abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:07:55 #229
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_39504078
Inkoppertje natuurlijk, maar hebben jullie ooit zelfmoordgedachten (gehad)?

of zelfs een poging ondernomen?
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_39504356
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

[afbeelding]
"I'm the only gay in the village"
ijs_beer fan!
pi_39504409
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef Mobster273 het volgende:

Ik wel. niet echt een poging gedaan, maar vaak zat op 't randje.
Beste remedie daartegen is van dag tot dag leven, en denken aan
andere mogelijkheden om uit je moeilijke situatie te komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 04-07-2006 13:35:33 ]
alias Capriccio Dieu Donné
pi_39504431
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef NanKing het volgende:

[..]

"I'm the only gay in the village"
SCH is the ONLY gay in this thread!
pi_39510083
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef Mobster273 het volgende:

Zijn er mensen die nooit zelfmoordgedachten hebben gehad dan?
pi_39510626
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou ik neem aan dat men hiermee ook bedoelt dat degene er een lange tijd (maanden, jaren) erover tobt, dus gedurende een lange periode het als enige uitweg zien maar toch niet daadwerkelijk zelfmoord durven te plegen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:21:57 #235
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_39513477
quote:

[..]

lijkt me idd het verschil tussen nadenken erover en het serieus overwegen om te doen
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_39514296
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:21 schreef Pune het volgende:
Heb ik nog een vraag.
In veel gevallen is het zo dat mannen pas na hun puberteit definitief homo "worden". Voor dat moment hebben ze dan vaak ook al close encounters met een (of meerdere) dame(s) gehad.

Nu heb ik ooit gezoend met een ontzettend leuke en lieve jongen, en de twee daaropvolgende jaren bleef hij hartstochtelijk verliefd op me, hoewel wij geen relatie hadden. Zó verliefd dat hij me niet onder ogen durfde komen toen ik mijn eindexamenfeest vierde en inmiddels een vriend had, en zo verliefd dat hij me toen een lange openhartige brief schreef waarin hij alles op een verdrietige manier uitlegde.

Maar ja, dan wordt zo iemand na een paar jaar toch "ineens" homo. En wat ik me nou afvraag is of jullie wel eens iets vergelijkbaars hebben meegemaakt, en of je misschien ook als overtuigd homo nog een zwak kunt hebben voor een jeugdliefde.
Ik had best vroeg homogevoelens, echter tot zeg maar me 23e overheerste het heterogevoel, ik had wel wat homoervaringen gehad, maar dat was puur seks. Op me 25e kwam ik plots een jongen tegen waar ik echt verliefd op werd, en toen wist ik zeker dat ik met mannen/jongens door wou. Ik ben toen ook pas uit de kast gekomen. Dat was voor me omgeving best een schok, omdat in verste verte niets op wees dat ik homo was. Eigenlijk ben ik ook een soort van biseksueel die zich niet meer met vrouwen inlaat. Ik denk dat de kans net zo groot was geweest dat het de andere kant op was gegaan, dus dat ik een leuke vrouw was tegen gekomen, en dat ik daar mee was doorgegaan.

Ik denk dat ik in dat geval nog wel seks had gehad met mannen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:04:26 #237
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39514798
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
Homo's zijn wel in wat meer beroepen relatief wat meer vertegenwoordigd: verpleging bijvoorbeeld.
Echt waar Daar heb ik nou nooit bij stil gestaan......Ik had altijd graag een broeder aan m'n bed. Die zijn doorgaans erg aardig, daar kun je tenminste mee praten.
Toen ik de 1ste keer moest bevallen was een broeder nog een nieuwtje en ik liet er 2 aantreden in de verloskamer. Je kunt 't je niet beter wensen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:06:14 #238
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39514842
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 19:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Echt waar Daar heb ik nou nooit bij stil gestaan......Ik had altijd graag een broeder aan m'n bed. Die zijn doorgaans erg aardig, daar kun je tenminste mee praten.
Toen ik de 1ste keer moest bevallen was een broeder nog een nieuwtje en ik liet er 2 aantreden in de verloskamer. Je kunt 't je niet beter wensen
Het schijnt dat 80% van de heren (of was het heren en dames?) die verpleegkunde studeren homoseksueel zijn. Heb ik gehoord.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39515246
Onder dansers komen bijvoorbeeld ook veel homo's voor, het is niet zo dat er typische homo beroepen zijn, maar je merkt wel dat in beroepen waar het algemeen geaccepteerd word, er relatief meer homos werken. Ik merk dat in de IT bijvoorbeeld relatief veel homos werken.
pi_39516918
Ik heb ook nog een vraag/opmerking.
Afgelopen weekend merkte (voor de 20ste keer) iemand op, dat als je een relatie hebt met iemand van het gelijke geslacht dat er dingen zo anders zijn of misschien wel minder anders omdat je ‘hetzelfde bent’.
Zij dacht zelfs dat de ruzies anders zouden zijn. Ik zei hierop dat het fundament van de ruzies het zelfde is als bij hetero’s (neem ik aan), geld, huishouden, kinderen etc.
Mijn vraag nu dus eigenlijk, wat is er zo anders aan homoseksuele relaties ten opzichte van hetero relaties?

Het lijkt mij dat de liefde die je voelt het zelfde is, dat je nog steeds 2 verschillende mensen bent, je evenveel meningsverschillen kunt hebben en dat je nog steeds niet alles begrijpt van je partner omdat uiteraard iedereen anders is.

Natuurlijk weet ik hoe het voelt als mijn vriendin buikpijn heeft als ze ongesteld is en kan zij het begrijpen als ik aan het tieren ben tijdens een pms-aanval.
Maar begrijpen we elkaar ook automatisch beter omdat we beide vrouw zijn?

Iemand hier nog inzichten in?
ijs_beer fan!
pi_39517325
Hahaha grappig, gister kregen me vriend en ik ruzie, en dan is het gelijk matten, me vriend is kickboxer, ik ben een geharde straatvechter, gelukkig was ie flink dronken zodat die low kick op ze dijbeen op dat moment niet te hard aankwam
Vanochtend word ie wakker: kereltje ik heb zo een pijn op me heup ik kan nauwelijks lopen, wat is er gebeurd

Dat kan je bij een vrouw niet maken natuurlijk
pi_39517400
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef raptorix het volgende:
Hahaha grappig, gister kregen me vriend en ik ruzie, en dan is het gelijk matten, me vriend is kickboxer, ik ben een geharde straatvechter, gelukkig was ie flink dronken zodat die low kick op ze dijbeen op dat moment niet te hard aankwam
Vanochtend word ie wakker: kereltje ik heb zo een pijn op me heup ik kan nauwelijks lopen, wat is er gebeurd

Dat kan je bij een vrouw niet maken natuurlijk
.

Ik ben vrouw dus ik mag dat bij een vrouw doen .
Maar ik zou het nooit doen though.
ijs_beer fan!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:29:13 #243
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39517542
Bitchfight .
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:22:19 #244
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_39527083
Kunnen vechten met je chick..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_39527110
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Kunnen vechten met je chick..
Wat let je?
ijs_beer fan!
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:53:04 #246
117776 OFfSprngr
pi_39527976
quote:

[..]

HEY!, wij stellen hier vragen aan de homo, niet andersom!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:53:29 #247
117776 OFfSprngr
pi_39527987
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wat let je?
Geen chick hebben.
.
.
pi_39528100
Mijn vriend is echt 8 x sterker dan ik

Maarreh NanKing, er zijn best nog wel wat van die dingen volgens mij die verschillen, al gaan die natuurlijk niet in alle situati es op maar ik denk vooral aan gevoelens rond jaloezie en het praten over anderen. Mijn vriend en ik keuvelen altijd over mooie mannen als we on the road zijn: kijk daar een 8,5 en daar links een 7 met mooie lippen. Dat komt misschien in heterorelaties ook wel voor maar zal toch wat anders zijn.

Verder denk ik dat mannen in het algemeen anders met sex omgaan en dus homomannen al helemaal en dat er gemiddeld bij homo's meer ruimte voor promiscuiteit en avontuurtjes is. Heeft ook met die jaloezie te maken.
pi_39528111
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:53 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Geen chick hebben.
oh .

Ach de mens moet dromen hebben he.
ijs_beer fan!
pi_39528162
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:53 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

HEY!, wij stellen hier vragen aan de homo, niet andersom!
Leuke nagellak heb je
pi_39528320
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:58 schreef SCH het volgende:
Mijn vriend is echt 8 x sterker dan ik

Maarreh NanKing, er zijn best nog wel wat van die dingen volgens mij die verschillen, al gaan die natuurlijk niet in alle situati es op maar ik denk vooral aan gevoelens rond jaloezie en het praten over anderen. Mijn vriend en ik keuvelen altijd over mooie mannen als we on the road zijn: kijk daar een 8,5 en daar links een 7 met mooie lippen. Dat komt misschien in heterorelaties ook wel voor maar zal toch wat anders zijn.

Verder denk ik dat mannen in het algemeen anders met sex omgaan en dus homomannen al helemaal en dat er gemiddeld bij homo's meer ruimte voor promiscuiteit en avontuurtjes is. Heeft ook met die jaloezie te maken.
Dat vetgedrukte heb ik vaker gehoord van homo's.

Betreft de jaloezie weet ik het niet zeker. Om mij heen zie ik ook in homorelaties veel jaloezie.
Maar misschien ligt dat ook dat leeftijd, en wordt dat anders als ze ouder worden.

Dat keuvelen is leuk dat doen wij hier ook altijd .
ijs_beer fan!
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:30:15 #252
117776 OFfSprngr
pi_39528732
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Leuke nagellak heb je
Dank je, 2 zoveel bij de Etos.
.
.
  woensdag 5 juli 2006 @ 04:11:32 #253
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39530114
Had vroeger een hele goede vriend, die homo was/is... Damn wat heb ik daar van gebaald zeg!
Toen ik op een gegeven moment ging samenwonen, en dit heel vrolijk vertelde via msn, zei hij op een gegeven moment: nou, het ga je goed.. nooit meer wat gehoord. Wel contact gehad met zijn broer, alles is goed, alleen hij reageert niet op me, ook niet via zijn broer. Baal er van, want mis hem echt...

Goed, dit was ff offtopic gereutel van Kimske
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_39530118
hey kimske
  woensdag 5 juli 2006 @ 04:17:37 #255
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39530123
eh....

hallo
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_39530557
Oh.. hoe vet is dat.. om met je partner mannen/vrouwen te checken! In een heterorelatie is dat toch wel anders ("Kijk daar, lekker wijf!" - "Hmm.. ik vind mannen toch leuker")
Mon 'en!
pi_39531111
Wat een leuk topic .

* Foxxy meldt zich als nietverschrikkelijk-ervaren, maar toch wel redelijk ervaren pot!
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:30:24 #258
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39533044
Is dit het verzameltopic voor de roze fok!kers?
* lordmedelo is toch wel een redelijk ervaren lesbo.
Ja, dat denk je niet met zo'n naam hè
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:36:57 #259
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39533231
Oh, jee, zodadelijk zijn er meer experts dan dat er vragen verzonnen kunnen worden .
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:39:31 #260
37398 luisje
Het kan WEL
pi_39533299
meldt zich ook als pot.
gezellig topic zeg
Mooi hè, alles..
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:42:44 #261
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_39533372
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, jee, zodadelijk zijn er meer experts dan dat er vragen verzonnen kunnen worden .
*proest*
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:42:50 #262
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39533377
Als er toch zo veel zijn, meteen maar even een vraag bedacht:

Hoe komt het dat als je eenmaal in de gayscene "aanwezig" bent dat je eigenlijk iedereen kent (iedereen kent iedereen, ongeveer, tenminste, dat lijkt zo in Eindhoven ), en is dat bij vrouwen net zo als bij mannen?
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:43:04 #263
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39533383
quote:
Wie weet leren we nog van elkaar.
Ik heb nog wel vragen hoor

Meteen een vraag aan Tha_Erik dan:
Is er in Eindhoven nog een scene? Voor vrouwen dan?
pi_39533477
Potten
pi_39533545
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 04:11 schreef Kimske het volgende:
Had vroeger een hele goede vriend, die homo was/is... Damn wat heb ik daar van gebaald zeg!
Toen ik op een gegeven moment ging samenwonen, en dit heel vrolijk vertelde via msn, zei hij op een gegeven moment: nou, het ga je goed.. nooit meer wat gehoord. Wel contact gehad met zijn broer, alles is goed, alleen hij reageert niet op me, ook niet via zijn broer. Baal er van, want mis hem echt...

Goed, dit was ff offtopic gereutel van Kimske
dat heb ik net andersom dus gehad. Nu ja, behalve dat ik het nooit verteld had dat ik verliefd op 'm was, en msn bestond toen nog niet.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:48:52 #266
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39533551
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:43 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Wie weet leren we nog van elkaar.
Ik heb nog wel vragen hoor

Ik ben vrij slecht op de hoogte van "de scene", eerlijk gezegd, maar als ik mensen hoor praten dan is het altijd zo van: "Ja, ik heb die nog gezien, lekker ding joh". "Oh, ja daar heb ik nog ooit wat mee gehad, nu ben ik met zijn beste vreind bezig". "Pietje, ik ken iemand die hem gehad heeft." (beetje overdreven, maar you get the picture )

En ik weet al helemaal niks van de Eindhovense potten . Ik ken er geen, tenminste niet waar ik mee omga.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39533573
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:43 schreef lordmedelo het volgende:
Tha_Erik is nog een klein jongetje die niks afweet van scenes enzo
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:57:35 #268
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39533739
Oh, Erik moet nog "beginnen" zie ik in het profiel Keileuk, veel plezier

Maar euh, vroeger (zo'n 14 jaar terug ) had je in Eindhoven Bar Bilitis. Hangt hier toevallig oude garde rond? Toen was het wel zo dat je iedereen die daar kwam kende. Komt omdat er eigenlijk ook maar één echte leuke lesbobar was. Toen die kroeg dicht ging ( ) ging iedereen haar weg, en viel die scene een beetje uit elkaar.

Inmiddels woon ik alweer jaren samen, en ik merk dat je dan niet meer zo uitgaat enzo. Soms vind ik dat wel jammer, dat er in de buurt geen leuk trefpunt is. Voor zover ik weet dan. Als iemand een aanrader heeft qua uitgaan in de regio noord-limburg voor een 30+lesbo hou ik me aanbevolen.
pi_39534305
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:57 schreef lordmedelo het volgende:
Als iemand een aanrader heeft qua uitgaan in de regio noord-limburg voor een 30+lesbo hou ik me aanbevolen.
Oeh! En ik dacht dat ik oud was!
* vanitasvanitatumetomniava rent voor z'n leven
pi_39534625
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er toch zo veel zijn, meteen maar even een vraag bedacht:

Hoe komt het dat als je eenmaal in de gayscene "aanwezig" bent dat je eigenlijk iedereen kent (iedereen kent iedereen, ongeveer, tenminste, dat lijkt zo in Eindhoven ), en is dat bij vrouwen net zo als bij mannen?
Ja bij vrouwen is dat net zo erg .
ijs_beer fan!
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:25:29 #271
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39534641
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Oeh! En ik dacht dat ik oud was!
* vanitasvanitatumetomniava rent voor z'n leven
Zeg, ik ben dan wel pot, maar toch wel ijdel hoor.
pi_39534698
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:55 schreef Foxxy het volgende:
Wat een leuk topic .

* Foxxy meldt zich als nietverschrikkelijk-ervaren, maar toch wel redelijk ervaren pot!
Welkom!
pi_39534739
quote:
Er komen ook wel erg veel potten langs nu

* SCH zet een cd van Sinead O'Connor op.
pi_39534826
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef SCH het volgende:

[..]

* NanKing begint spontaan te zingen....noooooooooooooooooooooooooooothing compares to uuuuuuuu
ijs_beer fan!
pi_39534828
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef lordmedelo het volgende:
Is dit het verzameltopic voor de roze fok!kers?
Begint er op te lijken. Het was eigenlijk meer een reeks voor hetero's en belangstellenden die dingen willen weten.

Er is een jarenlange SC-homoreeks op Fok maar die voldoet eigenlijk wel een beetje aan alle vooroordelen die mensen over homo's hebben. Al is het wel een gezellige reeks hoor. Maar erg potterig is het daar niet ieg.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:30:45 #276
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39534858
quote:

[..]

Ja, zometeen gaan we nog eisen dat deel 6 voorzien wordt van een M/V in de titel
Sinead, goed idee
pi_39534866
Misschien komen we vandaag nog aan deel 6 toe, dan kan ik morgen met een gerust hart op vakantie en de winkel aan Nanking en de jongens overlaten.
pi_39534882
quote:

[..]

Da's goed
* vanitasvanitatumetomniava houdt van een gemeleerd gezelschap
pi_39534913
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:31 schreef SCH het volgende:
Misschien komen we vandaag nog aan deel 6 toe, dan kan ik morgen met een gerust hart op vakantie en de winkel aan Nanking en de jongens overlaten.
Waar ga je vakantie vieren?
ijs_beer fan!
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:32:41 #280
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39534929
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Begint er op te lijken. Het was eigenlijk meer een reeks voor hetero's en belangstellenden die dingen willen weten.

Er is een jarenlange SC-homoreeks op Fok maar die voldoet eigenlijk wel een beetje aan alle vooroordelen die mensen over homo's hebben. Al is het wel een gezellige reeks hoor. Maar erg potterig is het daar niet ieg.
Ik ben niet zo'n topicstarter, maar in een SC potten topic ga ik wel een regular worden
Sorry trouwens voor het zijpad in je topic
pi_39534949
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik keek weleens in de homoreeks maar het is vaak 1 grote bitchfight daar
ijs_beer fan!
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:34:50 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39535003
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef NanKing het volgende:

[..]

.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39535016
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef NanKing het volgende:

[..]

Waar ga je vakantie vieren?
Toscane, met de auto en met man samen. In huisje. Met boeken.
pi_39535052
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Toscane, met de auto en met man samen. In huisje. Met boeken.
Leuk leuk leuk
ijs_beer fan!
pi_39535063
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

.
Wilde je het ontkennen dan? .
ijs_beer fan!
pi_39535080
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n topicstarter, maar in een SC potten topic ga ik wel een regular worden
Sorry trouwens voor het zijpad in je topic
Volgens mij zou een SC potten reeks echt niet werken. Ik denk niet dat er veel animo voor is.
ijs_beer fan!
pi_39535088
Kwartet
ijs_beer fan!
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:38:07 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39535112
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:36 schreef NanKing het volgende:

[..]

Wilde je het ontkennen dan? .
Nee, helemaal niet. Ik om er nu een paar weken, en ik moet zeggen dat ik mijn plaats nog niet helemaal gevonden heb. Want iedereen daar kent elkaar ook. Dan gaat het weer over een D. en dan weer over ee J. .

Maar op zich is het wel gezellig om gewoon te kletsen.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39535135
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nou, dat valt toch wel een beetje mee?
pi_39535173
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet. Ik om er nu een paar weken, en ik moet zeggen dat ik mijn plaats nog niet helemaal gevonden heb. Want iedereen daar kent elkaar ook. Dan gaat het weer over een D. en dan weer over ee J. .

Ik kreeg daar op mijn eerste dag meteen ruzie en was er daarna niet meer echt welkom. Het is er niet echt van de humor en relativering en het cynisme zeg maar. Het zou zo naar PUB kunnen.
pi_39535184
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Jij zal je plaats nooit ergens vinden, anders zou je ook niet in m'n witte boekje staan
pi_39535195
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Nou, dat valt toch wel een beetje mee?
Dan keek ik denk ik in de verkeerde topics .
Ik ben afgetaait toen <vul maar in> ontzettende lamme flames naar <vul maar in> ging maken.
ijs_beer fan!
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:40:55 #293
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_39535217
quote:

[..]

Melissa Etheridge niet
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:41:03 #294
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39535227
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Jij zal je plaats nooit ergens vinden, anders zou je ook niet in m'n witte boekje staan
Witte boekje ?
Hoogachtend,
Erik.
pi_39535265
Mag ik de nieuwe openen?
pi_39535281
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Witte boekje ?
Hij bedoelt witte broekje, denk ik.
pi_39535312
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:42 schreef SCH het volgende:
Mag ik de nieuwe openen?
.
Doe dit keer een mooie OP.
Met wat vragen die al 100 x langs zijn geweest ofzo .
ijs_beer fan!
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:44:00 #298
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39535333
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef NanKing het volgende:

[..]

Volgens mij zou een SC potten reeks echt niet werken. Ik denk niet dat er veel animo voor is.
Waarom niet? Volgens mij zijn al die potten via dat topic in R&P hier naar toe gekomen
Maar goed, ik ben niet zo'n regulier GC bezoeker, dus wellicht wat minder kijk op.
pi_39535334
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Witte boekje ?
Dat ik je in hoog aanzien heb staan. Nu ja, je posts komen goed over bij mij danwel.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:44:18 #300
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39535341
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Dat ik je in hoog aanzien heb staan.
Oh, tof.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:44:28 #301
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39535348
Vol, SCH opent!
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')