Mja als je een auto zoekt met een berg pech is zo'n de tomaso pantera de ideale autoquote:
Wauwquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:30 schreef Alfisti het volgende:
Kerel waar ik de Q-ensteijn gekocht heb was bezig met restauratie van zo'n apparaat, nieuw blok
erin met 760pk![]()
[afbeelding]
das een halvequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:30 schreef Alfisti het volgende:
Kerel waar ik de Q-ensteijn gekocht heb was bezig met restauratie van zo'n apparaat, nieuw blok
erin met 760pk![]()
[afbeelding]
pyromaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb net half Benschop afgefakkeld![]()
[afbeelding]
Oiquote:
best geluk dat je niet dicht in de buurt stond, dan stond je zelf ook in de fikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oi
Ja, ik ging ff wat overbodige planten affakkelen met wat benzine.... dat doe ik al jaren, gaat al jaren goed, maar vandaag vloog de vlam in de jerry-can, dus HOP KLABAM enzo
Het witte grindpad is nu ook deels zwart
Maja, ik ga douchen en leuke dingen doen![]()
![]()
[afbeelding]
duur, of niet dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:55 schreef BoJo het volgende:
geniale site, klik maar eens op katalysatoren en dan rechts bovenin op "prijzen"![]()
http://www.goedkoopkatalysator.nl/
en dan scrollen naar beneden![]()
quote:PRIJZEN EXCL. BTW / EXCL TRANSPORT KOSTEN
Ook dat jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee die plaatjes van die dames ernaast kan ik niet echt linken met katalysatoren![]()
posten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:44 schreef ook_gek het volgende:
zo ben ik net effe stukje fietsen rijd er een Ferrari F430 voorbij VOL gas. Ik hoorde hem optrekken bij het stoplicht. In z'n 2 klapte hij tegen zijn begrenser aan en dan vlot optrekken. Ding flitste me echt voor bij gek![]()
* ook_gek heeft hem wel op de foto
Zo van "kopen, dan krijg je een beurtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee die plaatjes van die dames ernaast kan ik niet echt linken met katalysatoren![]()
Waar is je honda nou?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo van "kopen, dan krijg je een beurt"
Ik tuf nog rond in mijn Honda die hier in de straat ergens staatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar is je honda nou?ik snap het niet meer
je hebt elke dag een andere auto
nou dan ga ik gelijk maar es fftjes bestellenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo van "kopen, dan krijg je een beurt"
zou ik dat wel doen? Het is allemaal auto gerelateerdquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
vertel eens wat er allemaal op de verlanglijst staat![]()
Ja vertelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
zou ik dat wel doen? Het is allemaal auto gerelateerd![]()
50 pk. Top is 145 km/h.quote:
je zou hem kunnen verzekeren als youngtimer, scheelt al een boel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:04 schreef Modus het volgende:
Ja hallo.. Ik ga geen heel nieuw topic openen, hier is vast wel iemand die het weet.
De verzekeringspremie van een 20 jaar oude auto die nieuw heel duur was, een S-klasse ofzo bv., is nog steeds heel hoog, waarom is dat eik?
wel gaaf, ik ben stiekem jaloersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
50 pk. Top is 145 km/h.
Enne: ik mag 50 in de 1, 85 in de 2, 120 in de 3 en de rest in zijn 4.
Wel tof.
Ik ben tegenwoordig lief voor 155's, ze hebben het tenslotte al zwaar genoegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja vertelLaat je niet afschrikken door een eventuele reactie van sjoewe het beest
Ik betaal 82 euro per maand wa + voor een auto uit 94 die destijds 40000 euro kosten volgends autoweekquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:04 schreef Modus het volgende:
Ja hallo.. Ik ga geen heel nieuw topic openen, hier is vast wel iemand die het weet.
De verzekeringspremie van een 20 jaar oude auto die nieuw heel duur was, een S-klasse ofzo bv., is nog steeds heel hoog, waarom is dat eik?
-oldtimerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja vertelLaat je niet afschrikken door een eventuele reactie van sjoewe het beest
Gaafquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
50 pk. Top is 145 km/h.
Enne: ik mag 50 in de 1, 85 in de 2, 120 in de 3 en de rest in zijn 4.
Wel tof.
Ik vraag me af of je erin pastquote:
Lekker goedkoop ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaafik begin steeds meer te neigen naar een auto die oud is enzo
Ga je je huis al weer verkopen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
-oldtimer
-sport spruitstuk
-andere sport schokdempers
-Roesch sportremmen/blokken
etc etc etc![]()
Daar zal toch een reden voor zijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef BoJo het volgende:
waarom het is... denk omdat verzekeringsmaatschappijen kijken naar de nieuwprijs van de auto bij het opstellen van de verzekering.
Ik wil een pic van Hugo in die autoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je erin pastBen je 1.75+ ?
Mijn vader zat ook al met zijn hoofd tegen het dak en met zijn knietjes opgevouwen
En ik moest de stoel een stuk naar voren weer![]()
Je wilt niet eens een inrichting voor je huisquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
-oldtimer
-sport spruitstuk
-andere sport schokdempers
-Roesch sportremmen/blokken
etc etc etc![]()
Hij past er niet in mênquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil een pic van Hugo in die auto
En ik kan trouwens niet naar de eupfelmeet komen
[afbeelding]
1.80quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je erin pastBen je 1.75+ ?
Mijn vader zat ook al met zijn hoofd tegen het dak en met zijn knietjes opgevouwen
En ik moest de stoel een stuk naar voren weer![]()
Ik wil eigenlijk een oude amerikaan met een dikke V8quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lekker goedkoop ookDat was ook de doorslag.
Dat is niet goedkoop neequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een oude amerikaan met een dikke V8![]()
Maar das heulemaal niet verstandig
mwah ik hoef geen spectaculaire oldtimer hoor, gewoon een goedkoop kreng. Die niks kost aan wegenbelasting, verzekering etc.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga je je huis al weer verkopen?![]()
![]()
Oldtimers zijn duur helaas![]()
En wat rijdt hij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is niet goedkoop neeMijn neef is altijd 80 euro kwijt als ie naar Nijmegen gaat, heen en terug (20+20 km)
Ja wat is nou een leuke oude auto dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah ik hoef geen spectaculaire oldtimer hoor, gewoon een goedkoop kreng. Die niks kost aan wegenbelasting, verzekering etc.![]()
denk dat het te lastig is om per auto aan de staat van de auto (leeftijd, km stand, opties etc.) voor iedereen een verzekering zo te berekenen.quote:
Ouchquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is niet goedkoop neeMijn neef is altijd 80 euro kwijt als ie naar Nijmegen gaat, heen en terug (20+20 km)
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah ik hoef geen spectaculaire oldtimer hoor, gewoon een goedkoop kreng. Die niks kost aan wegenbelasting, verzekering etc.![]()
nee dat moet toch eerst helaasquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wilt niet eens een inrichting voor je huisarm huis
weet ik veel man, fiat 500/850 of een keverquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja wat is nou een leuke oude auto dan?
ik heb heel marktplaats al gehad geloof ik
Whehe, mijn geld straks denk ik ook. Ik heb ook weer een verlanglijstjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dat moet toch eerst helaas
geld brand op m'n rekening![]()
dat meisjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:17 schreef BazzoS het volgende:
Moet je die bolle even weg denken:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:17 schreef BazzoS het volgende:
Moet je die bolle even weg denken:
[afbeelding]
Oude rotte kever is wel lachen iddquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik veel man, fiat 500/850 of een kever
moet echt niet boven de 1000 euro aanschafprijs zijn, daarna beetje aan kutten om rijdend te houden kost je geen drol![]()
ik moest toch maar eens beginnen aan mijn prof carriere pokerenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe, mijn geld straks denk ik ook. Ik heb ook weer een verlanglijstje
maar tis zoooo handig als ik bijvoorbeeld mijn 155 ff een tijdje naar bootcamp wil sturen in Lelystad bijvoorbeeldquote:
Koop een 205quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar tis zoooo handig als ik bijvoorbeeld mijn 155 ff een tijdje naar bootcamp wil sturen in Lelystad bijvoorbeeld![]()
nee want die koste me alsnog aardig wat... die vaste lasten zijn kut. Bij een old timer heb je bijna geen vaste lasten en aangezien het niet je enige auto is ben je niet verplicht om hem onmiddelijk bij een dure garage te laten repareren maar kan je het ook eerst zelf proberen... dat lijkt me nou best leuk.quote:
om vervolgens toch naar de garage te gaan en het dubbele te moeten betalen omdat je er zo een tering zooi van gemaakt hebt....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee want die koste me alsnog aardig wat... die vaste lasten zijn kut. Bij een old timer heb je bijna geen vaste lasten en aangezien het niet je enige auto is ben je niet verplicht om hem onmiddelijk bij een dure garage te laten repareren maar kan je het ook eerst zelf proberen... dat lijkt me nou best leuk.![]()
jij stelt te hoge eisenquote:
dan gaat ie eerder richting sloopquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
om vervolgens toch naar de garage te gaan en het dubbele te moeten betalen omdat je er zo een tering zooi van gemaakt hebt....
Die zwarte /rode race Guilia die in Woerden staatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij stelt te hoge eisen![]()
ik zou wel een Giulia of een GT Junior ofzo willen hebben maar daar heb ik echt het geld niet voor.
En besides die old skool oude krengen hebben wel wat vind ik![]()
die is zooo vetquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die zwarte /rode race Guilia die in Woerden staat
en straat-legaal
Zoveel fouts kan je niet doen. Er zit amper wat op en aan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
om vervolgens toch naar de garage te gaan en het dubbele te moeten betalen omdat je er zo een tering zooi van gemaakt hebt....
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=13670
Of je koopt er 2 zodat je 1 donor auto hebtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef BoJo het volgende:
maar bij oldtimers moet je ook opletten dat je niet zo'n heel zeldzame neemt, voor kevers is volgens mij aardig wat meuk te vinden ook op de sloop etc.![]()
Hier in de straat ook eentje. Een aangepaste.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:28 schreef BazzoS het volgende:
De vader van een vriend van me heeft zo'n ding gekocht:
[afbeelding]
Is dat niks voor je Bo?
dat past toch helemaal niet bij mijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:28 schreef BazzoS het volgende:
De vader van een vriend van me heeft zo'n ding gekocht:
[afbeelding]
Is dat niks voor je Bo?
precies bij m'n golfje type 1 deed ik ook alles zelf, al zat daar al weer amerikaanse elektronica in waar je niet echt blij van wordtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoveel fouts kan je niet doen. Er zit amper wat op en aan.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
zo'n nichtenpetje op.... een jas met van die leren slierten aan....
that will do
krijg ik ook de enorme pens, tattoo's en beharing bij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
zo'n nichtenpetje op.... een jas met van die leren slierten aan....
that will do
ja, dat heeft wel watquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=13670
Inclusief krokante bodem en dorpels?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:31 schreef BoJo het volgende:
oeh een Giulia voor 2250![]()
http://www.classicalfa.nl/alfa_aanbod_19.htm
Nee, inclusief een oude klap achter.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inclusief krokante bodem en dorpels?
is ie verkocht?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:35 schreef Alfisti het volgende:
Te laat bohttp://www.automobili.nl/detail.php?siteid=106
its not a bug, its a featurequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inclusief krokante bodem en dorpels?
ik zie het nog steeds niet staanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alfa Romeo 155 Q4, grey, 93, 87tKM
VerkochtBlijkbaar. Het staat eronder.
ik las penis en snap nog steeds je vergelijking nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:38 schreef BaraCuda het volgende:
Jaguar Mk 3 Zo'n bak heeft een oom van me, is van een olie sjeik geweest vroegerNet zo betrouwbaar als een antiliaan op een vliegveld met een enorme harde pens.
Ja hallo een antiliaan met harde pens op een vliegveld, die zit natuurlijk stampvol met coke en dus niet betrouwbaarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik las penis en snap nog steeds je vergelijking niet![]()
nu je hem uit hebt moeten leggen was ie veel minder leuk hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja hallo een antiliaan met harde pens op een vliegveld, die zit natuurlijk stampvol met coke en dus niet betrouwbaar.....
Ik had het duidelijker kunnen zeggen, maar toch..
Extra borsthaaropplakken, je aviators opzetten, en een gouden schakelketting erbijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:50 schreef Alfisti het volgende:
Deze Bo!
Mag jij een week de Q4 lenen als ik deze dan een weekje mag![]()
viel zu teuer JA!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:50 schreef Alfisti het volgende:
Deze Bo!
Mag jij een week de Q4 lenen als ik deze dan een weekje mag![]()
Vind het anders best een aardige prijs voor een camaroquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En de rechter achterkant van deze wagen ligt in puin?
Mercedes 190?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ze snappen kennelijk niet helemaal het doel van een "goedkope" oldtimer ernaast![]()
![]()
Sex sells.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je wordt gek joh, iedere keer bij het stoplicht aan het stuur hangen tegen de torsiequote:
truequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je wordt gek joh, iedere keer bij het stoplicht aan het stuur hangen tegen de torsie
[afbeelding]
Ze hadden gewoon medelijden met jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sex sells.
Tijdens de productbeoordeling van een software-database van een tijdje terug had ik de database volgepropt met lekkere wijven. Ik kreeg er een 8 voor, terwijl het hele programma zoog.
Een 205quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik veel man, fiat 500/850 of een kever
moet echt niet boven de 1000 euro aanschafprijs zijn, daarna beetje aan kutten om rijdend te houden kost je geen drol![]()
Avondquote:Op zondag 25 juni 2006 02:47 schreef PNG het volgende:
Goedenavond, bijzondere TS auto.
quote:
quote:
Ja, dat zou ik ook wel willenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
het enige wat ik wil is een miljoen of 100 op de bank hebben staan
Waar dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 11:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
geloof niet dat ik dan nog heel erg lang in nederland zou wonen
Frieslandquote:Op zondag 25 juni 2006 11:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ergens waar veel ruimte is zodat ik m'n eigen racebaan kan aan laten leggen
Oh Spanje dusquote:Op zondag 25 juni 2006 11:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hmmm dat moet ik ook eens checkenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:26 schreef BoJo het volgende:
ik kwam er net trouwens achter via iemand dat mijn koplampsproeiers niet sproeien als de lichten uit zijn![]()
Aangezien ik altijd met lichten aan rij was me dit nog nooit opgevallen![]()
met 100 miljoen zou ik wel een eilandje kopen, maar ook veel huizen op verschillende plekken in de wereld. Daarnaast een beetje rond cruisen door Europa in een Maser zie ik ook wel zittenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan maar wat lipje zegt.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelfs in dat hopeloze stukje land mag je geen racebaan aan leggen in nederland
Zoiets ja als home townquote:
mazzelsquote:
waarom heb je roze in je avatar?quote:Op zondag 25 juni 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mooie roze/rode kever.
// edit: ik haat roze
tja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar HET IS EEN VOLKSWAGENquote:
Geen idee. Dat viel toendertijd het meeste opquote:
het is dan ook de enige vw die ik wel wat vind hebbenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:32 schreef lipje het volgende:
[..]
tja ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar HET IS EEN VOLKSWAGEN![]()
![]()
En een passatquote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is dan ook de enige vw die ik wel wat vind hebben![]()
die oude audi's vind ik ook niks, afgezien van de coupe dan.
Wel de quattro coupéquote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is dan ook de enige vw die ik wel wat vind hebben![]()
die oude audi's vind ik ook niks, afgezien van de coupe dan.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:14 schreef D.Rose het volgende:
oja, ff juichen: ik heb mijn EPS uitlaat
nouja, een gedeelte
vette bak, maar dat kan toch wel wat harder?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een filmpje
http://www.megaupload.com/?d=8YUB81YT
harden dan dit niet, anders wordt het irritant.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
vette bak, maar dat kan toch wel wat harder?![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
harden dan dit niet, anders wordt het irritant.
Moet er nog wel in kunnen cruisen natuurlijk
Moet wel zeggen dat het irl beter klinkt
Ik zal nog een keer een filmpje maken waarbij ik met wat hogere toeren langs kom 'scheuren', dat geeft een betere indruk
Ik vind 't wel netjes klinkenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
harden dan dit niet, anders wordt het irritant.
Moet er nog wel in kunnen cruisen natuurlijk
Moet wel zeggen dat het irl beter klinkt
Ik zal nog een keer een filmpje maken waarbij ik met wat hogere toeren langs kom 'scheuren', dat geeft een betere indruk
ik bedoelde het filmen dan hequote:
belgquote:Op zondag 25 juni 2006 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bitsj, je mist 't plesanste stuk van de laatste slowchats.
Eenschquote:
wel nee wen je van zelf aanquote:Op zondag 25 juni 2006 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
vlaams continu horen is best vermoeiend trouwens
Mja als belgen zich een beetje aanpassen wel, maar als ze tegen elkaar aan het zeveren zijn dan is het vermoeiendquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:11 schreef lipje het volgende:
Grote trouwjurk zorgt voor oponthoud
Heb je de leeftijden gezien
heb er weken tussen gezeten en geen last van gehadquote:Op zondag 25 juni 2006 13:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als belgen zich een beetje aanpassen wel, maar als ze tegen elkaar aan het zeveren zijn dan is het vermoeiend
goed het zuip tempo er in houden elke dag. Dan komt er een moment dat je geen last van katers meer hebtquote:Op zondag 25 juni 2006 13:35 schreef Fugie het volgende:
wat is dat toch met die katers de laatste tijd
leuke oplossing, helaas moet dat nog even wachten tot 9 juli als ik op gran canaria benquote:Op zondag 25 juni 2006 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
goed het zuip tempo er in houden elke dag. Dan komt er een moment dat je geen last van katers meer hebt![]()
kan nu ook gewoonquote:Op zondag 25 juni 2006 13:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
leuke oplossing, helaas moet dat nog even wachten tot 9 juli als ik op gran canaria ben![]()
Laat ik nu zometeen naar het zuidwesten vertrekkenquote:DE BILT - Het KNMI heeft zondag een weerwaarschuwing afgegeven voor zware windstoten. Het weerinstituut verwacht dat in de loop van de middag en avond onweersbuien mogelijk vergezeld van zware windstoten van zuid naar noord over ons land trekken.
In de middag nemen de neerslagkansen vooral in het zuiden en westen toe. De buien gaan gepaard met onweer, mogelijk hagel en zware windstoten.
Lokaal is noordwaarts de kans op wateroverlast groot. Plaatselijk kan meer dan vijftig millimeter neerslag vallen. Het zwaartepunt van de onweersstoring boven Nederland trekt in de nacht van zondag op maandag in de richting van Denemarken weg. Daarna wordt het droog.
Hie regent het alquote:Op zondag 25 juni 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat ik nu zometeen naar het zuidwesten vertrekken![]()
[afbeelding]
Rotterdam, k*nk*rstad, in de oorlog lag je platquote:Op zondag 25 juni 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat ik nu zometeen naar het zuidwesten vertrekken![]()
[afbeelding]
Komt okay uit, had niet echt zin om te verregenen op overvechtquote:Op zondag 25 juni 2006 14:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rotterdam, k*nk*rstad, in de oorlog lag je plat
* Sjoewe gaat weer verder bikkelen aan z'n essay
[afbeelding]
Ik heb mezelf afgesloten van de buitenwereld.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Komt okay uit, had niet echt zin om te verregenen op overvecht
Ik belde je nog wel een uurtje terug maar kreeg je voicemail
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rotterdam, k*nk*rstad, in de oorlog lag je plat
* Sjoewe gaat weer verder bikkelen aan z'n essay
[afbeelding]
Hier nietquote:
mag hopen voor je van nietquote:Op zondag 25 juni 2006 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgesloten van de buitenwereld.![]()
Essay af = vakantie en ik ben er hard aan toe, want ik loop voor m'n gevoel tegen een burnout aan.
[afbeelding]
ik vind die dingen achter de rol beugels lelijk, maar voorderest is ie wel mooiquote:Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind alleen de voorkant mooi.
Getsiequote:Op zondag 25 juni 2006 14:28 schreef Alfisti het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe Alfa![]()
Ik herken elementen uit de Spider van de jaren 1980quote:
De eigenaar ken ik, hij was op Viva Italia en we stonden naast hem bij de ingang, wij toeteren maar hij hoorde het niet omdat ie geen isolering tussen zn blok en cockpit heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:30 schreef Alfisti het volgende:
erin met 760pk![]()
( stukje van te zien op de foto)
[afbeelding]
regent het al? ik wil dalijk die kant op gaanquote:
Technische een zeer mooie motor, toen ik er was waren er wat probleempjes met koeling enzo ( slangen e.d )quote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
De eigenaar ken ik, hij was op Viva Italia en we stonden naast hem bij de ingang, wij toeteren maar hij hoorde het niet omdat ie geen isolering tussen zn blok en cockpit heeft
Nieuwe blok had net 1000km gelopen en mede door de file voor het paddock heeft ie een nieuwe koppeling nodig.
0-200 doet ie in 8 seconden en met flink trappen heeft ie 3 versnellingen lang een rubber spoor achter zich![]()
Meest trieste was toch wel dat ie het circuit niet op mocht, omdat er geen De Tomaso club was op het evenement...
[[url=http://img18.imagevenue.com/loc125/th_25586IMG_1923.JPG]afbeelding][/url][[url=http://img156.imagevenue.com/loc72/th_25598IMG_1924.JPG]afbeelding][/url]
Die motorruimte is![]()
ey dit was tussen ons jaquote:Op zondag 25 juni 2006 15:47 schreef Alfisti het volgende:
tis weer zover............![]()
BoJo MOET weer wat kopen..............![]()
HELP HUGO!!!!
al de hele dagquote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef lipje het volgende:
[..]
regent het al? ik wil dalijk die kant op gaan
wat wil je kopen danquote:
Welke klassieker gaat hij kopen?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:47 schreef Alfisti het volgende:
tis weer zover............![]()
BoJo MOET weer wat kopen..............![]()
HELP HUGO!!!!
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:40 schreef extreme het volgende:
Vandaag in Nieuwengein naar een Amerikanen meet geweest in dit ding:
[afbeelding]
nog best waterdicht![]()
[afbeelding]
zolang het droog is buiten danquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:20 schreef lipje het volgende:
zal je baas blij mee zijn. Eindelijk stoppen die boete's voor het bellen onder het rijden
Sorry, maar wat een stom dingquote:Op zondag 25 juni 2006 16:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://www.smartphoneshop.nl/product/18785/18653/302
is ook puur voor op vakantiequote:Op zondag 25 juni 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een stom ding
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |