De beer is weer los.quote:Schutter van Beierse beer Bruno bedreigd
De beer die Beieren onveilig maakte, is doodgeschoten. De schutter wordt nu zelf met de dood bedreigd.
Dreigmails
Bij de Beierse jagersvereniging zijn al veel telefoontjes en bijna 100 mails binnengekomen. Een schrijver zei dat hij achter de namen en adressen van de jagers 'die de beer vermoord hebben' zal komen en 'dat hetzelfde met hen zal gebeuren'. De vereniging houdt de naam van de schutter daarom angstvallig geheim.
Afmaken
Bruno was de eerste wilde beer sinds 1835 die vrij in Beieren rondliep. Omdat hij zich tegoed deed aan huisdieren en hij in direct contact met mensen dreigde te komen, werd besloten hem af te maken.
Boze reacties
Het Wereldnatuurfonds WWF reageerde maandag bedroefd op de dood van de beer. Duitse natuurverenigingen veroordeelden ook het afschieten van de beer. "Dit is de domste van alle oplossingen", aldus de Duitse vereniging voor natuurbehoud. "In andere landen leven mens en beer vredig naast elkaar, alleen in Duitsland wordt hij geliquideerd." De Duitse dierenbescherming overweegt juridische stappen.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4930467quote:Juridische strijd VS over kooldioxide
Het Amerikaanse Hooggerechtshof zal zich buigen over de vraag of de overheid regels moet opstellen om de uitstoot van kooldioxide te verminderen. Kooldioxide wordt over het algemeen beschouwd als de hoofdoorzaak van opwarming van de aarde, maar de regering van president Bush ontkent dat er een verband is.
Twaalf Amerikaanse staten voeren samen met een aantal steden en milieugroeperingen een juridische strijd om de Milieubeschermingsdienst te verplichten de uitstoot door auto's en energiecentrales te verminderen. Die dienst staat op het standpunt dat kooldioxide niet als een vervuilende stof aangemerkt kan worden. Een rechtbank in Washington ging daar vorig jaar in mee, maar het Hooggerechtshof zal de zaak opnieuw bekijken.
Niks.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hey RQ, wat heb jij tegen homo's?
Dit is SC. We kunnen het ook weer over moslims gaan hebben hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is het toch met KirmiziBeyaz en RQ en de vragen over homo's?
http://www.nos.nl/nos/art(...)01FFDC8C78.html#sub2quote:Duitser gedupeerd door dood Bruno
Een Duitse ondernemer die een slaatje wilde slaan uit beer Bruno, vist achter het net. De man liet honderden T-shirts maken met daarop "You'll never catch me". Beetje jammer dat de beer nog geen dag later werd afgeschoten. De Duitser overweegt nu de jager aan te klagen en een schadevergoeding te eisen.
Volgens mij hebben we in POLSC wel een representatief quotum moslims maar zijn de homo's ondervertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dit is SC. We kunnen het ook weer over moslims gaan hebben hoor![]()
Ik heb niets tegen welk schepsel van Allah dan ook. Ik eet ze alleen niet. Net zoals ik honden en katten niet eet.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:35 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Honger![]()
O ja KB wat heb je tegen varkens ?
Als ik langer in een moslimland geweest ben lust ik een hele tijd geen varkensvlees meer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen welk schepsel van Allah dan ook. Ik eet ze alleen niet. Net zoals ik honden en katten niet eet.![]()
WTF? Is ham van een varken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik langer in een moslimland geweest ben lust ik een hele tijd geen varkensvlees meer.
Het stínkt als je het ontwend bent.
Geef mij maar schaap.
Alleen ham & spek - dat blijft onweerstaanbaar lekker, van een varken.
Nah - niet perse. Maar lamsham bijvoorbeeld vind ik niet zo lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |