Jah, je hebt wel gelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 09:33 schreef Chielus het volgende:
Lachen, dit laat wel zien dat Fok! over heel Nederland vertegenwoordigd is.
Skiff 1, 2 en 3 systeem? Wat zijn de eisen voor Skiff 3 bij julie?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef horney_dorney het volgende:
Zelf lekker aan het skiffen, aangezien ik onlangs voor de hoogste categorie heb afgeroeid, vanaf nu in piekfijne bootjes.
Na, ik ben maar een comporoeiert, niet zoveel bijzondersquote:Op zondag 16 juli 2006 15:13 schreef ocf81 het volgende:
In welke ploeg roei je?
Woehoe, 1 mannen en 1 damesboot in het 4+ veld! Orca was dus toch wel een stukje beter vertegenwoordigdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:50 schreef Slachtkalf het volgende:
ehh ja, nou ja, inderdaad afgelopen jaar was natuurlijk C4+
Maar we hadden wel degelijk twee gladde vieren varen (dames en heren boot).
Keroppi: jij bent orca he? (ik lees dit topic wel eens mee) B4 toch? Hebben wij heel toevallig na de PEiL met elkaar gepraat, toen we moesten wachten totdat de boten uit het water konden (file, file daar)
Ow, nou ja, dan kan het al niet, want wij babbelde, meer dood dan levend overigens, even na met een orca dames B4 bootje. Zucht. Die mooie tijd van roeiwedstrijden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:56 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Woehoe, 1 mannen en 1 damesboot in het 4+ veld! Orca was dus toch wel een stukje beter vertegenwoordigd
Ik roei trouwens geen b4 maar glad, en ik kan me niet herinneren dat we met Nereus heren gekletst hebben. Maar het is natuurlijk alweer een tijdje geleden
Welk blok zijn jullie toen gestart?
Want trainen op de roeibaan waar 75 % van de belangrijkste wedstrijden van nederland worden gehouden is idd een groot nadeelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:21 schreef nogeenmaarten het volgende:
volgens mij zit okeanos alleen op de bosbaan en dan is je trainingsgebied dus beperkt tot die roeibaan van ca. 2,5 km. lijkt mij best een argument om daar niet te gaan roeien, tenzij je allergisch bent voor pleziervaartboten oid.
Niet voor enkele wedstrijdroeiers, maar als comp./recreant gaat de bosbaan redelijk snel vervelen denk ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:29 schreef Chielus het volgende:
Want trainen op de roeibaan waar 75 % van de belangrijkste wedstrijden van nederland worden gehouden is idd een groot nadeel
Speedboten hebben allemaal een registratienummer op de zijkant staan. Klagen kan bij:quote:Op maandag 24 juli 2006 10:10 schreef horney_dorney het volgende:
mag ik alsnog zeiken over speedboten/pleziervaart
Stuurdiploma? Zit je bij een burgervereniging? Bij ons wordt je gewoon in een boot gelazerd onder het motto 'zoek het maar uit'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:14 schreef lilalush het volgende:
Ik mag nog niet als stuurtje mee, heb mijn stuurdiploma nog niet gehaald. Wel lastig hoor, ben je altijd van anderen afhankelijk. Maar goed, ben nu bezig voor mijn stuurdiploma dus over een tijdje kan ik examen doen.
De vloot van Willem 3 is niet bepaald kinderachtig gelukkig, zeker niet als je wat beter kan skiffen. In mijn gewichtsklasse heb ik de keuze uit een Loewe, 2 Empachers (hout en plastic), wat chinees spul en 1 of 2 Fillipi's, beiden van goed kwalitieit. Keuze zat dusquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:58 schreef cryforhelp het volgende:
wat voor skiffs roeien jullie trouwens in? Bij ons is het allemaal glad materiaal, waarbij de open categorieën zijn in te delen in 'slecht' en 'matig'Maar ik weet dat er bijvoorbeeld bij Gyas ook in oefenskiffs wordt geroeid. Een soort plastic C1-en, niet om te krijgen die dingen
Brrrr, daar bij vergeleken zijn de corporale studentenverenigingen nog 'knorrig'...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:29 schreef ocf81 het volgende:
vooralsnog alleen terug te vinden op pagina 2 van de papieren editie.
edit: toch nog even verder gezocht en teruggevonden op http://www.nrc.nl/binnenland/article412868.ece
Damn joh, hoeveel van die dingen hebben jullie uberhauptquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:16 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
De vloot van Willem 3 is niet bepaald kinderachtig gelukkig, zeker niet als je wat beter kan skiffen. In mijn gewichtsklasse heb ik de keuze uit een Loewe, 2 Empachers (hout en plastic), wat chinees spul en 1 of 2 Fillipi's, beiden van goed kwalitieit. Keuze zat dus![]()
Voeg daar maar WanEnOonlie (Njord) aan toe.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:46 schreef Apoc2003 het volgende:
Dit is het enige echte roei- en ergometer topic van fok!
Deze sport waarin kracht, coördinatie en uithoudingsvermogen subliem gecombineerd moeten worden om de boot onder controle te houden tewijl men in een race ook nog aan tactiek moet denken is volgens ons een van de mooiste sporten die men op het water kan beoefenen.
Schroom niet om een vraag over roeien of (roei)ergometeren te stellen, wij zullen hem maar wat graag beantwoorden.
[afbeelding]
Roei(st)ers op fok!:
ocf81 (euros)
Keroppi (orca)
theSummoner (skoll)
nanana (asopos de vliet)
Chielus (vidar)
nogeenmaarten
Apoc2003 (gyas)
Anonimiteit bestaat niet boudy. Dat moet jij toch ook weten?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:21 schreef cryforhelp het volgende:
Hier nog een roeier, maar vereniging voel ik me niet zo geroepen om erbij te vermelden. Dit ter behouding van de anonimiteit van mijn username.
Kan wel melden dat ik 3ejaars () ben en stuur. Ohja, en mannelijk, voor de mensen die door het woord stuur in de war raken
![]()
En ga nou niet zeggen: omdat ze niet hard genoeg roeidenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:44 schreef theSummoner het volgende:
Grom, waarom hebben ze nou geen gooooouuuuud![]()
Echt zo jammer voor die bikkels![]()
klopt, ik denk dat we uiteindelijk rond de 130 uitkomen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef ocf81 het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk ook potentiële aanwinsten. Weinigen worden definitief lid vor het eind van de intro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |