bedoel het echt liefquote:
Weet ik toch gekkie. Je bent onze eigen homoheterohomo.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bedoel het echt lief![]()
lijkt me echt vervelend namelijk, die twijfel, onzekerheid enzo !![]()
ik hoop inderdaad dat hij er sterker uit komt.....maar als je niemand hebt om mee te praten zal het traject er niet korter op worden (lijkt mij zo)quote:Op maandag 3 juli 2006 11:19 schreef SCH het volgende:
Weet ik toch gekkie. Je bent onze eigen homoheterohomo.
Die twijfel en onzekerheid is ook vervelend maar ook weer niet voorbehouden aan homo's en bovendien: de strijd die je moet voeren, maakt je misschien wel sterker en zelfbewuster.
Even voor de duidelijkheid: je bent een vrouw.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:21 schreef Pune het volgende:
Heb ik nog een vraag.
In veel gevallen is het zo dat mannen pas na hun puberteit definitief homo "worden". Voor dat moment hebben ze dan vaak ook al close encounters met een (of meerdere) dame(s) gehad.
Nu heb ik ooit gezoend met een ontzettend leuke en lieve jongen, en de twee daaropvolgende jaren bleef hij hartstochtelijk verliefd op me, hoewel wij geen relatie hadden. Zó verliefd dat hij me niet onder ogen durfde komen toen ik mijn eindexamenfeest vierde en inmiddels een vriend had, en zo verliefd dat hij me toen een lange openhartige brief schreef waarin hij alles op een verdrietige manier uitlegde.
Maar ja, dan wordt zo iemand na een paar jaar toch "ineens" homo. En wat ik me nou afvraag is of jullie wel eens iets vergelijkbaars hebben meegemaakt, en of je misschien ook als overtuigd homo nog een zwak kunt hebben voor een jeugdliefde.
Hm.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je bent een vrouw.
Ik heb niet iets vergelijkbaars meegemaakt. Ik weet wel dat heel veel jongens al voor de puberteit weten of vermoeden dat ze homo zijn, zo rond hun 12e al.
Ach, same difference.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tussen aanhalingstekens zul je bedoelen.![]()
Trouwen kan gewoon maar ik heb er niet zoveel mee.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:23 schreef Nr.G het volgende:
Denk je wel eens na over trouwen en kinderen krijgen enzo? En hoe moet dat als homo?
Ben je ervaren als je 'lange tijd homo bent'? Ben je ervaren als je met veel mannen geneukt hebt?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef SCH het volgende:
BB Koning het is lief dat je de honneurs af en toe waar neemt en dat staat je geheel vrij maar
1. je bent 21 en hoe ervaren ben je dan?
2. je hebt geen foto's in je fotoboek
3. zonder foto's in je fotoboek kunnen we niet vaststellen of je
4. wel bestaat
5. een man bent
6. wel een echte homo bent
Je bent ervaren als je topics opent met als titel SCHtel hier vragen aan een ervaren homoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben je ervaren als je 'lange tijd homo bent'? Ben je ervaren als je met veel mannen geneukt hebt?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus als ik er een als hetero zou openen ben ik dus ook ervaren..?
Ik wel. niet echt een poging gedaan, maar vaak zat op 't randje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef Mobster273 het volgende:
Inkoppertje natuurlijk, maar hebben jullie ooit zelfmoordgedachten (gehad)?
of zelfs een poging ondernomen?
Zijn er mensen die nooit zelfmoordgedachten hebben gehad dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef Mobster273 het volgende:
Inkoppertje natuurlijk, maar hebben jullie ooit zelfmoordgedachten (gehad)?
of zelfs een poging ondernomen?
Nou ik neem aan dat men hiermee ook bedoelt dat degene er een lange tijd (maanden, jaren) erover tobt, dus gedurende een lange periode het als enige uitweg zien maar toch niet daadwerkelijk zelfmoord durven te plegen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn er mensen die nooit zelfmoordgedachten hebben gehad dan?![]()
lijkt me idd het verschil tussen nadenken erover en het serieus overwegen om te doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn er mensen die nooit zelfmoordgedachten hebben gehad dan?![]()
Ik had best vroeg homogevoelens, echter tot zeg maar me 23e overheerste het heterogevoel, ik had wel wat homoervaringen gehad, maar dat was puur seks. Op me 25e kwam ik plots een jongen tegen waar ik echt verliefd op werd, en toen wist ik zeker dat ik met mannen/jongens door wou. Ik ben toen ook pas uit de kast gekomen. Dat was voor me omgeving best een schok, omdat in verste verte niets op wees dat ik homo was. Eigenlijk ben ik ook een soort van biseksueel die zich niet meer met vrouwen inlaat. Ik denk dat de kans net zo groot was geweest dat het de andere kant op was gegaan, dus dat ik een leuke vrouw was tegen gekomen, en dat ik daar mee was doorgegaan.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:21 schreef Pune het volgende:
Heb ik nog een vraag.
In veel gevallen is het zo dat mannen pas na hun puberteit definitief homo "worden". Voor dat moment hebben ze dan vaak ook al close encounters met een (of meerdere) dame(s) gehad.
Nu heb ik ooit gezoend met een ontzettend leuke en lieve jongen, en de twee daaropvolgende jaren bleef hij hartstochtelijk verliefd op me, hoewel wij geen relatie hadden. Zó verliefd dat hij me niet onder ogen durfde komen toen ik mijn eindexamenfeest vierde en inmiddels een vriend had, en zo verliefd dat hij me toen een lange openhartige brief schreef waarin hij alles op een verdrietige manier uitlegde.
Maar ja, dan wordt zo iemand na een paar jaar toch "ineens" homo. En wat ik me nou afvraag is of jullie wel eens iets vergelijkbaars hebben meegemaakt, en of je misschien ook als overtuigd homo nog een zwak kunt hebben voor een jeugdliefde.
Echt waarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
Homo's zijn wel in wat meer beroepen relatief wat meer vertegenwoordigd: verpleging bijvoorbeeld.
Het schijnt dat 80% van de heren (of was het heren en dames?) die verpleegkunde studeren homoseksueel zijn. Heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Echt waarDaar heb ik nou nooit bij stil gestaan......Ik had altijd graag een broeder aan m'n bed. Die zijn doorgaans erg aardig, daar kun je tenminste mee praten.
Toen ik de 1ste keer moest bevallen was een broeder nog een nieuwtje en ik liet er 2 aantreden in de verloskamer. Je kunt 't je niet beter wensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |