Het staat wat beter als je dat vetgedrukte tussen haakjes zet,nu lijkt het net alsof homo zijn idd inhoudt dat je anale seks moét hebben.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste misvatting die mensen hebben: homo-zijn houdt per definitie in dat je houdt van anale seks of anale seks wilt proberen.
Oh, het moet overkomen alsof ik de misvatting aankondig en ik hoopte dat 'per definitie' zou verduidelijken dat zo'n stelling pertinent onjuist isquote:Op zondag 2 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het staat wat beter als je dat vetgedrukte tussen haakjes zet,nu lijkt het net alsof homo zijn idd inhoudt dat je anale seks moét hebben.
Dat zal nog even duren, ten eerste hebben nog niet alle mensen gereageerd. Dat ligt waarschijnlijk aan die stomme hetero's, ik moet hen nog een herinnering sturen. Ten tweede kan ik niet goed met statistische analyseprogramma's omgaan, dus ik moet een marketingbureau ofzo inhuren. Maar als ik de uitslagen heb, dan kan ik wel de gemiddeldes en mischien ook de standaarddeviaties bekendmaken. Ik mail je die dan welquote:Op zondag 2 juli 2006 16:52 schreef NanKing het volgende:
psst wanneer komen de uitslagen van je survey
Stomme hetero's ook altijdquote:Op zondag 2 juli 2006 16:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat zal nog even duren, ten eerste hebben nog niet alle mensen gereageerd. Dat ligt waarschijnlijk aan die stomme hetero's, ik moet hen nog een herinnering sturen. Ten tweede kan ik niet goed met statistische analyseprogramma's omgaan, dus ik moet een marketingbureau ofzo inhuren. Maar als ik de uitslagen heb, dan kan ik wel de gemiddeldes en mischien ook de standaarddeviaties bekendmaken. Ik mail je die dan wel![]()
![]()
Stoer. Dat zeggen ze dus nooit in de film.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:51 schreef SCH het volgende:
Ik weet geen getallen maar ik vermoed dat meer dan de helft van de homo's die sexueel actief is, zelden tot nooit aan anale sex doet.
Welke film?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:04 schreef Pune het volgende:
[..]
Stoer. Dat zeggen ze dus nooit in de film.
Eender welcke homosex-getinte film legt imo behoorlijk de nadruk op de feitelijke anale penetratie.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke film?
In Brokeback begon het idd ook weer meteen met op de kont kruupn. Ik vind het wel gezellig hoor maar er zijn zoveel meer interessante spelletjes![]()
U hebt daar geheel en al gelijk inquote:Op zondag 2 juli 2006 18:25 schreef Pune het volgende:
[..]
Eender welcke homosex-getinte film legt imo behoorlijk de nadruk op de feitelijke anale penetratie.
Gek jongetjequote:Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef DuranK het volgende:
Hoe is het uit de kast komen eigenlijk bij jou gegaan? En werd je toen al van andere mensen verdacht dat je homo was? Bijna iedereen die ik ken denkt dat ik homo benVooral eerst was dat erg. En laatst zei een vriendin dat ik minstens bi moest zijn door mijn gedrag enzo. Eerst had ik iets van, ach houd je bek, ik ben geen homo. Maar laatste tijd begin ik toch beetje te twijfelen of ik niet minstens bi ben
Niet dat ik me nou echt aangetrokken voel tot mannen ofzo. Ja ik weet niet. Lekker vaag
![]()
Oke ik liegquote:Op zondag 2 juli 2006 20:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gek jongetje
Ik heb wel eens te horen gekregen dat ik een beetje gay doe, maar niet alle gays doen gay. Je hebt gays die heel 'normaal' doen en bij wie niemand het zou vermoeden, maar andere gays zien t dan vaak wel, dat is die gaydar, he
En, mal gastje, om bi te zijn moet je wel enige aantrekking tot mannen voelen![]()
Laten we de etiketjes als 'homo' en 'bi' even vergetenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:56 schreef DuranK het volgende:
[..]
Oke ik liegEr is een jongen die, als ik homo zou zijn
, wel erg leuk zou vinden
Hijs best leuk, knap, kank goed mee ouwe hoeren enzo. Ik weet alleen niet of hij homo is of niet
Maar ik weet het van mezelf ook niet
![]()
Earthling, cd-hoesje van Bowie. Voor de verandering eens niks ranzigs anquote:Op maandag 3 juli 2006 02:57 schreef OFfSprngr het volgende:
SCH: waar is je avatar trouwens van? (of wil ik dat niet weten?)
Voor de meeste mensen was het een verrassing dat ik homo was. Maar ook weer niet in de zin van: jeetje, hoe kan dat nou. Meer van: oh ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef DuranK het volgende:
Hoe is het uit de kast komen eigenlijk bij jou gegaan? En werd je toen al van andere mensen verdacht dat je homo was? Bijna iedereen die ik ken denkt dat ik homo benVooral eerst was dat erg. En laatst zei een vriendin dat ik minstens bi moest zijn door mijn gedrag enzo. Eerst had ik iets van, ach houd je bek, ik ben geen homo. Maar laatste tijd begin ik toch beetje te twijfelen of ik niet minstens bi ben
Niet dat ik me nou echt aangetrokken voel tot mannen ofzo. Ja ik weet niet. Lekker vaag
![]()
Tussen aanhalingstekens zul je bedoelen.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het staat wat beter als je dat vetgedrukte tussen haakjes zet,nu lijkt het net alsof homo zijn idd inhoudt dat je anale seks moét hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |