nou wij gaan voor het kampioenschap en jullie voor degradatie...quote:
Nee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
Nog niemand een oud roestig wit busje in Urk gezien?
Ga jij es effe terug naar Zwolle!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef WEST het volgende:
is mijn coke die ik besteld heb al aangekomen![]()
![]()
Nee..quote:
Voor jouw wel..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef WEST het volgende:
is mijn coke die ik besteld heb al aangekomen![]()
![]()
Wow, ze hebben autodealers op Urkquote:
Zaterdagcompetitie zekerquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef pekel het volgende:
UrkMag er dit jaar naar toe, tegen de B1 voetballen
Zit ik niet mee, voetbal op zondag.. weet ik wel wat leukers te doenquote:
voetbal kijken ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:13 schreef Ludger het volgende:
[..]
Zit ik niet mee, voetbal op zondag.. weet ik wel wat leukers te doen![]()
Nee, dat is dodelijk saaiquote:
hmmm....ik ga wel ff kijken vanavond. Ik ben toch wel in die buurt (wabu etc.). Het was vorige week ook bal las ik in het UL. Ik ben net vijf dagen in London geweest dus ik was vorige week niet op Urkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:29 schreef Ordinair het volgende:
Ja maar gaat beetje langzaam nu..Oja, het moet vanaaf erg onrustig worden in het oude dorp ofzo.. Chaos had iemand het over.. Ik wacht af.
Ik stel me binnenkort wel voor aan je. Ik ben al een paar weken niet in de wabu geweest dus ik zag veel meisjes die ik nog niet gezien had. Was niet verkeerd hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef Ordinair het volgende:
Hehe..Ik ken je niet, raar heh.. Zonder een fobo.
Al die meisjes waren er toch altijd al. Tenminste ik heb geen nieuwe gezien.
Haha, is goed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik stel me binnenkort wel voor aan je. Ik ben al een paar weken niet in de wabu geweest dus ik zag veel meisjes die ik nog niet gezien had. Was niet verkeerd hoor![]()
Nope, Start en Dichte enz. ook niet. Heb nog nooit behoefte gehad om te gaan stappen eigenlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:10 schreef Ordinair het volgende:
Nog nooit in de Wabu? Ik zal zo zeggen, in de Wabu zit je het lekkerst maar soms kan het niet evenaren aan de Start.
Leen, jij hier?!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik stel me binnenkort wel voor aan je. Ik ben al een paar weken niet in de wabu geweest dus ik zag veel meisjes die ik nog niet gezien had. Was niet verkeerd hoor![]()
Thijsjequote:
Ik kom hier niet zo vaak.....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Thijsje![]()
maar je gaat me toch niet vertellen dat je dat nu pas door hebt![]()
Stond je rond half één bij de Bruna?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
Nog niemand een oud roestig wit busje in Urk gezien?
Jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:41 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Stond je rond half één bij de Bruna?
Zoja, dan heb ik je gezien
Op Urk leef je onder een vergrootglasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja! Samen met m'n broertje vandaag
!
Dieper ....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:31 schreef Ordinair het volgende:
Emmeloord is een nog erger gat dan Urk.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:46 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik zal jullie niet meer lastigvallen daar in Urk, zoek het maar uit met je tijdschriften.
Ja maar Urk heeft zijn enge geschiedenis enzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:31 schreef Ordinair het volgende:
Emmeloord is een nog erger gat dan Urk.
abracadabraquote:Op donderdag 7 september 2006 16:42 schreef babba het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1159594
tsja, je kunt ook naar het piekuur in de joffer op dinsdag, of foute verzoekjesavond in de docter op woensdagquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:30 schreef Ordinair het volgende:
Kan iemand me dan vertellen wat echt een mooi cafe is in Zwolle, of waar de Rock Inn zit..
Dat word koppijn zondag..uiteraard hebben we wat te vierenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:37 schreef Asshole het volgende:
Ik ben er volgende week weer even
Yeah man ik neem wel ff wat pint glazen (vazen) mee van hiero. Koppijn gegarandeerd!quote:Op zondag 10 september 2006 21:33 schreef Macchia_Nera het volgende:
[..]
Dat word koppijn zondag..uiteraard hebben we wat te vieren![]()
Net wat voor jou ..quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:31 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
tsja, je kunt ook naar het piekuur in de joffer op dinsdag, of foute verzoekjesavond in de docter op woensdag![]()
Timeless schijnt vrij druk te zijn op vrijdagmiddagquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:26 schreef Ordinair het volgende:
Op vrijdagmiddag heb ik vaak vrij en als ik dna niet hoef te werken is het wel leuk om even in Zwolle iets te gaan doen naast de McDonalds..
Gebeurt weinig hier. Het is lekker strandweer en dat is ideaal als je weinig les hebt. Ik begin mijn kleurtje van deze zomer al weer terug te krijgenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef annoylikethewind het volgende:
IS er nog nieuws op urk dan? Of is er niet veel te doen?
ja, daar wordt ook gespeeldquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:07 schreef heinl het volgende:
Nieuwe sporthal op Urk? Word daar ook gefutsalt (gezaalvoetbal), ik moet namelijk tegen Urk spelen
De hele club verhuist naar de nieuwe sporthalquote:Op zondag 17 september 2006 11:18 schreef Ordinair het volgende:
Betekend dat met de komst van de nieuwe sporthal niet meer word gebasketbald op de waaierhoek?
Hmm, volgens mij speelt daar een vriend van me in.quote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef WEST het volgende:
ik moet zaterdag a.s tegen Urk8 voetballen![]()
nou gefeliciteerd met de 1-3 overwinningquote:Op maandag 18 september 2006 19:43 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij speelt daar een vriend van me in.
alleen als ze winnenquote:Op zondag 24 september 2006 19:59 schreef Ordinair het volgende:
Hehe, ach het Urker voetbal boeit me niet echt.
Ik denk niet dat dat alleen voor FOK-kers geldt. Voordat ik er was geweest was mijn beeld over t plaatsje ook iets ongenuanceerder. Maar ja; vooroordelen zijn helaas heel menselijk...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:06 schreef IedeK. het volgende:
Urker school boos op Gouden Kooi-juf
Het beeld van de gemiddelde Fokker over Urkers is wel een beetje achterhaald.![]()
Ja vind ik ook wel....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:06 schreef Macchia_Nera het volgende:
Inderdaad vrij dood hier..
* IedeK. is ook Tollebeker, maar ik werk en sport wel op Urkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:06 schreef Asshole het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel....
Wat doe jij hier trouwens? Tollebeker.
Neej jij hebt hier wat te zoeken ..je bent half britsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:06 schreef Asshole het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel....
Wat doe jij hier trouwens? Tollebeker.
Ik ook ..najah al mag je het eigenlijk geen sporten noemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:18 schreef IedeK. het volgende:
[..]
* IedeK. is ook Tollebeker, maar ik werk en sport wel op Urk![]()
Kickjequote:Op maandag 27 november 2006 16:04 schreef Terreros85 het volgende:
tvp...deze moet vol menschen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |