Dank. Het was dé film waar ik en mijn vrouw elkaar beter hebben leren kennen. Deze film heeft dus nog wat extras voor mequote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Héle mooie film, inderdaad. U heeft smaak.
Ik ken ook de eigenaar van de enige legale wietplantage in nederland!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zonde. Als hij wiet kweekt verdient 'ie veel meer geld.
Mét paardenkop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
Georgina Véé-baan.
nee, ik moest alleen even de politie verwittigenquote:
Oeh, schattig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dank. Het was dé film waar ik en mijn vrouw elkaar beter hebben leren kennen. Deze film heeft dus nog wat extras voor me
daarna irish pubquote:
Riep iemand mij?quote:
Dat zijn de betere vrouwen. Mits pints Guinness. Ik ben trots op je. Eerlijck waar.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik moest alleen even de politie verwittigen
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ken ook de eigenaar van de enige legale wietplantage in nederland!
Toch voor de zekerheidquote:
dankquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Riep iemand mij?
[..]
Dat zijn de betere vrouwen. Mits pints Guinness. Ik ben trots op je. Eerlijck waar.
zie het zo, sex gegarandeerdquote:
Dat zal zijn PI wel verklaren.quote:
Details, details.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 schreef mcDavid het volgende:
"Mijn vrouw en ik", zeg je dan, allochtoon!
Zeg, niet van dat racistische, hm?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ben je nu jaloers dat mijn negersnikkel groter is dan die van jou. hm, hm?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuk dat je het zegt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben je nu jaloers dat mijn negersnikkel groter is dan die van jou. hm, hm?
Jaja.. En dan zeggen dat ik weer een verkeerde neger heb getroffen.. Dacht ook eens iets leuks te doen, nou, tref ik weer een neger met een kleintjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij had al een kind?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
tref ik weer een neger met een kleintje![]()
een wannabee negerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja.. En dan zeggen dat ik weer een verkeerde neger heb getroffen.. Dacht ook eens iets leuks te doen, nou, tref ik weer een neger met een kleintje![]()
Ik heb geen negersnikkel, dus ook ben ook niet jaloersquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
handig in het donker!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Qua kleur niet... Damn, wat waren zijn tanden wit!
De jouwe na afloop zeker ook?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Qua kleur niet... Damn, wat waren zijn tanden wit!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is een fabeltje dat negers aflaten hoor!
Laat maarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is een fabeltje dat negers aflaten hoor!
Oh, al niet meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:33 schreef Chowi het volgende:
Waarom ben je offline?
Brr die dochter die daar in mee speeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, deerne. De connectie liet me even im stich.quote:
Vertraging weer ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:37 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Sorry, deerne. De connectie liet me even im stich.
Dan wens ik je een hele goede rust!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:44 schreef Pheno het volgende:
Ik ga het bed op zoeken, ik was een vroege vogel, maar die gaat nu zijn nest in
Wipkipquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
ik ben net een uurtje of 3 mijn bed uit.
ik ga er ook weer in.
Tot over een uurtje of 1 a 2.
eerst sexquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan wens ik je een hele goede rust!
Punctualiteit staat bij mij hoog in het vaandel, jongeman.quote:
niet bij mijn weten of ben jij een kloon van mijn vrouw?quote:
Je klinkt als een ouwe lul!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Punctualiteit staat bij mij hoog in het vaandel, jongeman.
Als dat zo zou zijn, zou ik dan klagen over kleine negerpikkies??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet bij mijn weten of ben jij een kloon van mijn vrouw?
zit wat in. Gelukkig, mijn vrouw is geen kloonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou ik dan klagen over kleine negerpikkies??
Wat is haar voornaam ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
zit wat in. Gelukkig, mijn vrouw is geen kloon![]()
lauraquote:
Klopt die geboorte datumquote:Arual
(laura van erkelens)
Geactiveerd
Laatste update
Woonplaats amsterdam
Geslacht Vrouw
Geb. Datum 1984-12-10
Neeh, laatst zei hij toch dat haar accountnaam der voornaam omgekeerd was ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met die logica heet Pheno in het echt Onehp![]()
wrong one, er zit een vreemd karakter voorquote:
Byequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
wrong one, er zit een vreemd karakter voor
EN weg is Pheno
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
wrong one, er zit een vreemd karakter voor
EN weg is Pheno
Nauwelijksquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed topic.
Ah ja. Maar. Dan hebben we ook mensen met macht nodig enzo. En die moeten we dan kiezen. En dat gaat dan gerommel veroorzaken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Ik vind dat we BeF moeten afsplitsen van Fok. Trouwens. Dat bedachten Ch. en ik net.
Onze scriptkiddies kunnen vast wel even wat bouwen.
Welneen. Het wordt een hippiecommune. Iedereen is gelijk, niks macht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah ja. Maar. Dan hebben we ook mensen met macht nodig enzo. En die moeten we dan kiezen. En dat gaat dan gerommel veroorzaken.
Hmm. Ik voorzie problemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Welneen. Het wordt een hippiecommune. Iedereen is gelijk, niks macht.
Dan stik er maar in. Ik zal nog eens met een goed idee komen.quote:
Ik liet me even gaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:47 schreef JDude het volgende:
Dan stik er maar in. Ik zal nog eens met een goed idee komen.
Hé, ik waarschuw je alleen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan stik er maar in. Ik zal nog eens met een goed idee komen.
Koffie hoort ook zwart.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
aan lekkerheid ja
Alleen deze koffie is wat slap gezet
Het lijkt wel theequote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
aan lekkerheid ja
Alleen deze koffie is wat slap gezet
omgquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke idioot heeft Hedwig in de TT gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |