Andere keer misschien, ik moet morgen om half 10 weer bij de kapper zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar opent een fles koele rosé heb er behoefte aan momenteel
kan ik er nog iemand blij mee maken?
kom tegenwoordig niet voor 10en mijn bedje uit...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Andere keer misschien, ik moet morgen om half 10 weer bij de kapper zijn
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
kom tegenwoordig niet voor 10en mijn bedje uit...
maar veel plezier bij de kapper, hmm misschien moet ik ook weer een keertje
Ik vind het heerlijk dat gefriemel aan mijn hoofd.. lekker relaxed... Nou heb ik ook gewoon een hele gezellige kapster, dus dat scheelt...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
kom tegenwoordig niet voor 10en mijn bedje uit...
maar veel plezier bij de kapper, hmm misschien moet ik ook weer een keertje
Ja ik lust wel een glaasje!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar opent een fles koele rosé heb er behoefte aan momenteel
kan ik er nog iemand blij mee maken?
Arubaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Idd palmbomen zon zee strand
inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:42 schreef Q. het volgende:
Hallo, druk hier.
Last-minute boeken, scheelt je behoorlijk wat euriesquote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:58 schreef Pheno het volgende:
vakantie, mja, ooit weer een keer. na 2 jaar niet gaan mag het wel een keer, maar ik ben bang dat het 3 jaar gaat worden
Nou nee... ik zie haar een week of 3 niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:17 schreef Q. het volgende:
Annie was vast neuken.
Zij is op vakantie zonder jou?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou nee... ik zie haar een week of 3 niet.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:20 schreef Q. het volgende:
Wat een kutleven.
Ze is getrouwd, Annie is slechts een bijman.quote:
Annie wordt gewoon misgebruikt dusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is getrouwd, Annie is slechts een bijman.
Welnee, wel de lusten, maar niet de (financiële) lasten. Annie heeft het prima bekeken, onderschat hem niet.quote:
Hmm, misschien ook wel een aanrader voor mij dan.. geen gezeik, alleen de lekkere lustenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, wel de lusten, maar niet de (financiële) lasten. Annie heeft het prima bekeken, onderschat hem niet.![]()
Wannabe Joe(Y)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:24 schreef Pheno het volgende:
Filmtip:
Meet Joe Black. Vanavond BBC2 22.30
Verhuizen is kut, vreselijke dagen zijn dat.quote:
Ga je nog richting Maastricht? Kheb sinds afgelopen week een stdio in Belgiequote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verhuizen is kut, vreselijke dagen zijn dat.
www.goudengids.nlquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is meer een project. Vandaag gaan alle grote dingen mee die naar mijn ouders moeten, komende week één voor één alles dat naar mijn nieuwe kamer moet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten te gaan werken. Mocht ik na de zomer nog geen werk hebben dan ga ik waarschijnlijk iets via de Open Universiteit doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga je nog richting Maastricht? Kheb sinds afgelopen week een stdio in Belgie![]()
Ik schuif langzaam op richting Uithof. Over een jaar woon ik in het UMC.quote:
Een peugot kan idd niet veel hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is meer een project. Vandaag gaan alle grote dingen mee die naar mijn ouders moeten, komende week één voor één alles dat naar mijn nieuwe kamer moet.
We hebben een Peugeot 206, dus dat wordt een paar keer op en neer rijden.
Ach, het is niet zo handig als je gaat verhuizen maar de rest van de tijd is het gewoon een leuk klein autootje. Hij is wel mooi van ons.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een peugot kan idd niet veel hebben![]()
"Ons".quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, het is niet zo handig als je gaat verhuizen maar de rest van de tijd is het gewoon een leuk klein autootje. Hij is wel mooi van ons.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, het is niet zo handig als je gaat verhuizen maar de rest van de tijd is het gewoon een leuk klein autootje. Hij is wel mooi van ons.
Pfff.... Ik had je nog gebeld. Had namelijk ook een 2-persoons studio aangeboden gekregen, dus we konden kamergenootjes worden... Maar je nam je tel weer eens niet opquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten te gaan werken. Mocht ik na de zomer nog geen werk hebben dan ga ik waarschijnlijk iets via de Open Universiteit doen.
Okee, eigenlijk issie van mijn vriend. Maarja, zolang ik bij hem blijf voor zijn geld...quote:
Je moet ook anoniem bellen, als ik jouw naam in het schermpje zie verschijnen zet ik altijd meteen m'n telefoon uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff.... Ik had je nog gebeld. Had namelijk ook een 2-persoons studio aangeboden gekregen, dus we konden kamergenootjes worden... Maar je nam je tel weer eens niet op
Je blijft bij hem voor zijn geld?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Okee, eigenlijk issie van mijn vriend. Maarja, zolang ik bij hem blijf voor zijn geld...
Eikelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet ook anoniem bellen, als ik jouw naam in het schermpje zie verschijnen zet ik altijd meteen m'n telefoon uit.
GC is zooooo overratedquote:
Rest my casequote:
Maar wat ga je daar eigenlijk studeren? Alleen een Master? Of een volledige studie?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eikel, weer voor Jan Lul die voicemail van je ingesproken.
Verkeerde kant op! Het toffe deel van Utrecht is in het westen. Kanaleneiland enzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik schuif langzaam op richting Uithof. Over een jaar woon ik in het UMC.
Dat ken ik zelfs van naam.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Verkeerde kant op! Het toffe deel van Utrecht is in het westen. Kanaleneiland enzo.![]()
Werken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten te gaan werken. Mocht ik na de zomer nog geen werk hebben dan ga ik waarschijnlijk iets via de Open Universiteit doen.
Ik was van de week in Lunetten, dat is eigenlijk nog best goed te doen. Alleen jammer dat het zo ver van het centrum is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Verkeerde kant op! Het toffe deel van Utrecht is in het westen. Kanaleneiland enzo.![]()
Voornamelijk Master economie, maar psychologie dr nog naast.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar wat ga je daar eigenlijk studeren? Alleen een Master? Of een volledige studie?
Wilders ontvlucht allochtonenwijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
En van de Marokjes.
Geert Wilders heeft er nog gewoond, hier vlakbij.
Ja, de komende veertig jaar ga ik ergens op een stoffig kantoor doorbrengen.quote:
Je begint echt steeds meer op mij te lijken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, de komende veertig jaar ga ik ergens op een stoffig kantoor doorbrengen.![]()
In de eerste weken in een nieuwe stad ben je vast niet in de studeerstemming.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voornamelijk Master economie, maar psychologie dr nog naast.
Ik hoop dat ik ook weer een beetje in de studeer stemming kom, want laatste maanden gaat t kut!
En je bent zo een tof voorbeeld!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Je begint echt steeds meer op mij te lijken.![]()
Broertje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Je begint echt steeds meer op mij te lijken.![]()
En maar roepen dat je nooit gaat stappenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:27 schreef Q. het volgende:
Die foto is uiteraard wel gemaakt bij een FOK!meeting. Hoe kon het ook anders.
...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:29 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ontwaakt en bijna wakker is....
Zometeen naar het grafje van Thijs, nieuwe kaars neerzetten en even naar de bloemen kijken, of ze niet al water nodig hebben.
Wat gebeurt er op dat strandquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je bent zo een tof voorbeeld!![]()
[afbeelding]
Waarom je hier crew zou willen zijn ontgaat mij.quote:
Verstandsverbijstering.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Waarom je hier crew zou willen zijn ontgaat mij.
Waarom je zou willen vieren dat je ex-crew bent, kan ik dan ook weer helemaal volgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |