Jij hebt een stuk minder woorden nodig dan ik!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze opende in mei een topic dat ze werd beschuldigd van bbq jaten door studenten, en gister kickte degene die haar dat had zien jatten het topic. En ze blijft ontkennen. Nu is het een Vivi bashtopic.
Ik was luiquote:Op zondag 25 juni 2006 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt een stuk minder woorden nodig dan ik!
Is het al afgelopenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef Ovidius het volgende:
Nederland 1 - Portugal 2
Nee johquote:
Dan moet Ovidius gewoon zijn bek houdenquote:
Ze weet hem helemaal, vanuit ShowChat gezienquote:
Zat je al te huilenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet Ovidius gewoon zijn bek houden.
Nou, het scheelde niet veelquote:
Want als ze vanavond verliezen liggen ze er uit toch?quote:
Tyfus, man! Als ik zeg 1-2, dan is het gewoon 1-2.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet Ovidius gewoon zijn bek houden.
FC ShowChat (met wachtwoord) - 1 spelersquote:
Ja, vanaf nu is het een knock-out systeem.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:00 schreef rena het volgende:
[..]
Want als ze vanavond verliezen liggen ze er uit toch?Ik volg het niet echt.
![]()
Alleen als Nederland uit mag spelen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:00 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Tyfus, man! Als ik zeg 1-2, dan is het gewoon 1-2.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef Puckzzz het volgende:ik kan die Duiveltja foto's nergens meer vinden. heb ze ooit ge-backupped op CD maar ik weet nog dat ik ze per ongeluk in een verkeerde map heb opgeslagen dus ga maar eens 18 CD's doorspitten met honderden foto's per CD
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu is het een knock-out systeem.
En dat zou je moeten weten als Oranjefan.
3 idioten verdenken me van diefstal :')quote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef Airelle het volgende:
Waar is dat topic over die bbq?
Whihi.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:13 schreef rena het volgende:
[..]
3 idioten verdenken me van diefstal :')![]()
En het vervolg het beschamen van vertrouwen en leedvermaak
Nee, Engeland gaat met 3-1 winnen! Hoe kunnen ze anders in de finale komen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:05 schreef Svensational het volgende:
Engeland - Ecuador - 1 - 2
Portugal - Nederland - 1 - 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |