik ga er alleen heen voor de meiden!!"
Je moet ipv jezelf laten fouileren, even bukkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:20 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Moet je je homo-bewijs laten zien bij de ingang dan of zo?
Dat zou geen zin meer hebben. Mijn ziel is al verloren.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoezo, stel jij je ook kandidaat dan.
Ach, ik moet wel lachen om die hetero-mannen. Ze denken vaak dat iedere pot met lang haar misschien toch wel bi of hetero isquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:57 schreef stiff_meister het volgende:
_verhaal_
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:30 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat een negativiteit. Homo-bars zijn voor homo's. Ga dan ook niet lopen zeiken als je versierd wordt door een nicht.
En hoeveel heeft je dat gekost? Zeker een half jaarsalaris van je mooi baantjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef CannaTime het volgende:
En tot slot wil ook nog ff kwijt dat ik durf te zweren dat ik meer meisjes tegelijk heb geneukt dan jij in je hele sexcarriére bij elkaar!
Next!
Dat heeft aardig wat geld gekost ja, dus? Ingecalculeerd...quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En hoeveel heeft je dat gekost? Zeker een half jaarsalaris van je mooi baantje
...oja, Next!
nee, jij hebt het ver geschopt wou je zeggen. 19 jaar oud en in de coffeeshop werkt, jij hebt dus een laag/gemiddeld inkomen, geen leaseauto v/d zaak (dus zeker geen renault) en als je kinderen krijgt, worden het net zulke junks als jij bent.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef CannaTime het volgende:
Daar zit je dan later, met al je idealen en al je zorgen, gefeliciteerd alvast! Laat mij maar lekker in een coffeeshop staan, daar ben ik 10x gelukkiger dan in een één of ander gaar kutbedrijf waar je je helemaal uit de naad werkt voor de baas! En ja, ik ga zo nu en dan eens naar discotheken waar homo's komen, so what? Kruip eens onder je steen vandaan en ga kijken wat er allemaal te ontdekken valt in deze wereld, je zou je er nog eens over verbazen! En lekker boeiend of ik snuif met mijn moeder, daar zit jij toch niet mee? Of wel soms? En tot slot wil ook nog ff kwijt dat ik durf te zweren dat ik meer meisjes tegelijk heb geneukt dan jij in je hele sexcarriére bij elkaar!
Next!
Maar TS, vertel es! Hoe versier je die bi-meiden dan? En hoe zorg je ervoor dat ze met zn tweeen met je meegaan? Geef es wat tips! Share the wealth enzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef CannaTime het volgende:
Next!
Hetzelfde als normale meiden. Bi-meiden zijn geen speciaal ras.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:19 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Maar TS, vertel es! Hoe versier je die bi-meiden dan? En hoe zorg je ervoor dat ze met zn tweeen met je meegaan? Geef es wat tips! Share the wealth enzo![]()
Die leert de smaak van kussensloop waarderen terwijl een warme 30cm piemol zijn prostaat masseert.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
waar is onze snuifslet?
Da's inderdaad wel vreemd in een gaybarquote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef CannaTime het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |