Ik was ook altijd het laatste redmiddel... als er iemand van de tegenpartij naar voren kwam, rende ik daar volle vaart recht op af, en dan was de kans 1 op 2 dat die persoon daar zo van schrok dattie opzij sprong, zodat ik de bal weer keihard de andere kant op kon poeierenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verdedigen deed ik ook altijd goed, maakte alleen best wel veel overtredingen met mijn strijkijzervoet.
Dat poeieren kon ik weer niet, ik schoot hem altijd wel hard weg maar dan de verkeerde kant op, buiten het veld ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik was ook altijd het laatste redmiddel... als er iemand van de tegenpartij naar voren kwam, rende ik daar volle vaart recht op af, en dan was de kans 1 op 2 dat die persoon daar zo van schrok dattie opzij sprong, zodat ik de bal week keihard de andere kant op kon poeieren
och, hij was in ieder geval weer aan de andere kant van het veld! Daar ging het om!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat poeieren kon ik weer niet, ik schoot hem altijd wel hard weg maar dan de verkeerde kant op, buiten het veld ofzo.
JA dat wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
och, hij was in ieder geval weer aan de andere kant van het veld! Daar ging het om!
Hij keek vroeger pokémon.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik snap niet dat rene dr niet even wat aan gedaan heeft
Hoe iedereen dat prul geweldig vindt zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:46 schreef Sebasser het volgende:
whehe!
Hoe iedereen zo opgefokt kan reageren op Wuppies!
Bier en pokémon, een stel apart.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:53 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga mijn biertje opdrinken.
terwijl ik mijn bed instap en de TV op pokemon aandoe.
Over je broertje gesproken.. Bedanktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:13 schreef Litso het volgende:
Zal ik morgen mijn broertjes DS met Nintendogs meenemen c_c?
Whehehe. Doenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:13 schreef Litso het volgende:
[afbeelding]
Zal ik morgen mijn broertjes DS met Nintendogs meenemen c_c?
Nee, alleen Mariokart en Nintendogs.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:18 schreef ehqo het volgende:
Spelen jullie ook pokémon op DS?
Ik ben keigoed met Mariokart op de DS, trouwensquote:
Jij bent overal keigoed in, tot ik je inmaak.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:22 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Ik ben keigoed met Mariokart op de DS, trouwens. Nintendogs moet ik nog spelen.
Bah, ik ben een nerd.
Wacht maar tot ik kolonisten onder de knie heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent overal keigoed in, tot ik je inmaak.
Is dat een uitdaging?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:25 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik kolonisten onder de knie heb.
Je bent er nu toch al zó ver ingezogen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:32 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Hé kom op, dat is écht te nerdy.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:32 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Hé kom op, dat is écht te nerdy.
Stage afgelopen, goed weer. Buiten zitten, uitslapen, bier.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:03 schreef Neenetje het volgende:
Fijn.. werken..
En het is nog koud ook..
Koud?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:03 schreef Neenetje het volgende:
Fijn.. werken..
En het is nog koud ook..
*Jaloers.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Stage afgelopen, goed weer. Buiten zitten, uitslapen, bier.
Graad of 8, regen.quote:
Er zal eens een gedachtengang uit gaan naar jou, net als die naar JD zouden gaan. Des te meer geniet ik.quote:
Gelukkig kan ik dan weer wel begrijpelijke zinnen typen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Er zal eens een gedachtengang uit gaan naar jou, net als die naar JD zouden gaan. Des te meer geniet ik.
Dat ik aan je zal denken. En dat had ik JD ook beloofd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik dan weer wel begrijpelijke zinnen typen.
Tof!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:00 schreef ehqo het volgende:
Dat ik aan je zal denken. En dat had ik JD ook beloofd.
Wis?quote:
Waarachtig.quote:
Ik val bijna in slaap bij het zachte zoemen van de plafondventilator.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:40 schreef ehqo het volgende:
De windgong klingelt in een briesje, ik bedaar.
[Plaats hier een begroeting naar keuze].quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:43 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:43 schreef Chowi het volgende:
Hoi.
Dan kies ik voor de liefkozende, hartverwarmende begroeting. Met kusjes enzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
[Plaats hier een begroeting naar keuze].
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de liefkozende, hartverwarmende begroeting. Met kusjes enzo.
Hihi, precíes waar ik aan zat te denken.quote:
Ik ben soms veel te klef.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan kies ik voor de liefkozende, hartverwarmende begroeting. Met kusjes enzo.
Ik voel dat aan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef Chowi het volgende:
Hihi, precíes waar ik aan zat te denken..
Erg roze. En gezellig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef ehqo het volgende:
Hoe, en wat, was 'dat roze' in de stad?
Verheldering. Dat liedje op de achtergrond vind ik toch wel erg gay. Maar dat is vast de bedoeling.quote:
Hm, het zou zómaar kunnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
Verheldering. Dat liedje op de achtergrond vind ik toch wel erg gay. Maar dat is vast de bedoeling.
Beangstigend.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verheldering. Dat liedje op de achtergrond vind ik toch wel erg gay. Maar dat is vast de bedoeling.
Bedenk eens een leukere.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef Pheno het volgende:
TT sterf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |