Nee, maar de sfeer is er over het algemeen tig keer beter dan in de gemiddelde discotheek.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef tonks het volgende:
Dus je bent homo?
Hahaha dus jij komt OOK voor de bimeidenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef CannaTime het volgende:
Dacht ik gisteren leuk een avondje te kunnen gaan stappen in de gaypalace, hangt er heel de godganse avond een homo om me heen. SNAP JE DAN GODVERDOMME NIET DAT ALS IK JE BOOS AAN KIJK DAT JE OP MOET ROTTEN! Ik kom daar voor de bisexuele wijven en het liefst wil ik er 2 in me nest, niet zo'n vieze afgeleefde kerel! Niks tegen homo's overigens, zijn vaak toffe gasten![]()
Denk je dat zo'n opmerking indruk maakt ofzo?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:44 schreef tonks het volgende:
"Nee mam ik ga er alleen heen voor de meiden!!"
Denial!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:43 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Nee, maar de sfeer is er over het algemeen tig keer beter dan in de gemiddelde discotheek.
Jij komt uit Groningen dus je hebt al geen recht van spreken, ga maar in een hoekje zitten huilen en kijk hoe homo's de wereld overnemen.quote:
Ja man, soms zitten ze elkaar helemaal af te lebberen, probeer jij je lul maar omlaag te houden danquote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef Gebleekte het volgende:
Zijn daar echt veel geile bimeiden?
Serieus?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:55 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Ja man, soms zitten ze elkaar helemaal af te lebberen, probeer jij je lul maar omlaag te houden dan![]()
Maar écht veel ook weer niet, je moet wel goed zoeken natuurlijk![]()
Ik weet niet waar jij komt, maar je komt overduidelijk op de verkeerde plekken. Toevallig een zus die zo is en daarom gefrustreerd?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:07 schreef Rio het volgende:
Van die afgeleefde potten met gemilimeterd haar en een tuinbroek.
Dan komt er vast wel weer een Duitser met een snorretje die daar een stokje voor steekt ofzo.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Jij komt uit Groningen dus je hebt al geen recht van spreken, ga maar in een hoekje zitten huilen en kijk hoe homo's de wereld overnemen.
Nee hoor. Ik val gewoon niet op kaalgeschoren wijven die liever een vent geweest waren. Kun je ook niks aan doen hoor. En bovendien ga je er blijkbaar goed mee om. Hou dat vast he!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij komt, maar je komt overduidelijk op de verkeerde plekken. Toevallig een zus die zo is en daarom gefrustreerd?
Welkom in 2006, het is overigens een discotheek...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:22 schreef Genjuro het volgende:
een zelfrespecterende man die als hetero naar een homobar gaat...
yeah right
Ik werk liever in een coffeeshop dan dat ik op zaterdag de kranten rond moet brengen op m'n 20e (zie profiel renz0r), maar ieder z'n voorkeur...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef renz0r het volgende:
Werkt in een coffeshop...gaat naar de gaypalaca...Heb het met je te doen
Amen.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:12 schreef Jerruh het volgende:
ik vind de gay palace niet super geweldig, de meeste mensen die er komen, zijn erg jong of oud en niet mijn publiek, maar ik vind het wel van respect getuigen als hetero's chill naar een kroeg of discotheek gaan die voor homo's zijn, puur omdat ze tenminste niet zomaar trappen in het bepaalde beeld of angst dat er heerst.
Ga je nu inspelen op mijn gevoel? Dat lukt je namelijk nietquote:Op zondag 25 juni 2006 19:13 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Kun je nu begrijpen hoe heterovrouwen zich voelen als jij de hele avond om ze heen hangt. Misschien heb je er van geleerd.
ook datquote:Op zondag 25 juni 2006 19:13 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Kun je nu begrijpen hoe heterovrouwen zich voelen als jij de hele avond om ze heen hangt. Misschien heb je er van geleerd.
Ik zat op zo soort reactie te wachten, vooral die next doet het hemquote:Op zondag 25 juni 2006 19:07 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Ik werk liever in een coffeeshop dan dat ik op zaterdag de kranten rond moet brengen op m'n 20e (zie profiel renz0r), maar ieder z'n voorkeur...
En jij vind het nodig om een eigen semi-cu2 website te hebben (die overigens spuug en spuuglelijk is) met daarop informatie over jou en je onboeiende kutleven, dus ga niet zeggen dat je met me te doen hebt, het is eerder andersom.
Next.
En ik ook op zo'n verkapt-ik-ben-uitgedissed-post.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik zat op zo soort reactie te wachten, vooral die next doet het hem![]()
Boeiend! De hoofdzaak is nog altijd dat het vol homo's zit.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:03 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Welkom in 2006, het is overigens een discotheek...
CRAP! Waarom zou ik niet tussen homo's mogen staan, hun zijn toch ook mensen? Hou toch eens op met dat zwart-wit gebeuren, ga in het grijze gebied zitten! Maar ik vermoed dat jij nooit verder komt dan de lokale kroeg.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:41 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Boeiend! De hoofdzaak is nog altijd dat het vol homo's zit.
En nee ik ben geen homo-hater, ze mogen doen wat ze willen, maar een verstandige hetero gaat nooit in zoon bar of discotheek binnen, ook al zijn de geruchten waar dat er ook veel lekkere wijfjes zitten die daar speciaal naartoe gaan om niet lastig gevallen te worden.
Jij noemt dat 2006, ik noem dat gezond verstand
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef CannaTime het volgende:
Dacht ik gisteren leuk een avondje te kunnen gaan stappen in de gaypalace, hangt er heel de godganse avond een homo om me heen. SNAP JE DAN GODVERDOMME NIET DAT ALS IK JE BOOS AAN KIJK DAT JE OP MOET ROTTEN! Ik kom daar voor de bisexuele wijven en het liefst wil ik er 2 in me nest, niet zo'n vieze afgeleefde kerel! Niks tegen homo's overigens, zijn vaak toffe gasten![]()
Kansloos? Bron?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:44 schreef D1 het volgende:
[..]
Ook al ben je kansloos, je zorgt wel voor zondagmiddag vermaak![]()
![]()
Op elk gebied een straatje verder dan wat jij gewend bent.quote:
je mag er wel staan, maar open er dan in godsnaam geen topic over in de KLB dat er een je stront omhoog wilt duwen in de darkroom, je zoekt het gewoon zelfquote:Op zondag 25 juni 2006 19:43 schreef CannaTime het volgende:
[..]
CRAP! Waarom zou ik niet tussen homo's mogen staan, hun zijn toch ook mensen? Hou toch eens op met dat zwart-wit gebeuren, ga in het grijze gebied zitten! Maar ik vermoed dat jij nooit verder komt dan de lokale kroeg.
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:40 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Wel leuk voor de statistieken van je site![]()
Snotneusquote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef D1 het volgende:
[..]
Op elk gebied een straatje verder dan wat jij gewend bent.
Maar ga vooral door snotneus, je bent vermakelijk...
zeg eens in welke coffeeshop je staat en we zien wie er geraaktquote:Op zondag 25 juni 2006 19:51 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Snotneus![]()
Moet je in m'n gezicht zeggen, kijken of je nog zo stoer doet.
that would be a good id... why?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens si het wel tof dat je gewoon naar een homokroeg gaat, en ik denk dat iedereen dat minstens eens gewoon nou moeten proberen.
Omdat er over die kroegen veel onterechte vooroordelen zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |