mooi ik ook ,ik kom langsquote:
Beetje te ver voor mijquote:
Ik wist niet eens dat jij het wasquote:
Gefrustreerd?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:36 schreef pijplijnistan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Argentinie
Zuivere rode kaart in de eerste helft
En een Zuivere penalty! Hij sloeg hem gewoon op zijn hoofd.
Sorin![]()
![]()
![]()
![]()
:
Jammer Mexico, maar jullie hebben meer laten zien dan Nederland in het hele toernooi zal laten zien. Zelfs als ze finale halen met hun-voetbal
Zal ik dan naar Rotterdam komen, of jij hier naar mij?quote:
kunnen we meehozen zeker, aangezien er voor morgen een zondvloed voor de kuststrook wordt voorspeldquote:
als je het bier meeneemt mag je ook richting Delft Centrum komen hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:45 schreef X-fi het volgende:
[..]
Zal ik dan naar Rotterdam komen, of jij hier naar mij?
Nog langerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
als je het bier meeneemt mag je ook richting Delft Centrum komen hoor
Best wel ja. Ik vindt het onverdiend. Of ze meer in te brengen hebben interesseerd me niks. Mexico is technisch gewoon beter dan Argentinie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Argentinië heeft toch wel iets meer te brengen dan mexico
alhoewel ze wel m'n respect verdienden vandaag![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:48 schreef pijplijnistan het volgende:
[..]
Best wel ja. Ik vindt het onverdiend. Of ze meer in te brengen hebben interesseerd me niks. Mexico is technisch gewoon beter dan Argentinie.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:31 schreef Stuart het volgende:
Toch vond ik Argentinië niet heel goed vandaag![]()
quote:
Ga je nog wat nuttigs postenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat nog moeiiljk worden voor Argentinië als ze zo blijven spelen
Ik wil inderdaad iets anders beweren.. argentinië is technisch superieur aan mexico.. misschien is dat vandaag niet al te duidelijk geweest, maar toch is het zo. Wil jíj iets anders beweren?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:52 schreef pijplijnistan het volgende:
[..]
pfffff wilde je iets anders beweren. Dan heb je er geen verstand van.
Hey, mijn wuppie in je avatarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga je nog wat nuttigs posten?
Kom je nou alleen maar langs om te trollenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga je nog wat nuttigs posten?
Kloptquote:
Nee, ik probeer het niveau hier wat op te krikken. IQ-loze figuren kunnen dan beter wegblijven. Stuart vindt het altijd nodig om in 3 of meer posts precies hetzelfde te zeggen, maar dan anders verwoord. Vrij irritant. Laat 'm in MEN gaan opkrikken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kom je nou alleen maar langs om te trollen
Kan je beter wegblijven
Er is er nog een geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |