1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Robben v.Persie ?? v.Bommel Sneijder Ooijer v.Bronckhorst Heitinga Boulahrouz Stekelenburg |
vdVaart is toch rechtsbenig?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:37 schreef Pedroso het volgende:
Wat dacht je van van der Vaart als linkshalf.
Van der Vaart is linksbenig.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
vdVaart is toch rechtsbenig?
Denk je dat en Sneijder en v Bommel en vdVaart op het midden dat dat wel erg aanvallend is?
Matijssen zie ik niet zo zitten maar wellicht dat Vlaar wel zijn talent weet waar te maken rond die tijd.
Maar toch blijft het probleem bestaan dat er na van der Sar weinig Nederlandse keepers zijn die het niveau van het Nederlands elftal waardig zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:59 schreef methodmich het volgende:
Een keeper kan best nog lang door, dus Sar zou ik nog niet direct afschrijven.
Nee iddquote:Op zondag 25 juni 2006 16:00 schreef Ajaxfan het volgende:
En het is vanavond nog helemaal niet voorbij.
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:30 schreef Napalm het volgende:
Zo, het WK is vanavond voorbij voor NL en we kunnen ons dus gaan concentreren op het EK 2008..
Afhankelijk van diens aanpikken bij AZ dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:04 schreef Beschouw het volgende:
Luirink mag er wel in.
Van der Sar gaat volgens mij nog door hierna...gelukkig...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Spelers weg:
Edwin van der Sar (Hooguit 1 jaar te gaan)
Giovanni van Bronckhorst (Nog 2 jaar te gaan)
Philip Cocu (Hooguit 1 jaar te gaan)
Andre Ooijer (Hooguit 2 jaar te gaan)
Spelers in:
Klaas-Jan Huntelaar
Nicky Hofs
Stijn Schaars
Urby Emanuelson
Ismael Aissati
Jonathan de Guzman (heeft aangegeven voor Nederland uit te willen komen boven Canada)
Kevin Hofland (Zoveel topverdedigers hebben we niet, Hofland heeft veel ervaring opgedaan in de Bundesliga en is dus een goede betrouwbare kracht)
Spelers terug:
Roy Makaay
Clarence Seedorf
Wilfred Bouma
Twijfelgevallen:
Edgar Davids (Al oud, maar als speler hoort hij uiteraard in Oranje thuis)
Patrick Kluivert (Als hij in vorm is, is hij een van de beste spitsen van Oranje. Jammer dat hij het nu al 3 jaar niet heeft laten zien.)
Andy van der Meyde (ligt eraan hoe hij de draad weer op gaat pakken bij Everton of wellicht nieuwe club. Normaal gesproken is hij de man van de assists en we zitten al krap in de rechtsbuiten)
Bin ie wa helemaal goed wies.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Spelers weg:
Edwin van der Sar (Hooguit 1 jaar te gaan)
Giovanni van Bronckhorst (Nog 2 jaar te gaan)
Philip Cocu (Hooguit 1 jaar te gaan)
Andre Ooijer (Hooguit 2 jaar te gaan)
Spelers in:
Klaas-Jan Huntelaar
Nicky Hofs
Stijn Schaars
Urby Emanuelson
Ismael Aissati
Jonathan de Guzman (heeft aangegeven voor Nederland uit te willen komen boven Canada)
Kevin Hofland (Zoveel topverdedigers hebben we niet, Hofland heeft veel ervaring opgedaan in de Bundesliga en is dus een goede betrouwbare kracht)
Spelers terug:
Roy Makaay
Clarence Seedorf
Wilfred Bouma
Twijfelgevallen:
Edgar Davids (Al oud, maar als speler hoort hij uiteraard in Oranje thuis)
Patrick Kluivert (Als hij in vorm is, is hij een van de beste spitsen van Oranje. Jammer dat hij het nu al 3 jaar niet heeft laten zien.)
Andy van der Meyde (ligt eraan hoe hij de draad weer op gaat pakken bij Everton of wellicht nieuwe club. Normaal gesproken is hij de man van de assists en we zitten al krap in de rechtsbuiten)
Van dat op sleeptouw nemen heb ik niet veel gemerkt. Dus dat lijkt me niet zo'n gemis.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:20 schreef BoNi het volgende:
Genoeg jong spul, maar wie kan die mannen op sleeptouw nemen....?
Dit WK hadden Cocu en van der Sar deze rol.
Cocu gaat 2008 zeker niet redden en van der Sar is geen veldspeler die voetballend de regie in handen kan nemen (als hij er in 2008 nog bij is).
Wie moet dit gaan doen in 2008? Ik zie zo snel niemand.....
Eerst maar eens zien te kwalificeren.
Maduro zou dan ook wel een goede speler voor op het middenveld zijn, denk ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:15 schreef Devano het volgende:
Basis kandidaten voor de ´Euro 2008 generatie´ zijn voor mij Huntelaar, Vlaar, Luirink, Schaars en op de langere termijn Stekelburg, De Zeeuw, Aissati en De Guzman. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan wie er van de huidige generatie doorgaan, en wie niet.
Klopt, dat is m.i. dan ook een belangrijke oorzaak van het falen.......quote:Op maandag 26 juni 2006 10:58 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van dat op sleeptouw nemen heb ik niet veel gemerkt. Dus dat lijkt me niet zo'n gemis.
Maar die heeft nauwelijks gespeeld. En over twee jaar zal hij er wel echt staan.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:47 schreef Devano het volgende:
Maar die zit er al bij, he.
En waarom noemen een aantal mensen De Guzman?quote:
Ik wou het net zeggenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:33 schreef mordradead het volgende:
Gibril Sankoh natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |