quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef raptorix het volgende:
Hahaha grappig, gister kregen me vriend en ik ruzie, en dan is het gelijk matten, me vriend is kickboxer, ik ben een geharde straatvechter, gelukkig was ie flink dronken zodat die low kick op ze dijbeen op dat moment niet te hard aankwam
Vanochtend word ie wakker: kereltje ik heb zo een pijn op me heup ik kan nauwelijks lopen, wat is er gebeurd
Dat kan je bij een vrouw niet maken natuurlijk
HEY!, wij stellen hier vragen aan de homo, niet andersom!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn er mensen die nooit zelfmoordgedachten hebben gehad dan?![]()
Geen chick hebben.quote:
Leuke nagellak heb jequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:53 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
HEY!, wij stellen hier vragen aan de homo, niet andersom!![]()
Dat vetgedrukte heb ik vaker gehoord van homo's.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:58 schreef SCH het volgende:
Mijn vriend is echt 8 x sterker dan ik
Maarreh NanKing, er zijn best nog wel wat van die dingen volgens mij die verschillen, al gaan die natuurlijk niet in alle situati es op maar ik denk vooral aan gevoelens rond jaloezie en het praten over anderen. Mijn vriend en ik keuvelen altijd over mooie mannen als we on the road zijn: kijk daar een 8,5 en daar links een 7 met mooie lippen. Dat komt misschien in heterorelaties ook wel voor maar zal toch wat anders zijn.
Verder denk ik dat mannen in het algemeen anders met sex omgaan en dus homomannen al helemaal en dat er gemiddeld bij homo's meer ruimte voor promiscuiteit en avontuurtjes is. Heeft ook met die jaloezie te maken.
Dank je, 2 zoveel bij de Etos.quote:
*proest*quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, jee, zodadelijk zijn er meer experts dan dat er vragen verzonnen kunnen worden.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, jee, zodadelijk zijn er meer experts dan dat er vragen verzonnen kunnen worden.
dat heb ik net andersom dus gehad. Nu ja, behalve dat ik het nooit verteld had dat ik verliefd op 'm was, en msn bestond toen nog niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 04:11 schreef Kimske het volgende:
Had vroeger een hele goede vriend, die homo was/is... Damn wat heb ik daar van gebaald zeg!
Toen ik op een gegeven moment ging samenwonen, en dit heel vrolijk vertelde via msn, zei hij op een gegeven moment: nou, het ga je goed.. nooit meer wat gehoord. Wel contact gehad met zijn broer, alles is goed, alleen hij reageert niet op me, ook niet via zijn broer. Baal er van, want mis hem echt...
Goed, dit was ff offtopic gereutel van Kimske
Ik ben vrij slecht op de hoogte van "de scene", eerlijk gezegd, maar als ik mensen hoor praten dan is het altijd zo van: "Ja, ik heb die nog gezien, lekker ding joh". "Oh, ja daar heb ik nog ooit wat mee gehad, nu ben ik met zijn beste vreind bezig". "Pietje, ik ken iemand die hem gehad heeft." (beetje overdreven, maar you get the picturequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:43 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Wie weet leren we nog van elkaar.
Ik heb nog wel vragen hoor![]()
Meteen een vraag aan Tha_Erik dan:
Is er in Eindhoven nog een scene? Voor vrouwen dan?
Tha_Erik is nog een klein jongetje die niks afweet van scenes enzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:43 schreef lordmedelo het volgende:
Meteen een vraag aan Tha_Erik dan:
Is er in Eindhoven nog een scene? Voor vrouwen dan?
Oeh! En ik dacht dat ik oud was!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:57 schreef lordmedelo het volgende:
Als iemand een aanrader heeft qua uitgaan in de regio noord-limburg voor een 30+lesbo hou ik me aanbevolen.
Ja bij vrouwen is dat net zo ergquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er toch zo veel zijn, meteen maar even een vraag bedacht:
Hoe komt het dat als je eenmaal in de gayscene "aanwezig" bent dat je eigenlijk iedereen kent (iedereen kent iedereen, ongeveer, tenminste, dat lijkt zo in Eindhoven), en is dat bij vrouwen net zo als bij mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |