abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39450818
Nee ok, dat bevestigt dus mijn vraagstelling
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  zondag 2 juli 2006 @ 16:23:22 #177
97069 NanKing
Builak!
pi_39450907
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:12 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Dat is dus de grootste misvatting die mensen hebben: homo-zijn houdt per definitie in dat je houdt van anale seks of anale seks wilt proberen.
Het staat wat beter als je dat vetgedrukte tussen haakjes zet,nu lijkt het net alsof homo zijn idd inhoudt dat je anale seks moét hebben.
ijs_beer fan!
  zondag 2 juli 2006 @ 16:44:54 #178
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_39451378
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:

[..]

Het staat wat beter als je dat vetgedrukte tussen haakjes zet,nu lijkt het net alsof homo zijn idd inhoudt dat je anale seks moét hebben.
Oh, het moet overkomen alsof ik de misvatting aankondig en ik hoopte dat 'per definitie' zou verduidelijken dat zo'n stelling pertinent onjuist is

Maar voor de duidelijkheid: het si aan misvatting dat homo-zijn per definitie inhoudt dat je van anale seks houdt of anale seks wilt proberen.

bb_koning.hyves.nl
  zondag 2 juli 2006 @ 16:52:21 #179
97069 NanKing
Builak!
pi_39451529
psst wanneer komen de uitslagen van je survey
ijs_beer fan!
  zondag 2 juli 2006 @ 16:58:10 #180
106955 BB_Koning
pi_39451639
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:52 schreef NanKing het volgende:
psst wanneer komen de uitslagen van je survey
Dat zal nog even duren, ten eerste hebben nog niet alle mensen gereageerd. Dat ligt waarschijnlijk aan die stomme hetero's, ik moet hen nog een herinnering sturen. Ten tweede kan ik niet goed met statistische analyseprogramma's omgaan, dus ik moet een marketingbureau ofzo inhuren. Maar als ik de uitslagen heb, dan kan ik wel de gemiddeldes en mischien ook de standaarddeviaties bekendmaken. Ik mail je die dan wel

bb_koning.hyves.nl
  zondag 2 juli 2006 @ 17:04:25 #181
97069 NanKing
Builak!
pi_39451743
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:58 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Dat zal nog even duren, ten eerste hebben nog niet alle mensen gereageerd. Dat ligt waarschijnlijk aan die stomme hetero's, ik moet hen nog een herinnering sturen. Ten tweede kan ik niet goed met statistische analyseprogramma's omgaan, dus ik moet een marketingbureau ofzo inhuren. Maar als ik de uitslagen heb, dan kan ik wel de gemiddeldes en mischien ook de standaarddeviaties bekendmaken. Ik mail je die dan wel

Stomme hetero's ook altijd .
Ik zal nog geduldig afwachten dan .
ijs_beer fan!
pi_39452782
Ik weet geen getallen maar ik vermoed dat meer dan de helft van de homo's die sexueel actief is, zelden tot nooit aan anale sex doet.
pi_39453029
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:51 schreef SCH het volgende:
Ik weet geen getallen maar ik vermoed dat meer dan de helft van de homo's die sexueel actief is, zelden tot nooit aan anale sex doet.
Stoer. Dat zeggen ze dus nooit in de film.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_39453407
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:04 schreef Pune het volgende:

[..]

Stoer. Dat zeggen ze dus nooit in de film.
Welke film?

In Brokeback begon het idd ook weer meteen met op de kont kruupn. Ik vind het wel gezellig hoor maar er zijn zoveel meer interessante spelletjes
pi_39453466
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke film?

In Brokeback begon het idd ook weer meteen met op de kont kruupn. Ik vind het wel gezellig hoor maar er zijn zoveel meer interessante spelletjes
Eender welcke homosex-getinte film legt imo behoorlijk de nadruk op de feitelijke anale penetratie.
pi_39453536
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:25 schreef Pune het volgende:

[..]

Eender welcke homosex-getinte film legt imo behoorlijk de nadruk op de feitelijke anale penetratie.
U hebt daar geheel en al gelijk in
pi_39455849
Hoe is het uit de kast komen eigenlijk bij jou gegaan? En werd je toen al van andere mensen verdacht dat je homo was? Bijna iedereen die ik ken denkt dat ik homo ben Vooral eerst was dat erg. En laatst zei een vriendin dat ik minstens bi moest zijn door mijn gedrag enzo. Eerst had ik iets van, ach houd je bek, ik ben geen homo. Maar laatste tijd begin ik toch beetje te twijfelen of ik niet minstens bi ben Niet dat ik me nou echt aangetrokken voel tot mannen ofzo. Ja ik weet niet. Lekker vaag
  zondag 2 juli 2006 @ 20:50:14 #188
106955 BB_Koning
pi_39457231
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef DuranK het volgende:
Hoe is het uit de kast komen eigenlijk bij jou gegaan? En werd je toen al van andere mensen verdacht dat je homo was? Bijna iedereen die ik ken denkt dat ik homo ben Vooral eerst was dat erg. En laatst zei een vriendin dat ik minstens bi moest zijn door mijn gedrag enzo. Eerst had ik iets van, ach houd je bek, ik ben geen homo. Maar laatste tijd begin ik toch beetje te twijfelen of ik niet minstens bi ben Niet dat ik me nou echt aangetrokken voel tot mannen ofzo. Ja ik weet niet. Lekker vaag
Gek jongetje

Ik heb wel eens te horen gekregen dat ik een beetje gay doe, maar niet alle gays doen gay. Je hebt gays die heel 'normaal' doen en bij wie niemand het zou vermoeden, maar andere gays zien t dan vaak wel, dat is die gaydar, he

En, mal gastje, om bi te zijn moet je wel enige aantrekking tot mannen voelen
bb_koning.hyves.nl
pi_39457387
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:50 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Gek jongetje

Ik heb wel eens te horen gekregen dat ik een beetje gay doe, maar niet alle gays doen gay. Je hebt gays die heel 'normaal' doen en bij wie niemand het zou vermoeden, maar andere gays zien t dan vaak wel, dat is die gaydar, he

En, mal gastje, om bi te zijn moet je wel enige aantrekking tot mannen voelen
Oke ik lieg Er is een jongen die, als ik homo zou zijn , wel erg leuk zou vinden Hijs best leuk, knap, kank goed mee ouwe hoeren enzo. Ik weet alleen niet of hij homo is of niet Maar ik weet het van mezelf ook niet
  zondag 2 juli 2006 @ 21:05:22 #190
106955 BB_Koning
pi_39457659
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:56 schreef DuranK het volgende:

[..]

Oke ik lieg Er is een jongen die, als ik homo zou zijn , wel erg leuk zou vinden Hijs best leuk, knap, kank goed mee ouwe hoeren enzo. Ik weet alleen niet of hij homo is of niet Maar ik weet het van mezelf ook niet
Laten we de etiketjes als 'homo' en 'bi' even vergeten

Zou je intiem samen willen zijn met hem? Nee pervert, ik heb t niet meteen over neuqen
Zou je in zn armen willen liggen?
Zou je hem in je armen willen hebben?
Zou je de hele nacht wakker kunnen blijven om met m te kletsen en m diep in zn ogen te kijken?
Zou je met je handen door zn haar willen gaan?
Zou je m zachte kusjes op zn lippen en zn hele gezicht willen geven?
Zou je het neit erg vinden als hij je zachtjes over je buik zou strelen?

[ Bericht 2% gewijzigd door BB_Koning op 03-07-2006 00:38:23 ]
bb_koning.hyves.nl
  zondag 2 juli 2006 @ 21:35:19 #191
97069 NanKing
Builak!
pi_39458568
Wat zeg je dat lief en romantisch BB
ijs_beer fan!
  zondag 2 juli 2006 @ 22:08:27 #192
106955 BB_Koning
pi_39459659
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:35 schreef NanKing het volgende:
Wat zeg je dat lief en romantisch BB
Ja, ik kreeg ook kriebels in mn buik toen ik t tikte

bb_koning.hyves.nl
pi_39463108
goede vraagstelling bb mijn complimenten
  maandag 3 juli 2006 @ 02:57:57 #194
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39465169
SCH: waar is je avatar trouwens van? (of wil ik dat niet weten?)
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39467688
BB Koning het is lief dat je de honneurs af en toe waar neemt en dat staat je geheel vrij maar

1. je bent 21 en hoe ervaren ben je dan?
2. je hebt geen foto's in je fotoboek
3. zonder foto's in je fotoboek kunnen we niet vaststellen of je
4. wel bestaat
5. een man bent
6. wel een echte homo bent

pi_39467707
quote:
Op maandag 3 juli 2006 02:57 schreef OFfSprngr het volgende:
SCH: waar is je avatar trouwens van? (of wil ik dat niet weten?)
Earthling, cd-hoesje van Bowie. Voor de verandering eens niks ranzigs an

http://www.amazon.com/gp/product/B000000WCX/002-1649233-1021659?v=glance&n=5174
pi_39467831
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:59 schreef DuranK het volgende:
Voor de meeste mensen was het een verrassing dat ik homo was. Maar ook weer niet in de zin van: jeetje, hoe kan dat nou. Meer van: oh ja.

Je gedrag is volgens mij geen enkele indicatie, je uiterlijk ook niet. De echte indicator is toch echt of je je (sexueel) voelt aangetrokken tot mannen.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:44:01 #198
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39467955
SCH,

Voelde je je wel eens alleen of eenzaam (alsof er niemand was die je begreep, waar je echt mee kon praten) toen je jonger was (laten we zeggen... eh... mijn leeftijd )?

En is dat voorbij gegaan ?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39468028
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:

[..]

Tussen aanhalingstekens zul je bedoelen.
alias Capriccio Dieu Donné
  maandag 3 juli 2006 @ 10:47:28 #200
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_39468038
Hebben homo's het met dit weer ook warm ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')