Idd, ze hebben een fantastische / aanvallende wedstrijd gespeeld. Jammer voor La Volpe.quote:
Zie reactie bovenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef skiczukie het volgende:
Waarom gaf die Argentijn zijn shirt toch maar niet weg?
Zat bloed op dacht ikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef skiczukie het volgende:
Waarom gaf die Argentijn zijn shirt toch maar niet weg?
Ja dat is waar, maar denk dat Argentinie normaal gesproken beter speelt dan vandaag. En dat ze Duitsland wel gaan verslaan!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat nog moeiiljk worden voor Argentinië als ze zo blijven spelen
Want duitsland heeft Blatter uiteraard weer een flinke pot met goud toegestoptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Duitse commentator zei overigens dat Duitsland niets te vrezen heeft van Argentinie, ik denk dat dat wel meevalt, grote kans dat het daar ook weer op verlengingen aankomt...
Duitsland moet hun grote muil houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
Duitse commentator zei overigens dat Duitsland niets te vrezen heeft van Argentinie, ik denk dat dat wel meevalt, grote kans dat het daar ook weer op verlengingen aankomt...
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
En dan in de laatste minuut scorenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
En als ze zijn bloed hebben, kunnen ze natuurlijk allerlei doping achterhalenquote:
We zullen zienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef zakjapannertje het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En als ze zijn bloed hebben, kunnen ze natuurlijk allerlei doping achterhalen
Indd! Al die Argentijnen zitten aan de dopequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En als ze zijn bloed hebben, kunnen ze natuurlijk allerlei doping achterhalen
Cocaïnequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:35 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Indd! Al die Argentijnen zitten aan de dope![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |