Dank. Het was dé film waar ik en mijn vrouw elkaar beter hebben leren kennen. Deze film heeft dus nog wat extras voor mequote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Héle mooie film, inderdaad. U heeft smaak.
Ik ken ook de eigenaar van de enige legale wietplantage in nederland!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zonde. Als hij wiet kweekt verdient 'ie veel meer geld.
Mét paardenkop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
Georgina Véé-baan.
nee, ik moest alleen even de politie verwittigenquote:
Oeh, schattig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Het was dé film waar ik en mijn vrouw elkaar beter hebben leren kennen. Deze film heeft dus nog wat extras voor me
daarna irish pubquote:
Riep iemand mij?quote:
Dat zijn de betere vrouwen. Mits pints Guinness. Ik ben trots op je. Eerlijck waar.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik moest alleen even de politie verwittigen
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ken ook de eigenaar van de enige legale wietplantage in nederland!
Toch voor de zekerheidquote:
dankquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Riep iemand mij?
[..]
Dat zijn de betere vrouwen. Mits pints Guinness. Ik ben trots op je. Eerlijck waar.
zie het zo, sex gegarandeerdquote:
Dat zal zijn PI wel verklaren.quote:
Details, details.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 schreef mcDavid het volgende:
"Mijn vrouw en ik", zeg je dan, allochtoon!
Zeg, niet van dat racistische, hm?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ben je nu jaloers dat mijn negersnikkel groter is dan die van jou. hm, hm?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuk dat je het zegt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je nu jaloers dat mijn negersnikkel groter is dan die van jou. hm, hm?
Jaja.. En dan zeggen dat ik weer een verkeerde neger heb getroffen.. Dacht ook eens iets leuks te doen, nou, tref ik weer een neger met een kleintjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij had al een kind?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
tref ik weer een neger met een kleintje![]()
een wannabee negerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja.. En dan zeggen dat ik weer een verkeerde neger heb getroffen.. Dacht ook eens iets leuks te doen, nou, tref ik weer een neger met een kleintje![]()
Ik heb geen negersnikkel, dus ook ben ook niet jaloersquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
handig in het donker!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Qua kleur niet... Damn, wat waren zijn tanden wit!
De jouwe na afloop zeker ook?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Qua kleur niet... Damn, wat waren zijn tanden wit!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is een fabeltje dat negers aflaten hoor!
Laat maarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is een fabeltje dat negers aflaten hoor!
Oh, al niet meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:33 schreef Chowi het volgende:
Waarom ben je offline?
Brr die dochter die daar in mee speeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, deerne. De connectie liet me even im stich.quote:
Vertraging weer ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:37 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Sorry, deerne. De connectie liet me even im stich.
Dan wens ik je een hele goede rust!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:44 schreef Pheno het volgende:
Ik ga het bed op zoeken, ik was een vroege vogel, maar die gaat nu zijn nest in
Wipkipquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
ik ben net een uurtje of 3 mijn bed uit.
ik ga er ook weer in.
Tot over een uurtje of 1 a 2.
eerst sexquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan wens ik je een hele goede rust!
Punctualiteit staat bij mij hoog in het vaandel, jongeman.quote:
niet bij mijn weten of ben jij een kloon van mijn vrouw?quote:
Je klinkt als een ouwe lul!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Punctualiteit staat bij mij hoog in het vaandel, jongeman.
Als dat zo zou zijn, zou ik dan klagen over kleine negerpikkies??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet bij mijn weten of ben jij een kloon van mijn vrouw?
zit wat in. Gelukkig, mijn vrouw is geen kloonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou ik dan klagen over kleine negerpikkies??
Wat is haar voornaam ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
zit wat in. Gelukkig, mijn vrouw is geen kloon![]()
lauraquote:
Klopt die geboorte datumquote:Arual
(laura van erkelens)
Geactiveerd
Laatste update
Woonplaats amsterdam
Geslacht Vrouw
Geb. Datum 1984-12-10
Neeh, laatst zei hij toch dat haar accountnaam der voornaam omgekeerd was ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met die logica heet Pheno in het echt Onehp![]()
wrong one, er zit een vreemd karakter voorquote:
Byequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
wrong one, er zit een vreemd karakter voor
EN weg is Pheno
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
wrong one, er zit een vreemd karakter voor
EN weg is Pheno
Nauwelijksquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed topic.
Ah ja. Maar. Dan hebben we ook mensen met macht nodig enzo. En die moeten we dan kiezen. En dat gaat dan gerommel veroorzaken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Ik vind dat we BeF moeten afsplitsen van Fok. Trouwens. Dat bedachten Ch. en ik net.
Onze scriptkiddies kunnen vast wel even wat bouwen.
Welneen. Het wordt een hippiecommune. Iedereen is gelijk, niks macht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah ja. Maar. Dan hebben we ook mensen met macht nodig enzo. En die moeten we dan kiezen. En dat gaat dan gerommel veroorzaken.
Hmm. Ik voorzie problemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Welneen. Het wordt een hippiecommune. Iedereen is gelijk, niks macht.
Dan stik er maar in. Ik zal nog eens met een goed idee komen.quote:
Ik liet me even gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:47 schreef JDude het volgende:
Dan stik er maar in. Ik zal nog eens met een goed idee komen.
Hé, ik waarschuw je alleen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan stik er maar in. Ik zal nog eens met een goed idee komen.
Koffie hoort ook zwart.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
aan lekkerheid ja
Alleen deze koffie is wat slap gezet
Het lijkt wel theequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
aan lekkerheid ja
Alleen deze koffie is wat slap gezet
omgquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke idioot heeft Hedwig in de TT gezet?
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik zag een rood kruisje...
Heeft u nog een lesje voor mij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:39 schreef Duncan-Death het volgende:
Alle mensen en dieren moeten dood.
Mits eerst rijles.
Tis me wat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:42 schreef ehqo het volgende:
Guttegut, dat BeF ook altijd hè.
Hihi, ik zei 'hard'.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:45 schreef ehqo het volgende:
Ik heb iets teveel 8,6% halve liters op. Ze komen zo hard aan.
Kan je met een pook omgaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:43 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Heeft u nog een lesje voor mij?
Dat heeft u me al geleerd jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:50 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Kan je met een pook omgaan?
Oh wacht, dat kan je.
Wat is daar mee?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:55 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
True.
Nu nog even over de zithouding.....
Wanneer is die les?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dat merk je wel tijdens de les.
Sorry.. Verkeerde linkje...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:05 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Misschien humor als hij het deed.
Sybian, ook iets voor jou?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry.. Verkeerde linkje...
Deze is het!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:09 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
*In agenda kijkt.
Ja het is inderdaad tijd voor m'n volgende les.
Ligt eraan of mijn agenda dat toelaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:13 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Heeft u ook nog wat tijd vrij voor uw trouwe student?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:14 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ligt eraan of mijn agenda dat toelaat.
*Groene flubber voor zich ziet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Flubberlul.
quote:
Wat een optimisme.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Flubberlul.
quote:Duncan Mc.Donau zegt:
Zeg Merc.... wel door wat je vroeg?
[ Mercan ] zegt:
we gaan iets met zn 3en doen, ooit, een keer
Duncan Mc.Donau zegt:
Ja dus.
J. zegt:Whehehhe
Krijg kanker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:16 schreef Litso het volgende:
And the sign said long haired,freaky people need not apply
Bestaat niet!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
De liefde.
Met uitbreiding ehquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:33 schreef Litso het volgende:
Liefde, en een potje Kolonisten van Catan.
@ C:/WINDOWS/PCHealth/HelpCtr/System/UpdateCtr/AboutWU.htmquote:Informatie over Windows Update
Windows Update is de on line uitbreinding van Windows die u helpt bij het up-to-date houden van uw computer. Gebruik Windows Update voor het kiezen van updates voor het besturingssysteem van uw computer, softwareprogramma's en hardware. De site wordt regelmatig bijgewerkt, zodat u altijd de meest recente updates kunt downloaden om uw computer te beschermen en deze zonder problemen te gebruiken.
Wat heeft een mens nog meer nodig?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:33 schreef Litso het volgende:
Liefde, en een potje Kolonisten van Catan.
Een stomme spelfout in een helpfile van windowsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:50 schreef Litso het volgende:
Ja? Dus?
Oh, ik las er overheenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een stomme spelfout in een helpfile van windows
Ik las over de typo heen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had het nog VET gedrukt gemaakt
Goed idee, ik ga even multivitamine-sap halen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:54 schreef Litso het volgende:
Iets koels om te drinken.
Nee, ik bezit geen tap.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:05 schreef Litso het volgende:
Je kan een lauw biertje tappen.
Nejquote:Op zaterdag 24 juni 2006 05:21 schreef Litso het volgende:
Tief op naar je baggertopic.
Nilesquote:Op zaterdag 24 juni 2006 05:45 schreef clumsy_clown het volgende:
CC was cool. Niet zo cool als de Niles, maar toch cool. Ja, ik doe mezelf ook wel een beetje denken aan CC.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:01 schreef mcDavid het volgende:
Mt, Ch, Gaan jullie naar de roze parade kijken?
Mensen denken aan me. 's Nachts.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:34 schreef Q. het volgende:
Ja, vannacht, vanaf het prachtige Wapenveld naar de nog prachtigerererere A28.![]()
quote:
Hoe laat is dat eigenlijk? Of is het de hele dag?quote:
Vanaf 13:30.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe laat is dat eigenlijk? Of is het de hele dag?
Ik wil wel ff gaan kijken eigenlijk, maar Dago heeft er niet zo'n trek in..
Kom de volgende keer even langs, ja.quote:
Alleen als je bier hebt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom de volgende keer even langs, ja..
Immer.quote:
Je moet ook helemaal niet je geld uitgeven aan schoenen terwijl je het uit kan geven aan bier.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:47 schreef mcDavid het volgende:
Wtf, koop je nieuwe schoenen, kom je thuis, zit er een maat 45 en een maat 46 in de doos
waarom merk ik dat nou nu wel, maar in de winkel niet?
Precies!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal niet je geld uitgeven aan schoenen terwijl je het uit kan geven aan bier.
Doodzonde.
Daarom neem ik mijn moeder mee als ik schoenen ga kopen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal niet je geld uitgeven aan schoenen terwijl je het uit kan geven aan bier.
Doodzonde.
Neeman, da's nog erger.quote:
Neuken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:57 schreef Devrim_ het volgende:
Hoi
Nou, niet in mijn aarsch in ieder geval.quote:
Vaginaal dusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, niet in mijn aarsch in ieder geval.
*briefje paktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:01 schreef Chowi het volgende:
Hier.
*adres op een briefje schrijft en aangeeft.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:01 schreef Chowi het volgende:
Hier.
*adres op een briefje schrijft en aangeeft.
Ch! Held!quote:
Tot zo, hè?quote:
Ja, die was best tricky.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:08 schreef Devrim_ het volgende:
Hey...dat adres klopt niet!
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nou ik kwam bij een oude mevrouw uit..of ben jij die ene 40 jarige mevrouw
Ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:12 schreef Devrim_ het volgende:
Goed topic
Felix!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:16 schreef Chowi het volgende:
Sietze!
Bij mij is dat altijd "en dus nee".quote:
dán is he helemaal "dus nee"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Maar er moet werk verzet worden.
hasj-soep?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
Ik ga soep maken. Wie wil er nog meer soep?
Nee, tomaten.quote:
Zie ik eruit als een Chinees?quote:
Je moet beter kijken!quote:
oh, wacht even!quote:
quote:
quote:
Wie?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, eerst Miauth de donderschok geven!
Je geloofde bijna dat de pokemon's de wereld komen overheersen en wij allemaal naar mars moeten ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Trouwens,
Ik geloofde het gisteravond bíjna!
Wâh? Dat topic bedoel je?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Trouwens,
Ik geloofde het gisteravond bíjna!
Weet ik niet, ik kijk nooit pokémon?quote:
Medisch centrum west.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, viel het altijd gelijk met de 3e herhaling van medisch centrum west?
Bierrrr.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:06 schreef ehqo het volgende:
Mmmbop.
Altijd van die puike initiatieven. Ik benoem jou tot mijn 'initiatievenvrouw' bij deze.quote:
Ik vind je accuut een nerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:07 schreef Renesite het volgende:
Ik keek elke ochtend Pokémon, en ik kwam elke ochtend dus met bijna de hele klas 10 min te laat op de basisschool![]()
Tot ze uiteindelijk de lessen maar 10 minuten later lieten beginnen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:07 schreef Renesite het volgende:
Ik keek elke ochtend Pokémon, en ik kwam elke ochtend dus met bijna de hele klas 10 min te laat op de basisschool![]()
ik keek het altijd als ik vroeg uit was, dan was er toch niets beters op TV, en huiswerk maken had ik dan nog geen zin in.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:07 schreef Renesite het volgende:
Betekent dat ook dat ik je uit mezelf af moet gaan rukken enzo?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Altijd van die puike initiatieven. Ik benoem jou tot mijn 'initiatievenvrouw' bij deze.
quote:
Omg,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
en in de pauze met onze gameboys pokemon spelen![]()
Niet per sé, er zijn zoveel dingen die je zou kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat ik je uit mezelf af moet gaan rukken enzo?
De rest was aan het elastieken, en de jongens deden dat allemaal..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat dachten degenen die dat deden alleen maar. De rest lachtten ze uit.
Het leest inderdaad nergens naar, ik dank u.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:19 schreef mcDavid het volgende:
mag ik de heren erop wijzen dat "de rest" als enkelvoud vervoegd wordt?
De échte stoere jongens gingen voetballen op het veldjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
De rest was aan het elastieken, en de jongens deden dat allemaal..
Groep 6![]()
Had je een gameboy classic was je een noob, had je een gameboy color was je the man.
Ik had eentje met ook nog een accu in de kleur geel![]()
Dat mocht niet op het schoolplein. behalve vrijdag middagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De échte stoere jongens gingen voetballen op het veldje
Ik ben een tijdje terug een keer boos geworden op iemand die me wakker belde... hij snapte echter niet helemaal waar ik het over had, aangezien het 6 uur 's avonds was!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Vier keer wakkergebeld. Telefoons, bah.
Of basketballenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De échte stoere jongens gingen voetballen op het veldje
Daarom deden we het ook op het veldje náást de schoolquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat mocht niet op het schoolplein. behalve vrijdag middag![]()
Mag ik die jongen in deze in het gelijk stellen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje terug een keer boos geworden op iemand die me wakker belde... hij snapte echter niet helemaal waar ik het over had, aangezien het 6 uur 's avonds was!
Dat was meer brugklas werkquote:
Scholen welke je verbieden dingen niet te mogen doen als je pauze hebtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat mocht niet op het schoolplein. behalve vrijdag middag![]()
Konden wij niet naar het veldje naast school, ja, eerst wel, maar daarna niet, toen kwam er een speeltuin op met een zandbak schommel wipkip en glijbaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daarom deden we het ook op het veldje náást de school
ik stond altijd in de verdediging, ik was niet zo goed
zo van "het is in de pauze verboden niet te mogen voetballen"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Scholen welke je verbieden dingen niet te mogen doen als je pauze hebt![]()
Wij hebben nog met de hele basisschool actie gevoert om te zorgen dat er aan de andere kant van het veldje óók een doeltje geplaatst werd!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Konden wij niet naar het veldje naast school, ja, eerst wel, maar daarna niet, toen kwam er een speeltuin op met een zandbak schommel wipkip en glijbaan![]()
hehe !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daarom deden we het ook op het veldje náást de school
ik stond altijd in de verdediging, ik was niet zo goed
Het was gevaarlijk vonden ze, de bal kon zo de straat oprollen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo van "het is in de pauze verboden niet te mogen voetballen"
Najah, algemeen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo van "het is in de pauze verboden niet te mogen voetballen"
Dat deden wij op een veld verderop.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wij hebben nog met de hele basisschool actie gevoert om te zorgen dat er aan de andere kant van het veldje óók een doeltje geplaatst werd!
Welke kutschool zat jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Konden wij niet naar het veldje naast school, ja, eerst wel, maar daarna niet, toen kwam er een speeltuin op met een zandbak schommel wipkip en glijbaan![]()
Nee, dat zei jij.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
ja maar, je zei: "verboden niet te mogen"
Hier op de hoekquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Scholen welke je verbieden dingen niet te mogen doen als je pauze hebt![]()
Het is goddomme zaterdag ochtend. Ga lekker mieren neuken ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
ja maar, je zei: "verboden niet te mogen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |