abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 augustus 2006 @ 23:19:36 #276
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41112734
Ongelooflijk
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 24 augustus 2006 @ 00:07:46 #277
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_41115712
Laat ze die Sharapova maar lekker van de baan af rammen...
pi_41119344
Go Kraai!
altijd positief blijven
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41209066
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 23:01 schreef nickybol het volgende:
Als ik denk wat je met die bijbedoelingen bedoelt dan lul je compleet uit je nek. Dit verhaal is ooit een keer de wereld in geholpen door de moeder van Martina Hingis.

Goede coaches zijn niet schaars. Goede conditietrainers zijn ook niet schaars. Maar wel als je Misa Krajicek heet. Ik ken mensen die gevraagd zijn om met haar te werken maar die zeggen "over m`n lijk". Het is gewoon niet lekker om met zo`n meisje te werken, omdat haar en haar vader compleet hun eigen plan trekken. Je wilt als trainer ook iets in te brengen hebben, je wilt ook volgens je methodes kunnen werken en niet als een veredelde ballenjongen naast de baan staan. Misa Krajicek schijnt absoluut niet leuk te zijn om mee te werken. En Papa Krajicek vindt de beste conditietraining nog gewoon veel tennissen. Dan heb je daar als conditietrainer toch niets te zoeken? Haar vorige conditietrainer is niet voor niets weggegaan (het geld was op, ja ammehoela)
Schaap ziet er anders wel brood in. Leuk artikel daarover in het AD en te lezen op de fansite van Misa.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:45:59 #281
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_41210110
Schaap en Groeneveld zitten precies in de roos met hun analyse, niet alleen over Misa Krajicek maar ook over de Nederlandse tennisbond.
pi_41254874
Wanneer moet ze spelen? Morgen?
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:23:16 #283
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_41255918
Morgen waarschijnlijk. Of heel misschien woensdag.
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:21:35 #284
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41257696
En wanneer speelt ze dan de tweede ronde?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_41270376
Pa Krajicek over het coach-schap:
quote:
Hij noemt twee redenen die er toe kunnen leiden dat voor Michaėlla een coach wordt gezocht. De eerste is het langdurig uitblijven van resultaten, waardoor er spanning zou kunnen ontstaan. Als tweede noemt de 64-jarige geboren Tsjech zijn fysieke gesteldheid, die hem zou kunnen beletten zijn dochter achterna te reizen.

Volgens Michaėlla zijn andere tennistoppers jaloers op het feit dat haar vader zo goed als altijd beschikbaar is. ,,Ik zie om me heen allemaal meisjes die na een paar maanden weer van coach veranderen, omdat het vertrouwen er niet is. Dat is best zielig. Ik wil niemand anders dan mijn vader.'' En Petr: ,,In Tsjechiė krijg ik steeds te horen dat het perfect is dat ik de coach van Misa ben. Ik ben gepensioneerd, heb alle tijd en ben in de gelegenheid om dit te doen. Waarom zou ik, als academicus, het niet beter kunnen doen dan een tenniscoach die toevallig een cursus heeft gedaan? Die kost dan ook nog zesduizend euro per maand.
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:48:28 #286
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_41271410
Ok, ik wil hier wel even wat op terugzeggen.

Als Papa Krajicek 6000 euro per maand aan een coach wil betalen dan heb je natuurlijk wel iets meer dan een coach die alleen maar even een cursusje heeft gedaan. Ik moet toegeven, de kwaliteit van de opleidingen verschilt heel erg over de wereld. In Amerika kun je je licentie in een weekendje ophalen, hier doe je er minstens een jaar over om alleen maar beginners les te mogen geven.

Er zijn twee soorten coaches op de tour:
1. oud-topspelers
2. coaches die echt verstand van zaken hebben

Je snapt natuurlijk wel dat ik met de eerste categorie weinig op heb. Oud-topspelers die geen enkele opleiding gevolgd hebben en geen flauw idee hebben waar ze over praten. Fijn hoor dat je zelf zo goed kon tennissen, maar het coachen vereist toch hele andere kwaliteiten.

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet weet hoezeer Petr Krajicek zich heeft ingelezen en ingestudeerd in het tennisonderwerp, maar hem een klein beetje kennende heet hij dat zeker wel gedaan.

Het is het leven van Michaella Krajcek en haar vader. Het zijn haar keuzes en die van haar vader. Niet de onze. Als ze mij zou vragen zou ik het misschien nog wel doen ook.
pi_41279362
Morgen Kray. Als eerste op de Arthur Ashe om 7:00 PM plaatselijk. Dat is 0100 (?)
pi_41302426
Pa Krajicek maakt weinig onderscheid:
quote:
‘Misa moet worden beschermd tegen sommige mensen, de Schaap-achtigen, die hun pupillen graag in bed willen krijgen. Het zijn geen afgestudeerde mensen. Je kunt niet met ze praten over boeken, over musea, over opera. Het zijn vaak domme mensen. Ik wil niet dat Misa in deze wereld belandt.’
Commentaar van de technisch directeur van de tennisbond, Hans Felius:
quote:
‘Ik kan me voorstellen dat ouders hun dochter willen beschermen. Deze wereld is vergeven van de haaien, zoals dat heet, managers die snel geld willen verdienen aan jonge mensen. Ik denk dat 80 procent van de coaches geen hoog gekwalificeerde mensen zijn, maar gewoon mensen die om het leventje willen meedraaien in het circuit.'

‘En als je naar de topvierhonderd kijkt, is een groot percentage vrouwen lesbisch of biseksueel. Ik begrijp wel dat je een 17-jarige niet wekenlang alleen wilt laten.’
pi_41302463
Speelt ze 01.00 straks? En wordt dat uitgezonden?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:21:17 #290
7889 tong80
Spleenheup
pi_41302932
Eurosport zendt het uit als het schema klopt dat ze vanmiddag lieten zien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:48:21 #291
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_41304114
Ik vindt wat Petr Krajicek hier zegt over Glenn Schaap pure belediging. Ik ken Glenn een klein beetje, en hij is er absoluut niet iemand die zijn meiden in bed wil krijgen. Als je dat doet op je tour is je caričre ook snel voor bij. Petr heeft natuurlijk wel een soort punt als hij het heeft over de gestudeerdheid van deze mensen. Vaak lopen die coaches al sinds hun jeugd rond in het tenniswereldje, een echt "wereldje" waar alles maar op 1 ding gericht is: tennis. De algemene ontwikkeling van de gemiddelde tennisser is nou niet heel erg breed. Ik vind dom een niet zo goede benaming. Je kunt het eerder een tunnelvisie op de wereld noemen.

Hans Felius is weer veel te hypocriet. Als je een coach gewoon een maandelijks salaris betaalt heb je geen last van haaien. Premies zijn uit den boze. 80% procent is misschien een hoog getal, maar het onderscheid is er wel degelijk, zie ook de indeling die ik in een vorige post maakte.

Oh gut, en ja al die lesbische spelers zijn er natuurlijk op uit om Misa in bed te krijgen. Come on zeg, er worden hier nu wel heel erg dingen met de haren bijgesleept. Als Misa een lesbische geaardheid heeft (wat ik overigens niet zo is) dan lukt het haar toch wel, en als ze die geaardheid niet heeft kan ze heus wel voor zichzelf opkomen.
pi_41304140
Mauresmo - Barrois is de eerste partij in het Arthur Ashe. Ze hadden al om 17.00u Nederlandse tijd moeten beginnen, maar ze zijn net pas begonnen. Dus Krajicek zal ook wel een stuk later spelen. Precies wat haar vader niet wilde, omdat ze normaal gesproken om 22.00u naar bed gaat...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:16:53 #293
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_41305423
Straks dus alles op Eurosport neem ik aan
pi_41307480
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:48 schreef NY_Giant het volgende:
Mauresmo - Barrois is de eerste partij in het Arthur Ashe. Ze hadden al om 17.00u Nederlandse tijd moeten beginnen, maar ze zijn net pas begonnen. Dus Krajicek zal ook wel een stuk later spelen. Precies wat haar vader niet wilde, omdat ze normaal gesproken om 22.00u naar bed gaat...
Vader zal ook niet willen dat Sjarapova haar billenkoek geeft, maar zie dat maar eens te voorkomen.
pi_41315795
moet het nog beginnen of is het al afgelopen
pi_41315819
ik geloof het niet. Maar wanneer wel?
pi_41319262
Zelfde verhaal weer vandaag. Om 1.00 uur Nederlandse tijd in het Arthur Ashe, als de regen geen roet in het eten gooit...
pi_41321226
Ben benieuwd, of ze iets mee kan komen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41323675
Dus het is verschoven naar vandaag
pi_41325034
Ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')