Ik was ook altijd het laatste redmiddel... als er iemand van de tegenpartij naar voren kwam, rende ik daar volle vaart recht op af, en dan was de kans 1 op 2 dat die persoon daar zo van schrok dattie opzij sprong, zodat ik de bal weer keihard de andere kant op kon poeierenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verdedigen deed ik ook altijd goed, maakte alleen best wel veel overtredingen met mijn strijkijzervoet.
Dat poeieren kon ik weer niet, ik schoot hem altijd wel hard weg maar dan de verkeerde kant op, buiten het veld ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik was ook altijd het laatste redmiddel... als er iemand van de tegenpartij naar voren kwam, rende ik daar volle vaart recht op af, en dan was de kans 1 op 2 dat die persoon daar zo van schrok dattie opzij sprong, zodat ik de bal week keihard de andere kant op kon poeieren
och, hij was in ieder geval weer aan de andere kant van het veld! Daar ging het om!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat poeieren kon ik weer niet, ik schoot hem altijd wel hard weg maar dan de verkeerde kant op, buiten het veld ofzo.
JA dat wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
och, hij was in ieder geval weer aan de andere kant van het veld! Daar ging het om!
Hij keek vroeger pokémon.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik snap niet dat rene dr niet even wat aan gedaan heeft
Hoe iedereen dat prul geweldig vindt zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:46 schreef Sebasser het volgende:
whehe!
Hoe iedereen zo opgefokt kan reageren op Wuppies!
Bier en pokémon, een stel apart.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:53 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga mijn biertje opdrinken.
terwijl ik mijn bed instap en de TV op pokemon aandoe.
Over je broertje gesproken.. Bedanktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:13 schreef Litso het volgende:
Zal ik morgen mijn broertjes DS met Nintendogs meenemen c_c?
Whehehe. Doenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:13 schreef Litso het volgende:
[afbeelding]
Zal ik morgen mijn broertjes DS met Nintendogs meenemen c_c?
Nee, alleen Mariokart en Nintendogs.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:18 schreef ehqo het volgende:
Spelen jullie ook pokémon op DS?
Ik ben keigoed met Mariokart op de DS, trouwensquote:
Jij bent overal keigoed in, tot ik je inmaak.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:22 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ik ben keigoed met Mariokart op de DS, trouwens. Nintendogs moet ik nog spelen.
Bah, ik ben een nerd.
Wacht maar tot ik kolonisten onder de knie heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent overal keigoed in, tot ik je inmaak.
Is dat een uitdaging?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:25 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik kolonisten onder de knie heb.
Je bent er nu toch al zó ver ingezogen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:32 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Hé kom op, dat is écht te nerdy.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:32 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Hé kom op, dat is écht te nerdy.
Stage afgelopen, goed weer. Buiten zitten, uitslapen, bier.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:03 schreef Neenetje het volgende:
Fijn.. werken..
En het is nog koud ook..
Koud?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:03 schreef Neenetje het volgende:
Fijn.. werken..
En het is nog koud ook..
*Jaloers.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Stage afgelopen, goed weer. Buiten zitten, uitslapen, bier.
Graad of 8, regen.quote:
Er zal eens een gedachtengang uit gaan naar jou, net als die naar JD zouden gaan. Des te meer geniet ik.quote:
Gelukkig kan ik dan weer wel begrijpelijke zinnen typen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Er zal eens een gedachtengang uit gaan naar jou, net als die naar JD zouden gaan. Des te meer geniet ik.
Dat ik aan je zal denken. En dat had ik JD ook beloofd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik dan weer wel begrijpelijke zinnen typen.
Tof!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:00 schreef ehqo het volgende:
Dat ik aan je zal denken. En dat had ik JD ook beloofd.
Wis?quote:
Waarachtig.quote:
Ik val bijna in slaap bij het zachte zoemen van de plafondventilator.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:40 schreef ehqo het volgende:
De windgong klingelt in een briesje, ik bedaar.
[Plaats hier een begroeting naar keuze].quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:43 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:43 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Dan kies ik voor de liefkozende, hartverwarmende begroeting. Met kusjes enzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
[Plaats hier een begroeting naar keuze].
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de liefkozende, hartverwarmende begroeting. Met kusjes enzo.
Hihi, precíes waar ik aan zat te denken.quote:
Ik ben soms veel te klef.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de liefkozende, hartverwarmende begroeting. Met kusjes enzo.
Ik voel dat aan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef Chowi het volgende:
Hihi, precíes waar ik aan zat te denken..
Erg roze. En gezellig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef ehqo het volgende:
Hoe, en wat, was 'dat roze' in de stad?
Verheldering. Dat liedje op de achtergrond vind ik toch wel erg gay. Maar dat is vast de bedoeling.quote:
Hm, het zou zómaar kunnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
Verheldering. Dat liedje op de achtergrond vind ik toch wel erg gay. Maar dat is vast de bedoeling.
Beangstigend.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verheldering. Dat liedje op de achtergrond vind ik toch wel erg gay. Maar dat is vast de bedoeling.
Bedenk eens een leukere.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef Pheno het volgende:
TT sterf!
Je penis in erectie?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:24 schreef Litso het volgende:
Ra ra wat is dit?
http://litso.com/troep/vies.jpg
vies.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:24 schreef Litso het volgende:
Ra ra wat is dit?
Je broertjes sms-duim??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:24 schreef Litso het volgende:
Ra ra wat is dit?
Maden?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:24 schreef Litso het volgende:
Ra ra wat is dit?
een geirriteerde tepelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:24 schreef Litso het volgende:
Ra ra wat is dit?
Och, snoesje toch. Kusje erop?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:45 schreef Litso het volgende:
Het is een wondje op mijn vinger.
Tweenies mag ook, hoor. Zijn daar pleisters van? Of Pokémon! Ik zag dat mcD daar nogal fan van was. En Renesite ook. Dus het is stoer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:56 schreef Litso het volgende:
Teletubbies zijn stom!
een wat?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:06 schreef Litso het volgende:
Pokemon is uit. Ik wil een Bidaman pleister
Ovíde is stoer!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tweenies mag ook, hoor. Zijn daar pleisters van? Of Pokémon! Ik zag dat mcD daar nogal fan van was. En Renesite ook. Dus het is stoer.
die slang was coolquote:
ik bedoel piquote:
Die jaquote:
ik laat je in je goot liggenquote:
ben je in de buurt van groningen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zin om een willekeurig persoon van de straat te plukken en die heftig op de bek te pakken. Moet wel een knap persoon zijn, (m/v).
Grote kans dat het een homo is, als je dat nu doet!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
Ik heb zin om een willekeurig persoon van de straat te plukken en die heftig op de bek te pakken. Moet wel een knap persoon zijn, (m/v).
Neuh, nog steeds niet echt.quote:
Ik ben niet in Zwolle, hè.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Grote kans dat het een homo is, als je dat nu doet!
dat kloptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:27 schreef ehqo het volgende:
Willekeur zoeken middels een advertentie kan helemaal niet.
Huh.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:27 schreef ehqo het volgende:
Willekeur zoeken middels een advertentie kan helemaal niet.
Nee, niet meer. Ik heb het bord dat de naam van het restaurant aan zou geven, overgeverfd. Nu heet het "Chowi was here".quote:
Dat heb je dan wel vandaag gedaan, vannacht stond de oude naam er nog.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, niet meer. Ik heb het bord dat de naam van het restaurant aan zou geven, overgeverfd. Nu heet het "Chowi was here".
Oeh, je was echt eng dichtbij me!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb je dan wel vandaag gedaan, vannacht stond de oude naam er nog.
*huiverquote:
Ik ben eens met een vriendin in een gekke, dronken bui daar midden in de nacht gaan zitten, aan die tafels die daar buiten staan.quote:
vroegah was alles beterquote:
Er is ook zooooo veel te doen in Wezep, serieus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben eens met een vriendin in een gekke, dronken bui daar midden in de nacht gaan zitten, aan die tafels die daar buiten staan..
Niet echt, inderdaad. Maar óóit, trek ik de wijde wereld in.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is ook zooooo veel te doen in Wezep, serieus.
"het stoplicht wordt rood, het stoplicht wordt groen"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is ook zooooo veel te doen in Wezep, serieus.
quote:
Zwolle? Of Oldenbroek?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet echt, inderdaad. Maar óóit, trek ik de wijde wereld in.
Ja, die moet ik ook nog een keer gaan molestreren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:40 schreef Q. het volgende:
Nieuwe stoplichten, bij de snelweg! Echt stomme dingen.
Beijing?quote:
Ovide!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:35 schreef mcDavid het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-746337513033544698&q=ovide
Doe dat de volgende keer dat ik er langs kom. Kwam er om 02:00 langs, dingen stonden 3 minuten op rood terwijl er geen hond aan kwam.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, die moet ik ook nog een keer gaan molestreren.
mcDavid Oquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:35 schreef mcDavid het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-746337513033544698&q=ovide
Kay?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ovide!![]()
Ik heb dat filmpje op m'n pc, ooit gedownload! Met mooie resolutie/bitrate enzo! Leuk! Lachen! Voor op de maandagmorgen! En de dinsdagavond! En donderdag om zeventien over twee 's middags! Ja!
Hoi ook.
Bier.
We kunnen het ook samen doen!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe dat de volgende keer dat ik er langs kom. Kwam er om 02:00 langs, dingen stonden 3 minuten op rood terwijl er geen hond aan kwam.![]()
Is die beter dan dit filmpje?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ovide!![]()
Ik heb dat filmpje op m'n pc, ooit gedownload! Met mooie resolutie/bitrate enzo! Leuk! Lachen! Voor op de maandagmorgen! En de dinsdagavond! En donderdag om zeventien over twee 's middags! Ja!
Hoi ook.
Bier.
Moeten we iets weten?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
mcDavid O![]()
+
![]()
![]()
O +O +O +O =o =o =o=O +O +O +O +O + +O +O+
![]()
![]()
Je maakt me hele dag weer goed!!!
Ik ben veel te rebels.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat soort dingen durf ik helemaal niet..
Dat ik brak koppijn moe rugpijn en vooral nogal slaapdronken ben?quote:
Doe eens leuheuk. En vrolijk en grappig en zonnetjes met vlinders en roze. Godverdomme.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ik brak koppijn moe rugpijn en vooral nogal slaapdronken ben?
nee.
Kan je mij dat leren? Ik vind door een oranje verkeerslicht rijden al het summum van spannend.quote:
Ik denk niet dat je zoiets kan leren, je moet het met je opvoeding mee krijgen. Teveel onder druk staan ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je mij dat leren? Ik vind door een oranje verkeerslicht rijden al het summum van spannend.
het heeft blijkbaar veel indruk op je gemaakt!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe eens leuheuk. En vrolijk en grappig en zonnetjes met vlinders en roze. Godverdomme.
Ik ben altijd vrij gelaten, ik mocht alles. Ja, dan doe je niets. Logisch.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zoiets kan leren, je moet het met je opvoeding mee krijgen. Teveel onder druk staan ofzo..
mocht je ook chips en priklimonade door de weeks?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij gelaten, ik mocht alles. Ja, dan doe je niets. Logisch.
Wat? Roze?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het heeft blijkbaar veel indruk op je gemaakt!
Begin eens met het maken van een .gif waarop je amstel drinkt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat mocht ik allemaal. Wat een kutleven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mocht je ook chips en priklimonade door de weeks?
En eten voor de tv?
en batman kijken?
goh, zou het aan onze opvoeding liggenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel. Links georiënteerde ouders, boomknuffelaars. Maar ik wilde altijd meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Of Amstel drinken an sich. Oh. Toch maar niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Begin eens met het maken van een .gif waarop je amstel drinkt.
Tuurlijk. Immer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En eten voor de tv?
en batman kijken?
Óch!quote:
sterf!quote:
Was dat even misleidend. Hij/zij helemaal denken dat hij/zij hier thuis was, hihi, wat grappig.quote:
Euh..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe eens leuheuk. En vrolijk en grappig en zonnetjes met vlinders en roze. Godverdomme.
Meteen afleren dat blije wuppie gedoequote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was dat even misleidend. Hij/zij helemaal denken dat hij/zij hier thuis was, hihi, wat grappig.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En eten voor de tv?
en batman kijken?
't Wil niet echt lukken, hè?quote:
Ga 'es snel iets pijnlijks krijgen dat vooral níet dodelijk is.quote:
komt het onderaan je broekspijpen er uit?quote:
De stront loopt me dun door mijn broek, ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
komt het onderaan je broekspijpen er uit?
heb je mooi satesaus voor op de toastjesquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
De stront loopt me dun door mijn broek, ja.
Ik moet er van op de potquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
Hè gatverdamme.
Doet-u mijn een groot bakje filet american alst-u-blieft.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je mooi satesaus voor op de toastjes
Met uit-jes.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doet-u mijn een groot bakje filet american alst-u-blieft.
Ik mocht wél opblijven met oud-en-nieuw!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jezus wat een kutjeugd zal jij gehad hebben..
Oequote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik mocht wél opblijven met oud-en-nieuw!
Ik heb (eerlijk waar) vandaag een met peper gekocht. En johma Gado gado , om te proberen. Ik ben benieuwd straksquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doet-u mijn een groot bakje filet american alst-u-blieft.
Dat wil ik wel hoor..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe![]()
WIl jij met mijn een broodje filet american kopen bij den warmen bakker? Sil vous plât?
My threat![]()
Met een groot glas vers geperste sinasappelsapquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat wil ik wel hoor..
En dan lekker op een grasveldje op een deken opeten, zo onder een boom.
Lekker warm weer, fluitende vogeltjes..
ben je nu jaloers?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
!! Wooooooooooowwww...
Oh wat waren jou ouders makkelijk zeg...![]()
Beetje J. lopen bedreigen huh!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe![]()
WIl jij met mijn een broodje filet american kopen bij den warmen bakker? Sil vous plât?
My threat![]()
*bierscheet laatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:22 schreef Stofje het volgende:
Ladies and gentlemen! Is BeF alive? Heeft BeF er een beetje zin in? Laat je hooooreeeeen!![]()
met stukjesquote:
Nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:22 schreef Stofje het volgende:
Ladies and gentlemen! Is BeF alive? Heeft BeF er een beetje zin in? Laat je hooooreeeeen!![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een groot glas vers geperste sinasappelsap![]()
quote:
Wat je zegt ben je zelf, met je kop door helft, met je kop door de muur, ben je morgen weer zuur.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:30 schreef Pheno het volgende:
Zo chathoeren, ik ben weg.
Puh!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kop door helft, met je kop door de muur, ben je morgen weer zuur.
het is inderdaad lang geleden na ons afspraakjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me niet mag!![]()
![]()
Ik wil dat die dagen op 1 dagen vallenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wil dat die dagen op 1 dagen vallen
Weetje hoe tof dat zou zijn, al die mensen met hun dingen enzo allemaal onmogelijke dingen doen
poep.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
! Opzich wel jammer dat je dan minder vrije dagen hebt.
Ik heb donkerblond haar, groen/grijze ogen, beetje klein, niet groot,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Zo. Daar ben ik weer.
Ik zoek een heer. Hij luistert naar de nick Stofje. Blond haar, blauwe ogen, niet groot, niet klein.
Waar zijn je ouders, je vader? je moeder ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Zo. Daar ben ik weer.
Ik zoek een heer. Hij luistert naar de nick Stofje. Blond haar, blauwe ogen, niet groot, niet klein.
Te vaak gezienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:15 schreef Chowi het volgende:
Ciske de rat. Zo cool om dat weer eens te zien.
Beetje heel ergquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb donkerblond haar, groen/grijze ogen, beetje klein, niet groot,
Mag dat ook?
Ach krijg toch allemaal de klere..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:15 schreef Chowi het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:16 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ach krijg toch allemaal de klere..
Val voor mijn part allemaal dood.
Krijg toch allemaal de klere!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:15 schreef Chowi het volgende:
IN DE FIK?! WELKE?!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mc donalds heb ik ook te vaak gezien!
en ik lus het niet !
Lekker puh!
en nu staat ie in de fik
Is het een quote uit de film of zoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn god, je kent het niet? Welk een gemis.
Dat is cultuur men! Cultuurbarbaar!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is het een quote uit de film of zo?
Joh, ik heb het niet zo op dat soort film's
huh?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bron?
vesta..
Zit geen een
Gore rotzak![]()
Ik ook. Maar het blijft mooi.quote:
Foutquote:
Bron?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
huh?
Oh, je weet toch dat ik slecht in dat soort dingen ben (hereweg)
iig die als je langs dat afval station fietst in vinkhuizen..
die bedoel ik.
Pipo?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fout
Ik heb wel enkele andere films gezien.
hoe heet ie ook al weer.
die clown, met die huifkar en en en dat meisje
Hip, ik ook!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:25 schreef Neenetje het volgende:
Ik ga me laten ombouwen.
Nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb donkerblond haar, groen/grijze ogen, beetje klein, niet groot,
Mag dat ook?
s goed.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Zal ik een topic openen voor Stofje? Dit duurt me te lang.
Wat is dan in? wel of niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef Chowi het volgende:
Maar die borsthaarimplantaten zijn me toch wat te duur, hoor. Die laat ik schieten.
Zo'n streepje, weet je wel.quote:
Neehee, maar als het op je buik is, heet het nog steeds borsthaar, vind ik. Ik vind buikhaar geen woord.quote:
Verlengd schaamhaar op een schaamloze plek.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neehee, maar als het op je buik is, heet het nog steeds borsthaar, vind ik. Ik vind buikhaar geen woord.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verlengd schaamhaar op een schaamloze plek.
Combinatie-tussen-borst-buik-en-schaam. Haar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verlengd schaamhaar op een schaamloze plek.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef Sebasser het volgende:
whehe, een paar minuten in en uit ademen in een pak ice tea (leeg dan wel) is irritant
Waarom.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak jezelf van kant, nu het nog kan.
aslje!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:40 schreef Chowi het volgende:
Hey man, mag ik nou eindelijk aan het bier? Ik zit al de hele avond te wachten tot iemand het aanbiedt.
He.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:40 schreef Chowi het volgende:
Hey man, mag ik nou eindelijk aan het bier? Ik zit al de hele avond te wachten tot iemand het aanbiedt.
Mah, volgens mij is dat bloedneus topic uitermate kansloos.quote:
Wat een zeer boeiend leven heb jij, trouwens.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mah, volgens mij is dat bloedneus topic uitermate kansloos.
Of dat topic dat ik niet los kwam omdat ik mijzelf had vast getaped.
Tief op, mên. Bier.quote:
inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een zeer boeiend leven heb jij, trouwens.
Koud, HJ, tap.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tap? flesje? beugeltje ? eeh .. blikje ?
merk ?
Koud/lauw/warm ?
Met een koude HJ van de tap ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sex!
Hè bah, daar verneuk je die hele smaak mee.quote:
Nou, moet er ook niet aan denken dat er HJ in me geschonken wordt...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hè bah, daar verneuk je die hele smaak mee.
Ziet 'ie nou pas.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:08 schreef mcDavid het volgende:
"Bierflesjes in je doos stouwen onder de doffe lentezon, dá's pas sfeervol." © Chowi
wheheh
Waar? Vertel!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sex!
Zo een heb ik zojuist tijdens de film genuttigd!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:12 schreef Q. het volgende:
Ch. Bier? Grolsch!
Ik heb er reedsch velen genuttigd heden avond.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zo een heb ik zojuist tijdens de film genuttigd!
U draagt dan ook niet voor niets de tag "Tof".quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er reedsch velen genuttigd heden avond.
Ik vermoedde zulks.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er reedsch velen genuttigd heden avond.
Maar kijk, als je míj hebt, kan het wel overal.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Leugens!
Nou ja, afgezien van die heroinehoertjes twee straten verderop.![]()
Sex is sex. Over verdere specificaties, zoals "goede sex" was nog niet gesproken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Leugens!
Nou ja, afgezien van die heroinehoertjes twee straten verderop. :[w
Na teruglezen dien ik echter te bekennen dat een HJ tap in de buurt wél een vereiste is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sex is sex. Over verdere specificaties, zoals "goede sex" was nog niet gesproken.
Men, Wat heeft iedereen toch met HJ, ik moet het toch maar eens proeven danquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Na teruglezen dien ik echter te bekennen dat een HJ tap in de buurt wél een vereiste is.
Trouwen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar kijk, als je míj hebt, kan het wel overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |