Op de uni straks sla ik wel een arts aan de haakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:34 schreef Thisbe het volgende:
Zoek een rijke kikker Christine!
quote:
Dubbele huur, onder anderequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je het allemaal dan aan uitgegeven ??
quote:
Nee, ik was bezig met het kopen van een huis. Dat is wat andersquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Den Haag was toch een koop woning ??
sorryquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef melismay het volgende:Jullie hadden het over Lost vandaag... zonder mij
![]()
[mosterd na de maaltijd] Lost is cool[/mosterd na de maaltijd]
Ja, ga je in een hoekje staan schamenquote:
Mwoa, ik schaam me niet zo snelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, ga je in een hoekje staan schamen
Uh, ah.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uh, ah.
Ik ga mijn dak maar eens bekijken denk ik,.
Ik vind dat het wel moet!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik schaam me niet zo snel
Carl DouglasKungfu fighting
Dan heb ik dat zeker gemist . . .quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef Christine het volgende:
Nee, ik was bezig met het kopen van een huis. Dat is wat anders.
make mequote:
ik wil nu toch eens weten wie die beauty in je avatar is!quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik wil nu toch eens weten wie die beauty in je avatar is!![]()
Heath Ledgerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik wil nu toch eens weten wie die beauty in je avatar is!![]()
Jequote:
Ja, daar zullen we toch echt onze vriendschap voor op t spel moeten zettenquote:
Mocht ie toevallig een keer in Nederland zijn dan sla ik je met alle liefde neer. Dat begrijp je.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, daar zullen we toch echt onze vriendschap voor op t spel moeten zetten
stay tuned for another episode of MTV's Made......quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef Vassili_Z het volgende:
Hoe oud is Thijs Bosma nu? En wat is er van hem terecht gekomen? Heeft ie nu eindelijk zn eigen candyshop met vette bling op de oprit?
Aint gonna happenquote:
Ik zag m eerst!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mocht ie toevallig een keer in Nederland zijn dan sla ik je met alle liefde neer. Dat begrijp je.
Kan jij er dan wel voor zorgen dat ze sneller met seizoen 3 beginnen?quote:
Kijk nou naar die killersmile, dat moet jij toch ook leuk vindenquote:
ik kan er wel voor zorgen dat als ze beginnen ik weer vrolijk meekijk via internetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Kan jij er dan wel voor zorgen dat ze sneller met seizoen 3 beginnen?
Hij heeft een babyface en een colgate-glimlach... en hij is totaal niet breed.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Kijk nou naar die killersmile, dat moet jij toch ook leuk vinden
Als jullie nu eens gaan vechten, dan zal ik mij wel even bekommeren om deze schat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mocht ie toevallig een keer in Nederland zijn dan sla ik je met alle liefde neer. Dat begrijp je.
Get in line missy!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:02 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Als jullie nu eens gaan vechten, dan zal ik mij wel even bekommeren om deze schat.
Brede mannen, brrrrquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij heeft een babyface en een colgate-glimlach... en hij is totaal niet breed.
Ik zou 'm niet met alle geweld mijn bed uitslaan denk ik, maar dit is niet mijn type denk ik..
Goedzo dames, netjes opstellen in een rijtje voor deze babyface!quote:
Ja bedanktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nu weg
Slaap ze, en melismay en twisted: droom ze over ledger
ik ben multi-inzetbaar. De donkerharige mannen laat ik ook niet zomaar passerenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Goedzo dames, netjes opstellen in een rijtje voor deze babyface!
Dan bekommer ik me intussen over de lekkere donkergekrulde mannen die overblijven.
Die komen op de bbq toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik ben multi-inzetbaar. De donkerharige mannen laat ik ook niet zomaar passeren![]()
Checkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik ben multi-inzetbaar. De donkerharige mannen laat ik ook niet zomaar passeren![]()
Andere keer misschien, ik moet morgen om half 10 weer bij de kapper zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar opent een fles koele rosé heb er behoefte aan momenteel
kan ik er nog iemand blij mee maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |