Stomme hetero's ook altijdquote:Op zondag 2 juli 2006 16:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat zal nog even duren, ten eerste hebben nog niet alle mensen gereageerd. Dat ligt waarschijnlijk aan die stomme hetero's, ik moet hen nog een herinnering sturen. Ten tweede kan ik niet goed met statistische analyseprogramma's omgaan, dus ik moet een marketingbureau ofzo inhuren. Maar als ik de uitslagen heb, dan kan ik wel de gemiddeldes en mischien ook de standaarddeviaties bekendmaken. Ik mail je die dan wel![]()
![]()
Stoer. Dat zeggen ze dus nooit in de film.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:51 schreef SCH het volgende:
Ik weet geen getallen maar ik vermoed dat meer dan de helft van de homo's die sexueel actief is, zelden tot nooit aan anale sex doet.
Welke film?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:04 schreef Pune het volgende:
[..]
Stoer. Dat zeggen ze dus nooit in de film.
Eender welcke homosex-getinte film legt imo behoorlijk de nadruk op de feitelijke anale penetratie.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke film?
In Brokeback begon het idd ook weer meteen met op de kont kruupn. Ik vind het wel gezellig hoor maar er zijn zoveel meer interessante spelletjes![]()
U hebt daar geheel en al gelijk inquote:Op zondag 2 juli 2006 18:25 schreef Pune het volgende:
[..]
Eender welcke homosex-getinte film legt imo behoorlijk de nadruk op de feitelijke anale penetratie.
Gek jongetjequote:Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef DuranK het volgende:
Hoe is het uit de kast komen eigenlijk bij jou gegaan? En werd je toen al van andere mensen verdacht dat je homo was? Bijna iedereen die ik ken denkt dat ik homo benVooral eerst was dat erg. En laatst zei een vriendin dat ik minstens bi moest zijn door mijn gedrag enzo. Eerst had ik iets van, ach houd je bek, ik ben geen homo. Maar laatste tijd begin ik toch beetje te twijfelen of ik niet minstens bi ben
Niet dat ik me nou echt aangetrokken voel tot mannen ofzo. Ja ik weet niet. Lekker vaag
![]()
Oke ik liegquote:Op zondag 2 juli 2006 20:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gek jongetje
Ik heb wel eens te horen gekregen dat ik een beetje gay doe, maar niet alle gays doen gay. Je hebt gays die heel 'normaal' doen en bij wie niemand het zou vermoeden, maar andere gays zien t dan vaak wel, dat is die gaydar, he
En, mal gastje, om bi te zijn moet je wel enige aantrekking tot mannen voelen![]()
Laten we de etiketjes als 'homo' en 'bi' even vergetenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:56 schreef DuranK het volgende:
[..]
Oke ik liegEr is een jongen die, als ik homo zou zijn
, wel erg leuk zou vinden
Hijs best leuk, knap, kank goed mee ouwe hoeren enzo. Ik weet alleen niet of hij homo is of niet
Maar ik weet het van mezelf ook niet
![]()
Earthling, cd-hoesje van Bowie. Voor de verandering eens niks ranzigs anquote:Op maandag 3 juli 2006 02:57 schreef OFfSprngr het volgende:
SCH: waar is je avatar trouwens van? (of wil ik dat niet weten?)
Voor de meeste mensen was het een verrassing dat ik homo was. Maar ook weer niet in de zin van: jeetje, hoe kan dat nou. Meer van: oh ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef DuranK het volgende:
Hoe is het uit de kast komen eigenlijk bij jou gegaan? En werd je toen al van andere mensen verdacht dat je homo was? Bijna iedereen die ik ken denkt dat ik homo benVooral eerst was dat erg. En laatst zei een vriendin dat ik minstens bi moest zijn door mijn gedrag enzo. Eerst had ik iets van, ach houd je bek, ik ben geen homo. Maar laatste tijd begin ik toch beetje te twijfelen of ik niet minstens bi ben
Niet dat ik me nou echt aangetrokken voel tot mannen ofzo. Ja ik weet niet. Lekker vaag
![]()
Tussen aanhalingstekens zul je bedoelen.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het staat wat beter als je dat vetgedrukte tussen haakjes zet,nu lijkt het net alsof homo zijn idd inhoudt dat je anale seks moét hebben.
Nee joh, wij lopen toch altijd al naaktquote:Op maandag 3 juli 2006 10:47 schreef Bjoro het volgende:
Hebben homo's het met dit weer ook warm ?
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:56 schreef DuranK het volgende:
[..]
Oke ik liegEr is een jongen die, als ik homo zou zijn
, wel erg leuk zou vinden
Hijs best leuk, knap, kank goed mee ouwe hoeren enzo. Ik weet alleen niet of hij homo is of niet
Maar ik weet het van mezelf ook niet
![]()
Lieve Tha_Erik,quote:Op maandag 3 juli 2006 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
SCH,
Voelde je je wel eens alleen of eenzaam (alsof er niemand was die je begreep, waar je echt mee kon praten) toen je jonger was (laten we zeggen... eh... mijn leeftijd)?
En is dat voorbij gegaan?
Nou, op zich valt het wle mee, maar soms heb ik van die momenten (meestal in de avonden) dat ik me gewoon even een beetje minder volijk voel, maar ik heb op zich wel iemand om mee te praten.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieve Tha_Erik,
Heb je helemaal niemand om mee te praten?
liefs SCH
Sweety, dat komt gewoon omdat je een individu in ontwikkeling bent.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, op zich valt het wle mee, maar soms heb ik van die momenten (meestal in de avonden) dat ik me gewoon even een beetje minder volijk voel, maar ik heb op zich wel iemand om mee te praten.
Een vriend van mij, die ik ondertussen ook al een jaar of 5 goed ken (sinds het begin van de middelbare school) bleek homo te zijn (toeval? Of zoekt soort toch soort, onbewust?) en daar kan ik goed mee praten, al heb ik soms het gevoel dat hij me ook niet helemaal begrijpt, maar dat kan ook komen omdat ik soms mezelf niet begrijp.
oeps...sterkte met jezelf dan !quote:Op maandag 3 juli 2006 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, op zich valt het wle mee, maar soms heb ik van die momenten (meestal in de avonden) dat ik me gewoon even een beetje minder volijk voel, maar ik heb op zich wel iemand om mee te praten.
Een vriend van mij, die ik ondertussen ook al een jaar of 5 goed ken (sinds het begin van de middelbare school) bleek homo te zijn (toeval? Of zoekt soort toch soort, onbewust?) en daar kan ik goed mee praten, al heb ik soms het gevoel dat hij me ook niet helemaal begrijpt, maar dat kan ook komen omdat ik soms mezelf niet begrijp
Een van de meest ware maar ook onthutsende inzichten in de psychologie vind ik dat je uiteindelijk ten diepste helemaal op jezelf bent aangewezen. En dat je je er maar bij neer moet leggen dat sommige dingen nooit begrepen worden,ook niet door jezelf.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriend van mij, die ik ondertussen ook al een jaar of 5 goed ken (sinds het begin van de middelbare school) bleek homo te zijn (toeval? Of zoekt soort toch soort, onbewust?) en daar kan ik goed mee praten, al heb ik soms het gevoel dat hij me ook niet helemaal begrijpt, maar dat kan ook komen omdat ik soms mezelf niet begrijp.
Het gaat verder dan: neukt u kont, dus het is een tof topic indeedquote:Op maandag 3 juli 2006 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik zie het wel, op zich valt het em allemaal ook niet tegen hoor.
Tof topic is dit toch!
Om niet offtopic te gaan:
Is dit een tof topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |