Zeg, ik ben dan wel pot, maar toch wel ijdel hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oeh! En ik dacht dat ik oud was!
* vanitasvanitatumetomniava rent voor z'n leven
Welkom!quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:55 schreef Foxxy het volgende:
Wat een leuk topic.
* Foxxy meldt zich als nietverschrikkelijk-ervaren, maar toch wel redelijk ervaren pot!
Er komen ook wel erg veel potten langs nuquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, jee, zodadelijk zijn er meer experts dan dat er vragen verzonnen kunnen worden.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Er komen ook wel erg veel potten langs nu![]()
* SCH zet een cd van Sinead O'Connor op.
Begint er op te lijken. Het was eigenlijk meer een reeks voor hetero's en belangstellenden die dingen willen weten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef lordmedelo het volgende:
Is dit het verzameltopic voor de roze fok!kers?
Ja, zometeen gaan we nog eisen dat deel 6 voorzien wordt van een M/V in de titelquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar ga je vakantie vieren?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:31 schreef SCH het volgende:
Misschien komen we vandaag nog aan deel 6 toe, dan kan ik morgen met een gerust hart op vakantie en de winkel aan Nanking en de jongens overlaten.
Ik ben niet zo'n topicstarter, maar in een SC potten topic ga ik wel een regular wordenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Begint er op te lijken. Het was eigenlijk meer een reeks voor hetero's en belangstellenden die dingen willen weten.
Er is een jarenlange SC-homoreeks op Fok maar die voldoet eigenlijk wel een beetje aan alle vooroordelen die mensen over homo's hebben. Al is het wel een gezellige reeks hoor. Maar erg potterig is het daar niet ieg.
Ik keek weleens in de homoreeks maar het is vaak 1 grote bitchfight daarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Begint er op te lijken. Het was eigenlijk meer een reeks voor hetero's en belangstellenden die dingen willen weten.
Er is een jarenlange SC-homoreeks op Fok maar die voldoet eigenlijk wel een beetje aan alle vooroordelen die mensen over homo's hebben. Al is het wel een gezellige reeks hoor. Maar erg potterig is het daar niet ieg.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik keek weleens in de homoreeks maar het is vaak 1 grote bitchfight daar![]()
![]()
Leuk leuk leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Toscane, met de auto en met man samen. In huisje. Met boeken.
Volgens mij zou een SC potten reeks echt niet werken. Ik denk niet dat er veel animo voor is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n topicstarter, maar in een SC potten topic ga ik wel een regular worden
Sorry trouwens voor het zijpad in je topic![]()
Nee, helemaal niet. Ik om er nu een paar weken, en ik moet zeggen dat ik mijn plaats nog niet helemaal gevonden heb. Want iedereen daar kent elkaar ook. Dan gaat het weer over een D. en dan weer over ee J.quote:
Nou, dat valt toch wel een beetje mee?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik keek weleens in de homoreeks maar het is vaak 1 grote bitchfight daar![]()
![]()
Ik kreeg daar op mijn eerste dag meteen ruzie en was er daarna niet meer echt welkom. Het is er niet echt van de humor en relativering en het cynisme zeg maar. Het zou zo naar PUB kunnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik om er nu een paar weken, en ik moet zeggen dat ik mijn plaats nog niet helemaal gevonden heb. Want iedereen daar kent elkaar ook. Dan gaat het weer over een D. en dan weer over ee J..
Maar op zich is het wel gezellig om gewoon te kletsen.
Jij zal je plaats nooit ergens vinden, anders zou je ook niet in m'n witte boekje staanquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik om er nu een paar weken, en ik moet zeggen dat ik mijn plaats nog niet helemaal gevonden heb. Want iedereen daar kent elkaar ook. Dan gaat het weer over een D. en dan weer over ee J..
Maar op zich is het wel gezellig om gewoon te kletsen.
Dan keek ik denk ik in de verkeerde topicsquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, dat valt toch wel een beetje mee?
Melissa Etheridge nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Witte boekjequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij zal je plaats nooit ergens vinden, anders zou je ook niet in m'n witte boekje staan
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:42 schreef SCH het volgende:
Mag ik de nieuwe openen?
Waarom niet? Volgens mij zijn al die potten via dat topic in R&P hier naar toe gekomenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij zou een SC potten reeks echt niet werken. Ik denk niet dat er veel animo voor is.
Dat ik je in hoog aanzien heb staan. Nu ja, je posts komen goed over bij mij danwel.quote:
Oh, tof.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat ik je in hoog aanzien heb staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |