Nou das lekker dan...quote:
Inderdaad. Ik vind het prima dat het de stand na 90 minuten is, maar dat had er eigenlijk wel even gelijk bijgezegd mogen worden, want 'normaal' gesproken (andere pools) gaat men naar mijn beste weten altijd uit van de stand na verlenging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:56 schreef zoo het volgende:
[..]
Nou das lekker dan...En kan ik de mijne dan nu opnieuw invullen? (zie eerder berichtje hierboven van mij..)
Dat kan natuurlijk sowieso wel, ook met verlenging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef Svensational het volgende:
Ja, dan zou ik mijnes ook graag opnieuw willen invullen. Heb nergens 0-0 voorspeld, omdat ik dacht dat dat dus niet kon.
Ja, maar met FIFA was het vroeger altijd zo dat als je won door strafschoppen, je met 1-0 wonquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk sowieso wel, ook met verlenging.
Niet om 't weer ingewikkelder te maken.
90 minuten dus. Okee.
Hmm hoor er niets meer over dus ben bang dat we het l*l Haasje zijn...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:04 schreef Svensational het volgende:
Ja, dan zou ik mijnes ook graag opnieuw willen invullen. Heb nergens 0-0 voorspeld, omdat ik dacht dat dat dus niet kon.
quote:
Ik had ook 2-1 staan voor Duitsland. Viel nogal tegen dat die penalty er niet in gingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:37 schreef Arcee het volgende:
Ik had lang 2 - 0 voor Duitsland staan, maar toch nog een doelpuntje voor Zweden genoteerd. Nog 10 minuten om die te maken.
Ik had 2-0. Geluk voor me dat Larsson Beckham imiteerde, want daardoor heb ik de wedstrijd de-se goed voorspeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had ook 2-1 staan voor Duitsland. Viel nogal tegen dat die penalty er niet in ging
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:
Shit, ik had Crespo als éérste doelpuntmaker.
Me too...quote:Op zondag 25 juni 2006 00:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar........ ik had wél Podolski als eerste doelpuntenmaker vanmiddag!
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:07 schreef Jane het volgende:
Wanneer kunnen we voorspellen voor de kwartfinales?
Maar weer es achter de schermen gevraagd...quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:07 schreef Jane het volgende:
Wanneer kunnen we voorspellen voor de kwartfinales?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |