shit!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef IkWilbert het volgende:
Meteo consult verwacht het zwaarste weer in het oosten en zuid oosten.
http://www.weer.nl/bijzonder/verhaal.phtml?onderwerpnaam=onweer&verhaal=kansopflinkeneerslag25062006
Hier doen ze het gewoonquote:Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef Gijsje het volgende:
Nou RTL 4 5 en 7 liggen er hier ook inderdaad uit, verder wat meer bewolking en meer wind. Maar nog geen regen of iets dergelijks.
Als je de Moskee kunt zien vanuit het lodewijk napoleonlaan, kijk je oostelijk.quote:
Thnx! dan kan ik dus naar het oosten en westen kijkenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:43 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als je de Moskee kunt zien vanuit het lodewijk napoleonlaan, kijk je oostelijk.
Als de verbinding met Duitsland maar goed blijftquote:Op zondag 25 juni 2006 16:44 schreef ACT-F het volgende:
Vamiddag slechts een paar druppels gehad in Goor. De druppels waren bijna op één hand te tellen. Gelukkig, maar vanavond mag de hel losbarsten![]()
weer wat geleerdquote:Op zondag 25 juni 2006 16:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Thnx! dan kan ik dus naar het oosten en westen kijken
Ik had ook gewoon de kaart er bij kunnen pakken net zoals poeke voor me deed, maar ik ben blijkbaar een beetje luiquote:
Hier regent het nog, grote druppels...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is fokking droog. Waarom volgt het weer die radarbeelden niet?
niets mis met lui zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon de kaart er bij kunnen pakken net zoals poeke voor me deed, maar ik ben blijkbaar een beetje lui![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:46 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon de kaart er bij kunnen pakken net zoals poeke voor me deed, maar ik ben blijkbaar een beetje lui![]()
Ja. Die grote verschillen zijn er ook met neerslag. zie de verschillen op de radarbeelden.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:48 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Hier regent het nog, grote druppels...
Ik zit klaar met de camera in de aanslag voor de kans op die tornado's. Ze voorspellen het bij Aachen, hoe ver is dat nou helemaal...![]()
![]()
dus ik was niet de enigequote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hij lag er nog nadat ik een paar uur geleden ging checken waar ik eigenlijk naar keek
![]()
Het 'leukste' moet er nog aankomen ...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef man_in_love het volgende:
Grrr... Intussen ook droog. De overburen doen hun rolluiken al dicht. Zouden ze meer weten dan ik?
Die gaan slapen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef man_in_love het volgende:
Grrr... Intussen ook droog. De overburen doen hun rolluiken al dicht. Zouden ze meer weten dan ik?
Wow.. antwoord op mijn vraag voordat ik erop vroegquote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dus ik was niet de enige
Ik denk dat eindhoven rond half 6/ 6 uur wat mag gaan verwachten (buienradar voorspelling geeft dan ongeveer een lekker buitje boven eindhoven aan)
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:51 schreef Poeke het volgende:
[..]
Wow.. antwoord op mijn vraag voordat ik erop vroeg
Hoezo tussen aanhalingstekens? Hoe zwaarder hoe meer fun toch?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het 'leukste' moet er nog aankomen ...
Anders vermaak je je toch ff met foto's op sites als:quote:Op zondag 25 juni 2006 16:51 schreef Poeke het volgende:
Begin me een beetje te vervelen.. Hoelang nog voordat het in Eindhoven gaat komen? Ik ben nieuw in dit forum en het enige wat ik altijd check is wetteronline.de. Ben niet zo'n doogerwinterde weer-expert.
http://www.weerwoord.bequote:Op zondag 25 juni 2006 16:52 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Hoezo tussen aanhalingstekens? Hoe zwaarder hoe meer fun toch?
Zijn er trouwens aparte fori voor gekken zoals wij? Dus meer dan alleen foto's plaatsen..?
Mooi! daar ga ik eens kijkenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Anders vermaak je je toch ff met foto's op sites als:
• http://www.extremeinstability.com
• http://www.downunderchase.com
www.weerwoord.be is een veel gebruikte.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:52 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Hoezo tussen aanhalingstekens? Hoe zwaarder hoe meer fun toch?
Zijn er trouwens aparte fori voor gekken zoals wij? Dus meer dan alleen foto's plaatsen..?
Wat heb je open staan Weerman?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:53 schreef Weerman het volgende:
[afbeelding]
ideaal om alles netjes bij te houden.
Ik hoorde ook gerommel. Maar het lijkt een vliegtuig te zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 16:56 schreef man_in_love het volgende:
Hoor nu wel gerommel, zou het? Zou het dan eindelijk?
Aantrekkelijk ideequote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerst lekker sex, en dan voetbal kijken![]()
Wat doe ik hier nog!??quote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik hoorde ook gerommel, maar dat bleek mijn maag te zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoorde ook gerommel. Maar het lijkt een vliegtuig te zijn.
haha.. het mag nooit zo zijn dat je ergens weggaat omdat het hier 'zo slecht is'.. dat het daar iedere dag tropisch is met regelmatig een stortbui en zwaar onweer, da's mooi meegenomen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:03 schreef Poeke het volgende:
@ indahnesia.com
Gezien je posts. ga je dus niet naar Indonesië verhuizen omdat je het weer in Nederland zo belabberd vindt ?
Ow ja, ik hield niet van voetbal...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dus als wij hier zo nu en dan zitten te hopen en te zeuren op een buitje; kun jij fantastische foto's posten vanuit Indonesiëquote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. het mag nooit zo zijn dat je ergens weggaat omdat het hier 'zo slecht is'.. dat het daar iedere dag tropisch is met regelmatig een stortbui en zwaar onweer, da's mooi meegenomen.
haha.. ik hoop dat ik af en toe wel leuke foto's kan maken ja.. ik heb hele verhalen over daadwerkelijke wolkbreuken van 1 uur met veel bliksem en inslagen recht boven me.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:06 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dus als wij hier zo nu en dan zitten te hopen en te zeuren op een buitje; kun jij fantastische foto's posten vanuit IndonesiëMazzelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |