En? Al resultaat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:25 schreef Falco het volgende:
Maar weer es achter de schermen gevraagd...
Het kan weer: http://www.fok.nl/wk2006/quote:
Flikker toch een kuteind op met je kutsmilies, niemand verplicht je om mee te doenquote:Op zondag 2 juli 2006 02:16 schreef Stuart het volgende:
Nou, binnenkort nog even de halve finales invullen en daarna de finale. Hebben we dat ook weer gehad
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:25 schreef Arcee het volgende:
Nu al te laat? Vreemd, wedstrijd begint pas om 21:00 uur.
Als je gewoon leest had je het kunnen weten.quote:Via deze link kun je je voorspellingen voor de derde ronde invullen. Let op: je kan dit alléén doen als je ook hebt meegedaan aan de eerste fase van het spel! Aangezien de eerste wedstrijd van de halve finales morgen al begint, kun je tot dinsdag 4 juli 17.00u je voorspellingen invullen. Na het invullen en versturen van het formulier kun je je voorspellingen niet meer wijzigen, dus controleer goed wat je invult!
Misschien een domme vraag, maar waar lees je dat? Bij mij staat er nog steeds Tweede Ronde en ik heb wel gerefreshed.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Als je gewoon leest had je het kunnen weten.
gerefreshtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:35 schreef Jane het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar lees je dat? Bij mij staat er nog steeds Tweede Ronde en ik heb wel gerefreshed.
Ja ja, Arcee... I know, but I just don't give a fuck today, okay?quote:
Dat had ik wel gelezen, maar ik vind het dus vreemd dat 't niet tot 21:00 uur is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
Als je gewoon leest had je het kunnen weten.
But of course, Jane.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:30 schreef Jane het volgende:
Ja ja, Arcee... I know, but I just don't give a fuck today, okay?
Reageer dan niet zo verbaasdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat had ik wel gelezen, maar ik vind het dus vreemd dat 't niet tot 21:00 uur is.
Sorry, ik zal het nooit meer doen.quote:
Nou je ava nog updatenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:54 schreef Nuongirl het volgende:
[Upd]De FOK! WK-pool is weer open!
Zie update
die oude weerquote:
Niet die award, maar die andere jaquote:
Dankequote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:54 schreef Nuongirl het volgende:
[Upd]De FOK! WK-pool is weer open!
Zie update
En wat heeft dit verder dan te maken met het topic? Of kom je alleen maar om mensen af te zeiken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Flikker toch een kuteind op met je kutsmilies, niemand verplicht je om mee te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |