Het spel van de Mexicanen ligt Argentinie gewoon niet. Ze hebben altijd moeite met Mexico.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:11 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heeeeeel erg tegen. Zie de Duitser nog winnen.
Joh, dat wisten we nog niet!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf hopen op een gelijkmaker van Mexico![]()
Mooie goal hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef SpiceP het volgende:
De 2-1 van Argentinië
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar hij doet het zo geweldig goed vanavond. Hij speelt werelds. Genieten. Die actie van een paar seconden geleden. Werelds. Magistraal. Ongelofelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer horen.Messi is een hele goede speler, maar die verheerlijking wordt erg vermoeiend.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef SpiceP het volgende:
De 2-1 van Argentinië
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke programma ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef SpiceP het volgende:
De 2-1 van Argentinië
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende week vrijdag.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:14 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wanneer en hoelaat is het Moffen tegen Argentinie?
Ja, want de Publieke Omroep zendt het helaas in 4:3 uit op de satelliet. En ZDF in 16:9 en een zeer hoge bitrate.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef X-fi het volgende:
ZDF?
Spanje speelt die Brazilianen wegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Als Mexico dit had gewonnen, had ik vrij veel geld op een finale Duitsland tegen Brazilie durven zetten.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:15 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Perfect.Kunnen ze 't hele weekend rouwen!Prachtig![]()
Zolang Brazilië de halve finale maar niet haaltquote:
Hoezo niet? Nederland?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang Brazilië de halve finale maar niet haalt
8 jaar geleden mischienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Spanje wint niet eens van Frankrijk
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Spanje gaat makkelijk winnen van Frankrijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
laten we het hopen; kut-frankrijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spanje gaat makkelijk winnen van Frankrijk
Engelandquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef X-fi het volgende:
Nederland speel morgen, wie nog meer?
engeland ecuadorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef X-fi het volgende:
portugal, ecuador, engelandquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef X-fi het volgende:
jij ook hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Offtopic: wat een leuke avatar heb jij.![]()
Engeland - Ecuadorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef X-fi het volgende:
Portugalquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef X-fi het volgende:
Met 'n roeibootje terug naar Mexicoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:17 schreef Harry_Sack het volgende:
die coach lijkt me geen makkelijke.. waarschijnlijk zijn de spelers -als ze niet beter hun best doen- nog slechter af dan bij Adriaanse
Inderdaad, te lastige tegenstander voor Nederland nadat ze Ecuador hebben verslagen in de kwartfinalequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang Brazilië de halve finale maar niet haalt
Ik wil ook zoveelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:19 schreef PsyCha het volgende:
ik wil een doelpunt
Belgiëquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef X-fi het volgende:
Komt eraan, komt eraan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:19 schreef PsyCha het volgende:
ik wil een doelpunt
Laat het nu maar op pingels aankomen inderdaad. Dat zou tof zijnquote:
Zit er niet meer in helaasquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat het nu maar op pingels aankomen inderdaad. Dat zou tof zijn
Bal is hard genoeg, oppompen hoeft niet meerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:20 schreef zakjapannertje het volgende:
ze moeten nu wel opschieten, Mexico, hup in de 16 meter pompen die bal
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tijd voor Speedy Gonzales of Mendez
met de zweepquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Met 'n roeibootje terug naar Mexico![]()
Dan wordt het 3-1quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, we hebben nog 10 minuten op die kans thoughquote:
Hugo Sanchezquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
potje houwenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:23 schreef mcyodogg het volgende:
wat doet die ayala
Nog 7 minutenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:23 schreef X-fi het volgende:
Uhm geen strafschop?
met zn spijkerbroekquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:25 schreef Aequabilitas het volgende:
Die coach van Mexico stapt dadelijk gewoon 't veld in![]()
Kan gebeuren tochquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Grueter's ballen zaten even klem
Hij is van de FIFAquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef X-fi het volgende:
Wat is er met Blatter?
Dat kan je toch niet zomaar wetenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
argentinie zal kansloos zijn tegen Duitsland.
Net zo kansloos als mexico dat tegen argentinie zou zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Hij heeft al geregeld wie er wereldkampioen wordquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef X-fi het volgende:
Wat is er met Blatter?
Eerder omgekeerdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Doe eens even bier en bitterballen halen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef PsyCha het volgende:
ik zie geen doelpunt meer komen voor mexico
alleen heb ik dat nooit beweerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Net zo kansloos als mexico dat tegen argentinie zou zijn
eerder dan 2-2 jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
3-1 zometeen
Wie dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Hij heeft al geregeld wie er wereldkampioen word![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:27 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Hij heeft al geregeld dat Duitsland wereldkampioen word![]()
Zoals de Duitsers!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:28 schreef Joeriii het volgende:
[..]
en FIFA staat gelijk aan crimineel gedrag
half nederland welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:28 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
alleen heb ik dat nooit beweerd.
ophangen aan de hoogste grotquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:29 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een lulhannes.. kom op, nog een paar minuten..
Die commentator moet ze bek es houwe, gvd..
Lquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe eens even bier en bitterballen halen?![]()
En dan Duitsland naar huisquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:30 schreef Joeriii het volgende:
Ik verheug me nu al op DLD vs. ARG
stalagmietquote:
Niet als ze zo spelen zoals vandaagquote:
Gaat nog moeiiljk worden voor Argentinië als ze zo blijven spelenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:31 schreef X-fi het volgende:
Wat zei die Argentijn nou ? Ik heb gekotst op shirt, doe maar niet ruilen
Idd, ze hebben een fantastische / aanvallende wedstrijd gespeeld. Jammer voor La Volpe.quote:
Zie reactie bovenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef skiczukie het volgende:
Waarom gaf die Argentijn zijn shirt toch maar niet weg?
Zat bloed op dacht ikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef skiczukie het volgende:
Waarom gaf die Argentijn zijn shirt toch maar niet weg?
Ja dat is waar, maar denk dat Argentinie normaal gesproken beter speelt dan vandaag. En dat ze Duitsland wel gaan verslaan!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat nog moeiiljk worden voor Argentinië als ze zo blijven spelen
Want duitsland heeft Blatter uiteraard weer een flinke pot met goud toegestoptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Duitse commentator zei overigens dat Duitsland niets te vrezen heeft van Argentinie, ik denk dat dat wel meevalt, grote kans dat het daar ook weer op verlengingen aankomt...
Duitsland moet hun grote muil houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Duitse commentator zei overigens dat Duitsland niets te vrezen heeft van Argentinie, ik denk dat dat wel meevalt, grote kans dat het daar ook weer op verlengingen aankomt...
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
En dan in de laatste minuut scorenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
En als ze zijn bloed hebben, kunnen ze natuurlijk allerlei doping achterhalenquote:
We zullen zienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En als ze zijn bloed hebben, kunnen ze natuurlijk allerlei doping achterhalen
Indd! Al die Argentijnen zitten aan de dopequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En als ze zijn bloed hebben, kunnen ze natuurlijk allerlei doping achterhalen
Cocaïnequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:35 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Indd! Al die Argentijnen zitten aan de dope![]()
![]()
olé oléquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:35 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Indd! Al die Argentijnen zitten aan de dope![]()
![]()
Ik weet het nog niet. Duitsland speelt thuis, dat werkt vaak en zoals ze vandaag speelden (Duitsland) vond ik ze toch best sterkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar denk dat Argentinie normaal gesproken beter speelt dan vandaag. En dat ze Duitsland wel gaan verslaan!![]()
Duitsland heeft gewoon 75% supporters zo lijkt het. Zie tegen Zwedenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Duitsland speelt thuis, dat werkt vaak en zoals ze vandaag speelden (Duitsland) vond ik ze toch best sterk
Ik snap het niet hoor. Hoe komen die daar zo gemakkeelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef SpiceP het volgende:
Diego Maradona zat ook weer op de tribune, had nog even snel een lijnvlucht genomen.
Samen met z'n snuifmaatje Caniggiaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef SpiceP het volgende:
Diego Maradona zat ook weer op de tribune, had nog even snel een lijnvlucht genomen.
Ja, zo zal het met elke wedstrijd wel zijn die ze spelenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef X-fi het volgende:
[..]
Duitsland heeft gewoon 75% supporters zo lijkt het. Zie tegen Zweden
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:37 schreef SpiceP het volgende:
FIFAquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo zal het met elke wedstrijd wel zijn die ze spelen
Dan maar met slecht voetbal, als we maar wereldkampioen worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:36 schreef pijplijnistan het volgende:
Jammer Mexico, maar jullie hebben meer laten zien dan Nederland in het hele toernooi zal laten zien. Zelfs als ze finale halen met hun-voetbal
Eerst maar eens winnen van Portugalquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef dramslag het volgende:
[..]
Dan maar met slecht voetbal, als we maar wereldkampioen worden.
Ze moeten ook niet tegen Mexcioquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef Aequabilitas het volgende:
Kijk,dit is precies dé reden dat van Basten niet tegen Mexico wilde spelen![]()
Gaat morgen zeker gebeuren. Iemand zin om langs te komen voor veel bier??quote:
Ga toch weg man. Wat heb ik nou aan slecht voetbal!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:39 schreef dramslag het volgende:
[..]
Dan maar met slecht voetbal, als we maar wereldkampioen worden.
ligt eraan waar je woontquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:40 schreef X-fi het volgende:
[..]
Gaat morgen zeker gebeuren. Iemand zin om langs te komen voor veel bier??
mooi ik ook ,ik kom langsquote:
Beetje te ver voor mijquote:
Ik wist niet eens dat jij het wasquote:
Gefrustreerd?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:36 schreef pijplijnistan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Argentinie
Zuivere rode kaart in de eerste helft
En een Zuivere penalty! Hij sloeg hem gewoon op zijn hoofd.
Sorin![]()
![]()
![]()
![]()
:
Jammer Mexico, maar jullie hebben meer laten zien dan Nederland in het hele toernooi zal laten zien. Zelfs als ze finale halen met hun-voetbal
Zal ik dan naar Rotterdam komen, of jij hier naar mij?quote:
kunnen we meehozen zeker, aangezien er voor morgen een zondvloed voor de kuststrook wordt voorspeldquote:
als je het bier meeneemt mag je ook richting Delft Centrum komen hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zal ik dan naar Rotterdam komen, of jij hier naar mij?
Nog langerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
als je het bier meeneemt mag je ook richting Delft Centrum komen hoor
Best wel ja. Ik vindt het onverdiend. Of ze meer in te brengen hebben interesseerd me niks. Mexico is technisch gewoon beter dan Argentinie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Argentinië heeft toch wel iets meer te brengen dan mexico
alhoewel ze wel m'n respect verdienden vandaag![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:48 schreef pijplijnistan het volgende:
[..]
Best wel ja. Ik vindt het onverdiend. Of ze meer in te brengen hebben interesseerd me niks. Mexico is technisch gewoon beter dan Argentinie.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:31 schreef Stuart het volgende:
Toch vond ik Argentinië niet heel goed vandaag![]()
quote:
Ga je nog wat nuttigs postenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat nog moeiiljk worden voor Argentinië als ze zo blijven spelen
Ik wil inderdaad iets anders beweren.. argentinië is technisch superieur aan mexico.. misschien is dat vandaag niet al te duidelijk geweest, maar toch is het zo. Wil jíj iets anders beweren?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:52 schreef pijplijnistan het volgende:
[..]
pfffff wilde je iets anders beweren. Dan heb je er geen verstand van.
Hey, mijn wuppie in je avatarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga je nog wat nuttigs posten?
Kom je nou alleen maar langs om te trollenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga je nog wat nuttigs posten?
Kloptquote:
Nee, ik probeer het niveau hier wat op te krikken. IQ-loze figuren kunnen dan beter wegblijven. Stuart vindt het altijd nodig om in 3 of meer posts precies hetzelfde te zeggen, maar dan anders verwoord. Vrij irritant. Laat 'm in MEN gaan opkrikken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kom je nou alleen maar langs om te trollen
Kan je beter wegblijven
Er is er nog een geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |