abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 11:12:05 #211
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_39468604
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Hey enge hetero-man, ksssssssssssssst
bedoel het echt lief

lijkt me echt vervelend namelijk, die twijfel, onzekerheid enzo !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_39468774
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:12 schreef Bjoro het volgende:

[..]

bedoel het echt lief

lijkt me echt vervelend namelijk, die twijfel, onzekerheid enzo !
Weet ik toch gekkie. Je bent onze eigen homoheterohomo.

Die twijfel en onzekerheid is ook vervelend maar ook weer niet voorbehouden aan homo's en bovendien: de strijd die je moet voeren, maakt je misschien wel sterker en zelfbewuster.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:21:20 #213
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_39468826
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:19 schreef SCH het volgende:
Weet ik toch gekkie. Je bent onze eigen homoheterohomo.

Die twijfel en onzekerheid is ook vervelend maar ook weer niet voorbehouden aan homo's en bovendien: de strijd die je moet voeren, maakt je misschien wel sterker en zelfbewuster.
ik hoop inderdaad dat hij er sterker uit komt.....maar als je niemand hebt om mee te praten zal het traject er niet korter op worden (lijkt mij zo)
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_39468848
Heb ik nog een vraag.
In veel gevallen is het zo dat mannen pas na hun puberteit definitief homo "worden". Voor dat moment hebben ze dan vaak ook al close encounters met een (of meerdere) dame(s) gehad.

Nu heb ik ooit gezoend met een ontzettend leuke en lieve jongen, en de twee daaropvolgende jaren bleef hij hartstochtelijk verliefd op me, hoewel wij geen relatie hadden. Zó verliefd dat hij me niet onder ogen durfde komen toen ik mijn eindexamenfeest vierde en inmiddels een vriend had, en zo verliefd dat hij me toen een lange openhartige brief schreef waarin hij alles op een verdrietige manier uitlegde.

Maar ja, dan wordt zo iemand na een paar jaar toch "ineens" homo. En wat ik me nou afvraag is of jullie wel eens iets vergelijkbaars hebben meegemaakt, en of je misschien ook als overtuigd homo nog een zwak kunt hebben voor een jeugdliefde.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_39469039
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:21 schreef Pune het volgende:
Heb ik nog een vraag.
In veel gevallen is het zo dat mannen pas na hun puberteit definitief homo "worden". Voor dat moment hebben ze dan vaak ook al close encounters met een (of meerdere) dame(s) gehad.

Nu heb ik ooit gezoend met een ontzettend leuke en lieve jongen, en de twee daaropvolgende jaren bleef hij hartstochtelijk verliefd op me, hoewel wij geen relatie hadden. Zó verliefd dat hij me niet onder ogen durfde komen toen ik mijn eindexamenfeest vierde en inmiddels een vriend had, en zo verliefd dat hij me toen een lange openhartige brief schreef waarin hij alles op een verdrietige manier uitlegde.

Maar ja, dan wordt zo iemand na een paar jaar toch "ineens" homo. En wat ik me nou afvraag is of jullie wel eens iets vergelijkbaars hebben meegemaakt, en of je misschien ook als overtuigd homo nog een zwak kunt hebben voor een jeugdliefde.
Even voor de duidelijkheid: je bent een vrouw.

Ik heb niet iets vergelijkbaars meegemaakt. Ik weet wel dat heel veel jongens al voor de puberteit weten of vermoeden dat ze homo zijn, zo rond hun 12e al.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:30:36 #216
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39469101
Ik heb nooit encounters gehad met meisjes . Wel dacht ik (toen ik twaalf jaar was) een meisje leuk te vinden, maar geen idee of dat wel echt verliefd was, waarschijnlijk niet. Verder zagen meisjes mij altijd als "een" vriend", nooit als "het vriendje".
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39469385
Ik ben wel heel, heel, heel lang verliefd geweest op een heterovriend. Laten we hem Arjan noemen. Ik zag hem ooit staan bij volleybal en het was liefde op het eerste gezicht. Maar helaas: meer hetero kan een man niet zijn. Toch raakten we bevriend en niet zo'n beetje, we werden elkaars beste vrienden.

Hij wist niet van mijn homoseksualiteit omdat eigenlijk niemand dat nog wist. Toen ik het hem later vertelde reageerde hij er op alsof ik net zo goed had kunnen vertellen dat ik een nieuwe spijkerbroek had gekocht. Arjan is altijd mijn grootste liefde gebleven: al had het nooit wat kunnen worden, ook al was hij wel homo geweest.

Het leuke is: we zijn nog steeds hele goede vrienden en hij kan heel erg goed met mijn vriend overweg. En over mijn verliefdheid: dat is altijd onuitgesproken gebleven, wat heeft het voor nut dat te benoemen.
pi_39469732
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: je bent een vrouw.

Ik heb niet iets vergelijkbaars meegemaakt. Ik weet wel dat heel veel jongens al voor de puberteit weten of vermoeden dat ze homo zijn, zo rond hun 12e al.
Hm.

Ja, ik ben een vrouw, en hij is pas uit de spreekwoordelijke kast gekomen toen hij 24 was.
Misschien is ie wel bi, en heeft hij dat niet in de gaten.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_39470980
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Tussen aanhalingstekens zul je bedoelen.
Ach, same difference.
ijs_beer fan!
  maandag 3 juli 2006 @ 15:23:23 #220
107594 Nr.G
m411007
pi_39475828
Denk je wel eens na over trouwen en kinderen krijgen enzo? En hoe moet dat als homo?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:04:43 #221
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39492635
Trouwen en adopteren?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39492704
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:23 schreef Nr.G het volgende:
Denk je wel eens na over trouwen en kinderen krijgen enzo? En hoe moet dat als homo?
Trouwen kan gewoon maar ik heb er niet zoveel mee.

Het adopteren van kinderen is nogal een gedoe maar kan natuurlijk wel - voor mij persoonlijk is het geen optie.

Ik weet er te weinig van om je er heel uitgebreid over in te lichten.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 00:39:49 #223
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_39493714
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:30 schreef SCH het volgende:
BB Koning het is lief dat je de honneurs af en toe waar neemt en dat staat je geheel vrij maar

1. je bent 21 en hoe ervaren ben je dan?
2. je hebt geen foto's in je fotoboek
3. zonder foto's in je fotoboek kunnen we niet vaststellen of je
4. wel bestaat
5. een man bent
6. wel een echte homo bent

Ben je ervaren als je 'lange tijd homo bent'? Ben je ervaren als je met veel mannen geneukt hebt?

Mocht ik een antwoord geven waar j ehet niet mee eens bent, dan hoor ik t wel
bb_koning.hyves.nl
pi_39494106
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 00:39 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Ben je ervaren als je 'lange tijd homo bent'? Ben je ervaren als je met veel mannen geneukt hebt?
Je bent ervaren als je topics opent met als titel SCHtel hier vragen aan een ervaren homo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 02:38:49 #225
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39495659
Dus als ik er een als hetero zou openen ben ik dus ook ervaren..?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39500956
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 02:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus als ik er een als hetero zou openen ben ik dus ook ervaren..?
pi_39501342
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:23 schreef SCH het volgende:

[..]

alias Capriccio Dieu Donné
pi_39501390
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:07:55 #229
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_39504078
Inkoppertje natuurlijk, maar hebben jullie ooit zelfmoordgedachten (gehad)?

of zelfs een poging ondernomen?
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_39504356
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

[afbeelding]
"I'm the only gay in the village"
ijs_beer fan!
pi_39504409
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef Mobster273 het volgende:

Ik wel. niet echt een poging gedaan, maar vaak zat op 't randje.
Beste remedie daartegen is van dag tot dag leven, en denken aan
andere mogelijkheden om uit je moeilijke situatie te komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 04-07-2006 13:35:33 ]
pi_39504431
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef NanKing het volgende:

[..]

"I'm the only gay in the village"
SCH is the ONLY gay in this thread!
pi_39510083
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef Mobster273 het volgende:

Zijn er mensen die nooit zelfmoordgedachten hebben gehad dan?
pi_39510626
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou ik neem aan dat men hiermee ook bedoelt dat degene er een lange tijd (maanden, jaren) erover tobt, dus gedurende een lange periode het als enige uitweg zien maar toch niet daadwerkelijk zelfmoord durven te plegen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:21:57 #235
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_39513477
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:26 schreef SCH het volgende:

[..]

lijkt me idd het verschil tussen nadenken erover en het serieus overwegen om te doen
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_39514296
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:21 schreef Pune het volgende:
Heb ik nog een vraag.

Ik had best vroeg homogevoelens, echter tot zeg maar me 23e overheerste het heterogevoel, ik had wel wat homoervaringen gehad, maar dat was puur seks. Op me 25e kwam ik plots een jongen tegen waar ik echt verliefd op werd, en toen wist ik zeker dat ik met mannen/jongens door wou. Ik ben toen ook pas uit de kast gekomen. Dat was voor me omgeving best een schok, omdat in verste verte niets op wees dat ik homo was. Eigenlijk ben ik ook een soort van biseksueel die zich niet meer met vrouwen inlaat. Ik denk dat de kans net zo groot was geweest dat het de andere kant op was gegaan, dus dat ik een leuke vrouw was tegen gekomen, en dat ik daar mee was doorgegaan.

Ik denk dat ik in dat geval nog wel seks had gehad met mannen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:04:26 #237
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39514798
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
Homo's zijn wel in wat meer beroepen relatief wat meer vertegenwoordigd: verpleging bijvoorbeeld.
Echt waar Daar heb ik nou nooit bij stil gestaan......Ik had altijd graag een broeder aan m'n bed. Die zijn doorgaans erg aardig, daar kun je tenminste mee praten.
Toen ik de 1ste keer moest bevallen was een broeder nog een nieuwtje en ik liet er 2 aantreden in de verloskamer. Je kunt 't je niet beter wensen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:06:14 #238
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39514842
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 19:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Echt waar Daar heb ik nou nooit bij stil gestaan......Ik had altijd graag een broeder aan m'n bed. Die zijn doorgaans erg aardig, daar kun je tenminste mee praten.
Toen ik de 1ste keer moest bevallen was een broeder nog een nieuwtje en ik liet er 2 aantreden in de verloskamer. Je kunt 't je niet beter wensen
Het schijnt dat 80% van de heren (of was het heren en dames?) die verpleegkunde studeren homoseksueel zijn. Heb ik gehoord.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39515246
Onder dansers komen bijvoorbeeld ook veel homo's voor, het is niet zo dat er typische homo beroepen zijn, maar je merkt wel dat in beroepen waar het algemeen geaccepteerd word, er relatief meer homos werken. Ik merk dat in de IT bijvoorbeeld relatief veel homos werken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_39516918
Ik heb ook nog een vraag/opmerking.
Afgelopen weekend merkte (voor de 20ste keer) iemand op, dat als je een relatie hebt met iemand van het gelijke geslacht dat er dingen zo anders zijn of misschien wel minder anders omdat je ‘hetzelfde bent’.
Zij dacht zelfs dat de ruzies anders zouden zijn. Ik zei hierop dat het fundament van de ruzies het zelfde is als bij hetero’s (neem ik aan), geld, huishouden, kinderen etc.
Mijn vraag nu dus eigenlijk, wat is er zo anders aan homoseksuele relaties ten opzichte van hetero relaties?

Het lijkt mij dat de liefde die je voelt het zelfde is, dat je nog steeds 2 verschillende mensen bent, je evenveel meningsverschillen kunt hebben en dat je nog steeds niet alles begrijpt van je partner omdat uiteraard iedereen anders is.

Natuurlijk weet ik hoe het voelt als mijn vriendin buikpijn heeft als ze ongesteld is en kan zij het begrijpen als ik aan het tieren ben tijdens een pms-aanval.
Maar begrijpen we elkaar ook automatisch beter omdat we beide vrouw zijn?

Iemand hier nog inzichten in?
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')