Wat zeur je nou? Ik ben overigens voor Engeland, maar deze wedstrijd speelt Duitsland aanzienlijk beter. Om een topic vol te posten met janken over wat voor kutvolk mensen het vinden boeit totaal nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uit welk land kom jij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoezo dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zeker waar, maar dit stinkt heel hard.
Mooi zo, des te groter wordt straks de teleurstelling verder in het toernooi.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Duitse commentaar is weer geweldig: Weltklasse, fabelhaft, hervorragend, fantastische Torschusstechnikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om de verdiende 6-1 te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef Joeriii het volgende:
In blessuretijd krijgt Zweden een strafschop als goedmakertje
Ik kan me vrijwel niet voorstellen dat deze scheids niet de wedstrijd de goede richting in duwt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
hoezo dan?
ik moet eerlijk zijn ik was een beetje aan het zappen maar wat ik gewien heb vind ik ze niet slecht spelen en zweden wel..
had liever duitsland -engeland gehad..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meer nog door de Zweedse verdediging... Iedereen vind hier wel dat Duitsland goed speelt, maar dat komt vooral door het zwakke spel van de Zwedenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt Duitsland geholpen door de arbitrage? Zou me niks verbazen.
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
Dat moge toch wel duidelijk zijn ja.. Belachelijke actie van die scheidsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef wdn het volgende:
Volgens de BBC: Lucic had geen 2de kaart mogen krijgen
Bij die 2de kaart gebeurde NIETS bijzonders.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:53 schreef icebliss het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, maar sommige mensen vinden het moeilijk om toe te geven dat Duitsland gewoon goed speelt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
quote:
Ik heb een paar reacties gelezen, en heb geen zin om verder het hele topic door te lezen. Dus stel ik een vraag. Is dat zo vreemd?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop